منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط لازم برای تمدید کردن اقامت اروپا

تمدید کردن اقامت اروپا
تمدید کردن اقامت اروپا
تمدید کردن اقامت اروپا در هر کشور اروپایی بنا به مقررات و نوع اقامت شرایط گوناگونی برای تمدید دارد، از چگونگی تمدید اقامت اروپا به شرایط تمدید اقامت درکشور پرتغال توجه شد که الزامات تمدید اقامت در اروپا برای هر نوع فعالیتی متفاوت می باشد از جمله اقامت سرمایه گذاری در پرتغال. شرایط لازم تمدید اقامت اروپا در کشور هلند نیز از نکات این مقاله بوده که در خصوص آن گفتیم روش دیگر ارسال درخواست تمدید اقامت اروپا از طریق پست می باشد که مراحل خاص خود را دارد، برای تمدید اقامت اروپا و مدارک آن بر اساس نوع فعالیت و هدف از اقامت خود درکشور مورد نظر با مشاور مهاجرتی خود راهکارهای قانونی تمدید اقامت را جستجو نمایید با در نظر گرفتن این نکته که  روش تمدید اقامت اروپا درکشورهای گوناگون اروپایی متفاوت می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

تمدید کردن اقامت اروپا در هر کشور اروپایی بنا به نوع اقامت یک شرایطی دارد که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به تفاوت های آن در کشورهای هلند و پرتغال اشاره دارد. الزامات تمدید اقامت در اروپا با توجه به هدف اقامت و نوع ویزا تعیین می شود بطور مثال برای تمدید اقامت سرمایه گذاری یا اقامت کارآفرینی مدارک متفاوتی باید ارائه گردد.

شرایط لازم تمدید اقامت اروپا تابع مقررات هر کشوری است که وکیل مهاجرتی شما تمامی پروسه و مراحل مرتبط را دانسته و بهترین روش را به شما توصیه دارد. مدارک تمدید اقامت برای اروپا متفاوت بوده و هزینه هایی برای متقاضی و اعضای خانواده وی دارد، علاوه بر آن روش تمدید اقامت اروپا به صورت آنلاین از روش های معمول برای تمدید انواع اقامت ها در اروپا است. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

تمدید کردن اقامت اروپا

تمدید کردن اقامت اروپا در هر کشوری یک شرایطی دارد که علاوه بر آن مدارک برای تمدید اقامت اروپا برای هر قشر نیز متفاوت می باشد که در توضیح این نکته به شرایط و مدارک لازم برای تمدید اقامت پرتغال اشاره داریم. بطور نمونه جهت تمدید اقامت کارگران استخدام شده، تمدید اقامت کار آفرینان، تمدید مجوز اقامت برای فعالیت های آموزشی یا فرهنگی، تمدید اقامت محققان و یا سرمایه گذاران یک شرایط و پروسه ای وجود دارد. تمدید اقامت اروپا در کشورهای اروپایی روش هایی متفاوت و پروسه خاص خود را دارد.

الزامات تمدید اقامت در اروپا

 الزامات تمدید اقامت در اروپا

 الزامات تمدید اقامت در اروپا بستگی به نوع اقامت و فعالیت شما دارد بطور مثال در خصوص تمدید اقامت سرمایه گذاری در پرتغال مدارکی مانند گواهی انتقال سرمایه به مبلغ یک میلیون یورو یا بیشتر نیاز است، یا گواهی دال بر اینکه سرمایه گذاری مالی یا تجاری شما امکان ایجاد حداقل 10 فرصت شغلی را در کشور پرتغال دارد. الزام های تمدید اقامت اروپا برای هر نوع اقامتی در هر کشوری متفاوت می باشد.

بیشتر بدانید!
آمار مهاجرت به اروپا در اواخر سال 2023

 

روش تمدید اقامت اروپا

روش تمدید اقامت اروپا بستگی به قوانین هر کشور اروپایی دارد بطور مثال برای تمدید اقامت مهاجران کارآفرین یا ویزای استارت آپ پرتغال مدارک متفاوتی باید ارائه گردد از جمله مدرک پروژه کارآفرینی. درخواست تمدید اقامت کارآفرینی پرتغال می تواند از طریق روش آنلاین یا مراجعه شخصی و یا توسط نماینده حقوقی متقاضی انجام شود. روش های تمدید انواع اقامت اروپا می تواند به روش درخواست  آنلاین و یا حضوری باشد.

 

شرایط لازم تمدید اقامت اروپا

شرایط لازم تمدید اقامت اروپا در کشور هلند نیز پروسه خود را دارد، اگر مجوز اقامت شما منقضی شده و قصد تمدید آن را را دارید باید درخواست تمدید را به اداره خدمات مهاجرت و تابعیت کشور هلند ارسال نمایید که بدین منظور بایستی مدارک مرتبطی را آماده و ارائه نمایید مانند مجوز اقامت فعلی نوع II، اقامت طولانی مدت EC نوع V، اقامت شهروندی دائم اتحادیه اروپا نوع EU/EEA. شروط لازم برای تمدید اقامت در کشورهای اروپایی را با مشاوره وکیل مهاجرت خود بررسی نمایید.

شرایط لازم تمدید اقامت اروپا

تمدید اقامت اروپا و مدارک آن 

تمدید اقامت اروپا و مدارک آن با توجه به کشور هلند نیز با نوع اقامت مشخص می شوند که هنگام درخواست تمدید بایستی مدارک مرتبط را نیز آماده نمایید. در هلند می توانید درخواست تمدید اقامت خود را آنلاین ارسال نمایید که جهت ارسال آنلاین درخواست تمدید بهتر است که با وکیل مهاجرتی خود مشاوره نمایید زیرا مراحلی را با دقت باید پشت سر بگذارید از جمله دریافت کد اس ام اس DigiD.

علاوه بر آن هزینه درخواست تمدید اقامت اروپا 58 یورو است که برای فرزندان زیر 18 سال 31 یورو می باشد. تمدید اقامت در کشورهای اروپایی و مدارک آن بر اساس نوع فعالیت و اقامت شما و قوانین مهاجرتی کشورها می باشد.

بیشتر بدانید!
چگونگی زندگی در بهترین شهرهای کانادا

 

 

 چگونگی تمدید اقامت اروپا

تمدید کردن اقامت اروپا در هر کشور اروپایی بنا به مقررات و نوع اقامت شرایط گوناگونی برای تمدید دارد، از چگونگی تمدید اقامت اروپا به شرایط تمدید اقامت در کشور پرتغال توجه شد که الزامات تمدید اقامت در اروپا برای هر نوع فعالیتی متفاوت می باشد از جمله اقامت سرمایه گذاری در پرتغال.

شرایط لازم تمدید اقامت اروپا در کشور هلند نیز از نکات این مقاله بوده که در خصوص آن گفتیم روش دیگر ارسال درخواست تمدید اقامت اروپا از طریق پست می باشد که مراحل خاص خود را دارد، برای تمدید اقامت اروپا و مدارک آن بر اساس نوع فعالیت و هدف از اقامت خود در کشور مورد نظر با مشاور مهاجرتی خود راهکارهای قانونی تمدید اقامت را جستجو نمایید با در نظر گرفتن این نکته که  روش تمدید اقامت اروپا در کشورهای گوناگون اروپایی متفاوت می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تمدید کردن اقامت اروپا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟