منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان

 ایرانیان به عنوان ملیت غیر از کشورهای اتحادیه اروپا برای مهاجرت به سوئیس باید روش های مناسبی را انتخاب نمایند از جمله تحصیل در سوئیس و یا ثبت شرکت و کارآفرینی در این کشور که بدین منظور باید مجوز کاری دریافت نمایند، همچنین با خرید ملک مشروط به رعایت نکاتی می توانند در مناطق توریستی سوئیس ملک مسکونی خریداری نمایند یعنی مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری ملکی بین الملل، همچنین اشاره شد که ازدواج و ملحق شدن به خانواده یکی دیگر از راههای مهاجرت به سوئیس می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان متفاوت است از جمله مهاجرت تحصیلی به سوئیس که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به لزوم دریافت ویزا برای مهاجرت به سوئیس بنام ویزای ملی D سوئیس پرداخته و علاوه بر آن برای مهاجرت کاری به سوئیس به این نکته اشاره دارد که ملیت های غیر کشورهای اتحادیه اروپا برای کار در سوئیس باید تخصص خاص و ویژه ای داشته باشند و همچنین مهاجرت به سوئیس با ثبت شرکت یکی دیگر از راههای مهاجرت به این کشور برای ایرانیان عزیز است. مهاجرت به سوئیس با خرید ملک نیز روشی است که میتوان بدان توجه داشت که از  شرایط آن در این مقاله گفته می شود.

 

شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان

در شروع مطالب عنوان می شود که یکی از راهها و شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان تحصیل در این کشور می باشد که با اخذ ویزای تحصیلی سوئیس می توان در دانشگاه های این کشور تحصیل نمود، دانشجویان و دانش آموزان ملیت ایرانی می توانند با دریافت ویزای ملی D در این کشور تحصیل نمایند که البته دریافت این نوع ویزا برای ایرانیان مراحلی دارد.

 

دریافت ویزا برای مهاجرت به سوئیس

گفتیم که ایرانیان با تحصیل در سوئیس می توانند به این کشور مهاجرت نمایند که ابتدا می بایست ویزای تحصیلی سوئیس را دریافت نمایند، برای درخواست ویزای تحصیلی باید زمان کافی داشته باشید و به محض اینکه در دانشگاه سوئیس پذیرفته شدید و ثبت نام کردید می بایست فورا درخواست ویزای ملی سوئیس از نوع D را بدهید. درخواست برای دریافت ویزا برای مهاجرت به سوئیس و تحصیل در این کشور باید سه ماه قبل از شروع برنامه تحصیلی تان در این کشور باشد باید گفت مهاجرت به سوئیس مزیت هایی برای کار و زندگی هم دارد .

بیشتر بدانید!
فرهنگ کسب و کار در انگلیس چگونه است؟

دریافت ویزا برای مهاجرت به سوئیس

مهاجرت کاری به سوئیس

در ادامه مطالب باید گفت یکی دیگر از روش هایی که ایرانیان می توانند به سوئیس مهاجرت کنند دریافت مجوز و ویزای کاری سوئیس می باشد، مهاجرت کاری به سوئیس شرایط و الزامات خاص خود رادارد، بدین ترتیب که ملیت های غیر کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا می توانند از طریق کار به این کشور مهاجرت داشته باشند اما باید از صلاحیت های لازم برخوردار باشند از جمله اینکه نیروی متخصصی در سوئیس برای انجام آن شغل مورد نظر وجود نداشته باشد.

 

مهاجرت به سوئیس با ثبت شرکت

همچنین یکی دیگر از فرصت هایی که ایرانیان می توانند با آن به سوئیس مهاجرت نمایند ثبت شرکت و کارآفرینی در سوئیس می باشد، کارآفرینان برای ثبت شرکت در سوئیس نیاز به مجوز خاصی از مقامات مربوطه ندارند فقط باید بدین منظور مجوز کاری دریافت نمایند. مهاجرت به سوئیس با ثبت شرکت یکی از راههایی است که ایرانیان می توانند با استفاده از آن به این کشور مهاجرت نمایند، زیرا سوئیس کشوری است که بهترین فرصت های تجاری را در دنیا دارد.

مهاجرت به سوئیس با خرید ملک

مهاجرت به سوئیس با خرید ملک

باید دانست که ملیت های کشورهای غیر اتحادیه اروپا از جمله ایرانیان برای خرید ملک در سوئیس باید مجوز اقامت از نوع C را دریافت نمایند و یکی از الزامی ترین شرایط خرید ملک در سوئیس پرداخت مالیات می باشد. سوئیس از ثبات اقتصادی، رفاه و خدمات درمانی خوبی برخوردار است و به همین دلایل بسیاری از سرمایه گذاران ملکی بین الملل علاقمند به مهاجرت به سوئیس با خرید ملک خارجی هستند.

بیشتر بدانید!
هزینه مالیات در پرتغال چقدر است؟

نکته دیگر اینکه خارجیان فقط می توانند ملک مسکونی آنهم در مناطق توریستی سوئیس خریداری نمایند، همچنین باید عنوان نمود که ازدواج و پیوست به خانواده هم یکی دیگر از روش های مهاجرت به سوئیس و دریافت اقامت سوئیس می باشد.

 

روش های مهاجرتی به سوئیس برای ایرانیان

نکته پایانی اینکه ایرانیان به عنوان ملیت غیر از کشورهای اتحادیه اروپا برای مهاجرت به سوئیس باید روش های مناسبی را انتخاب نمایند از جمله تحصیل در سوئیس و یا ثبت شرکت و کارآفرینی در این کشور که بدین منظور باید مجوز کاری دریافت نمایند، همچنین با خرید ملک مشروط به رعایت نکاتی می توانند در مناطق توریستی سوئیس ملک مسکونی خریداری نمایند یعنی مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری ملکی بین الملل، همچنین اشاره شد که ازدواج و ملحق شدن به خانواده یکی دیگر از راههای مهاجرت به سوئیس می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد سرمایه گذاری ملکی در سوئیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
کارآفرینی در سوئیس و مجوز اقامت کاری

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟