منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه

شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه، خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه، پیش فروش آپارتمان در استانبول، بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه، مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه
شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه، خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه، پیش فروش آپارتمان در استانبول، بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه، مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه
در نتیجه می توان گفت شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه برای شهروندان خود ترکیه  و خریداران خارجی یکسان نیست و برای خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه می توان با شرکت های خصوصی معتبر و بزرگ وارد معامله و قرارداد شد، پیش فروش آپارتمان در استانبول نیز به علت مرکزیت این شهر از لحاظ توریستی و اقتصادی طرفداران بسیاری دارد اما شرکت های سازنده باید زمین های خالی و مناسب برای ساخت و ساز در این شهر شلوغ پیدا کنند. طبعا بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه مناطقی هستند که دسترسی کافی به امکانات شهری برای سکونت و زندگی را داشته باشند که باز هم البته بستگی به هدف خریدار دارد، از مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه به سود بالقوه آن اشاره نمودیم و پیشی گرفتن از نرخ تورم نیز از دیگر مزایای پیش خرید ملک در ترکیه می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه برای خریداران خارجی مانند شهروندان خود ترکیه نیست، خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه ترجیحا باید از پروژه های شرکت های خصوصی معتبر و بزرگ انجام شود زیرا آنها محدودیت های کمتری در پیش فروش ساختمان به اتباع خارجی دارند، پیش فروش آپارتمان در استانبول نیز به دلیل مرکزیت این شهر از لحاظ توریستی و تجاری حائز اهمیت بوده و به شرط یافتن امکانات مناسب شرکت های سازنده در این شهر مبادرت به ساخت و ساز و پیش فروش واحدهای خود می نمایند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل( آپادالا) با دو دپارتمان املاک بین المللی اینوستایم و موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و نکات مفیدی در اهمیت رعایت نکات حقوقی خرید این نوع املاک ارائه می نماید، همچنین در خصوص بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه به گزینه ها و امکان انتخاب بهترین مناطق به مزیت های آن اشاره دارد. در این نتایج با اریکه عدل همراه باشید.

 

شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه

شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه توسط شرکت های سازنده دولتی و خصوصی تعیین می شود، پیش فروش آپارتمان در ترکیه بیشتر با هدف ارائه مسکن مناسب به قشر کم درآمد و شهروندان خود ترکیه می باشد، لذا خرید واحدهای مسکونی از جمله آپارتمان های پیش فروش از دولت و شرکت های دولتی کار چندان آسانی بنظر نمی آید. اما با این حال دولت با همکاری شرکت های بزرگ و خصوصی که معتبر هستند نیز مبادرت به ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی می نماید، بدین گونه که زمین را در اختیار شرکت های ساخت و ساز خصوصی  قرار می دهد و مرحله ساخت و تکمیل را به آنها می سپارد.

پیش خرید واحد مسکونی توسط سرمایه گذاران و خریداران ملکی طبعا مناسب تر از خرید آپارتمان آماده است و البته گزینه خوبی  هم برای سرمایه گذاری بلند مدت می باشد، زیرا پرداخت وجوه در چندین نوبت و به صورت قسطی انجام می شود و خریداران ملک در ترکیه فرصت کافی برای تامین و پرداخت دارند، پیش خرید ملک توسط سرمایه گذاران می تواند بازده سود مالی خوبی در بلند مدت برای آنها داشته باشد، شرایط پیش فروش آپارتمان های ترکیه برای سرمایه گذاری و سود مضاعف بسیار مناسب هستند.

 

خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه

خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه برای مهاجران و سرمایه گذاران خارجی در مقایسه با شهروندان خود ترکیه شرایط یکسانی ندارد، شما به عنوان یک تبعه خارجی بهتر است که با احتیاط و دقت کافی مبادرت به خرید واحدهای پیش فروش نمایید تا احتمال ریسک و ضررتان کمتر باشد، اگر هم با محدودیت هایی برای خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه از شرکت های دولتی مواجه شدید ترجیحا می توانید با شرکت های خصوصی بزرگ و معتبر وارد معامله شوید، خرید آپارتمان در ترکیه اگر از طریق پروژه های پیش فروش باشد به نفع سرمایه گذاران می باشد.

بیشتر بدانید!
شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی

نکته مهم اینکه باید از ابتدا در مورد صحت و سوابق کاری شرکت های سازنده خصوصی اطمینان بدست آورید که این مورد را باید به وکیل ملکی خود بسپارید، شرکت های خصوصی معتبر طبعا نمی توانند خیلی زیاد باشند و آنهایی که از اعتبار بیشتری برخوردارند به قولی در بورس هستند، نامشان مطرح است که می توان به شرکت های Ağaoğlu، enka ,noro اشاره نمود.

این شرکت ها در حال حاضر در چندین شهر ترکیه از جمله استانبول، آنکارا و آنتالیا مراحل ساخت و ساز را شروع نموده که تا آخر امسال یا نهایتا تا سال 2022 تکمیل خواهند شد، خریداران از شش ماه تا دو سال باید در انتظار تکمیل واحد خریداری شده خود باشند. خریداری آپارتمان های پیش فروش برای اتباع خارجی و سرمایه گذاران بین المللی متفاوت از شهروندان خود ترکیه است.

 

خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه

تمکن مالی در خرید آپارتمان پیش فروش ترکیه

خریداری  آپارتمان های پیش فروش همانطور که گفته شد برای اتباع خارجی کمی پیچیده تر است و بهترین راهی که دارد این است که در وهله اول خریداران و سرمایه گذاران ملکی باید از توانایی های مالی خوبی برخوردار باشند و اظهارات مالی و گزارش های بانکی را ارائه دهند که تمکن مالی آنان را اثبات نماید. برای تسهیل و سرعت عمل پروسه خریداری  آپارتمان های پیش فروش ترکیه صد در صد نیاز به مشاوره های کاملا تخصصی و پشتیبانی یک وکیل معتبر بین المللی دارید.

زیرا شرایط شما برای خریداری  آپارتمان در ترکیه با شرایط پیش فروش شهروندان خود ترکیه متفاوت است، باید محدودیت ها و الزامات خریداری آپارتمان پیش فروش را بخوبی بدانید تا احتمال ضرر شما از بین برود، بخصوص در انعقاد قرارداد و پرداخت های بانکی. توجه و رعایت نکات حقوقی در خرید ملک خارجی از اهم کار می باشد.

خرید آپارتمان های پیش فروش  می تواند خریداری واحدهای تجاری نیز باشد، که البته با قیمت های بالاتری خواهد بود، در این خصوص نیاز است که درباره شرکت سازنده واحدهای تجاری اطلاعات کافی داشته باشیم و علاوه بر آن بازدید حضوری و مذاکره بر شرایط خرید انجام شود.

تمام این محدودیت ها موقعی برطرف می شود که شما اقامت ترکیه را بدست آورید که در این صورت به راحتی می توانید خریداری  آپارتمان های پیش فروش داشته باشید و از وام خرید و شرایط پرداخت اقساطی بهره مند شوید که در اینصورت می توان گفت خریداری آپارتمان های پیش فروش یکی از مزایای دریافت اقامت ترکیه است.

 

پیش فروش آپارتمان در استانبول

پیش فروش آپارتمان در استانبول نیز انجام می شود که می تواند توسط پروژهای دولتی و یا شرکت های خصوصی سازنده باشد که در حال حاضر نیز در دست اجرا می باشد، برخی آپارتمان ها به منظور انجام امور اداری و تجاری در نظر گرفته می شوند که باید به این امکان توجه داشت و از ابتدا نوع کاربری آپارتمان را از شرکت های سازنده سوال نمود تا بعدا با مشکلی مواجه نشوید.

بیشتر بدانید!
قراردادهای ملکی در کشورهای عربی

همانطور که گفته شد شرکت های دولتی و پروژه های ساخت و ساز دولتی بیشتر برای خود شهروندان ترکیه پیش فروش می نمایند مانند شرکت های Toki و Kiptaş که از طریق وام های بانکی و شرایط اقساط  واحدهایی را به پیش فروش می گذارند،

استانبول هم یکی از بهترین شهرها برای خرید ملک و پیش خرید آپارتمان است، اما بدین منظور شرکت های سازنده چه دولتی و چه خصوصی باید زمین های مناسب و خالی برای ساخت و ساز پیدا کنند، زیرا در شهرهای شلوغ تقریبا ساخت و ساز اشباع شده است ولی در عین حال پروژه هایی برای پیش فروش در شهر استانبول ارائه می شود.

پروژه های پیش فروش آپارتمانهای مسکونی و تجاری در استانبول توسط شرکت های خصوصی بزرگ و معتبر نیز ارائه می شود، خرید ملک در استانبول طرفداران خارجی بسیاری دارد.

 

مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه

مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه در نحوه پرداخت آن است که می توان قسطی و در چندین نوبت پروسه پرداخت را تکمیل نمود به عبارتی هم پرداخت را می توان با احتیاط بیشتری انجام داد و در عین حال هم  تحقیقات خود را در مورد صحت و سوابق شرکت سازنده تکمیل نمود، خرید ساختمان پیش فروش در واقع خرید ملک در ترکیه است که با رعایت حداقل مبلغ سرمایه گذاری 250 هزار دلار می توان اقامت کشور ترکیه را دریافت نمود.

اخذ اقامت ترکیه یکی از مزایای خرید ساختمان می باشد، البته باید توجه داشته باشیم وقتی ساخت و ساز در یک منطقه انجام می شود مسلما مزایای دیگری از جمله اقتصادی و یا تجاری را به همراه خود خواهد داشت و منجر به توسعه حمل و نقل، خدماتی مانند درمان و تحصیل می شود که مورد نیاز برای زندگی در واحد های مسکونی هستند.

نکته دیگر اینکه ساختمان و آپارتمان شما نو و جدید است و نیازی به تعمیرات اضافی و پرداخت این نوع هزینه ها ندارید. مزیت های خریداری ساختمان های پیش فروش ترکیه شامل کسب سود مضاعف و امکان دریافت اقامت  و پاسپورت ترکیه با خرید ملک می باشند.

 

پیش فروش آپارتمان در استانبول

سود مضاعف از خرید آپارتمان پیش فروش

 ساختمان ها و واحد هایی که هنوز ساخت آنها تکمیل نشده را می توان با قیمت ارزانتری قبل از تکمیل پروسه ساخت خریداری نمود و سپس آن را اجاره یا مجددا به فروش رساند، ساختمان و آپارتمان های پیش فروش امکان و تلرانس بیشتری برای سرمایه گذاری سودمند دارند، اما در ابتدا باید به شرایط خرید برای اتباع و سرمایه گذاران خارجی توجه کافی داشت.

شما هنگام خرید، قیمت ساختمان تکمیل نشده را پرداخت می کنید که این مزیت بسیار خوبی برای بدست آوردن سود است، در طول زمان به ارزش آپارتمان و ساختمان افزوده می شود و از طرفی شما از نرخ تورم احتمالی جلوتر خواهید بود، این موارد از مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه می باشند. همچنین شما تا تکمیل نهایی پروژه فرصت دارید که در مورد سبک آشپزخانه و یا حتی رنگ دیوارها تصمیم بگیرید که امروزه مهندسین و معماران از تکنولوژی طراحی سه بعدی بدین منظور استفاده می کنند.

بیشتر بدانید!
گلدن ویزای اسپانیا و شرایط دریافت آن

 

بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه

بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه برای هر خریدار ملکی و سرمایه گذار می تواند متفاوت باشد ولی طبعا اکثرا به دنبال خرید ملک در شهرها و مناطقی هستند که دسترسی بیشتری به مراکز شهری داشته باشد، برخی خریداران شهر استانبول را انتخاب می کنند و برخی دیگر مثلا شهر آنتالیا که البته باید دید هدف سرمایه گذاری و خریدن آپارتمان پیش فروش ترکیه به چه منظوری انجام می شود.

شهرهای توریستی و پر رفت و آمد خارجیان نیز می توانند گزینه خوبی برای انتخاب بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه باشند، مناطقی که زیر ساخت های خوبی داشته و مزیت های اقتصادی دارند نیز گزینه های خوبی برای انتخاب بهترین ها هستند. اما در اینجا اولویت بر ایجاد امکان پیش خرید این واحدهای مسکونی از شرکت های سازنده معتبر است و مسئله انتخاب بهترین مناطق در اولویت بعدی قرار می گیرد.

انتخاب بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه باید بر اساس هدف و توانایی مالی خودتان باشد، هدف و سرمایه خود را منطبق با مزیت های مالی، اقتصادی، تجاری هر شهری بسنجید سپس مبادرت به خرید ملک نمایید، بهترین منطقه های پیش فروش آپارتمان در ترکیه باید بر اساس پتانسیل و مزایای تجاری و اقتصادی آن منطقه انتخاب شود.

 

 

 

در نتیجه می توان گفت شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه برای شهروندان خود ترکیه  و خریداران خارجی یکسان نیست و برای خرید آپارتمان پیش فروش در ترکیه می توان با شرکت های خصوصی معتبر و بزرگ وارد معامله و قرارداد شد، پیش فروش آپارتمان در استانبول نیز به علت مرکزیت این شهر از لحاظ توریستی و اقتصادی طرفداران بسیاری دارد اما شرکت های سازنده باید زمین های خالی و مناسب برای ساخت و ساز در این شهر شلوغ پیدا کنند. طبعا بهترین مناطق پیش فروش در ترکیه مناطقی هستند که دسترسی کافی به امکانات شهری برای سکونت و زندگی را داشته باشند که باز هم البته بستگی به هدف خریدار دارد، از مزایای خرید ساختمان پیش فروش ترکیه به سود بالقوه آن اشاره نمودیم و پیشی گرفتن از نرخ تورم نیز از دیگر مزایای پیش خرید ملک در ترکیه می باشد.

 

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران حقوقی اریکه عدل تماس بگیرید و نکات کاربردی مفیدی را دریافت نمایید، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل (آپادالا) همکاران کارآمد مانند موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم دارد که کلیه امور حقوقی مهاجرت و ملک را از صفر تا صد ارائه می نمایند. اعتماد شما مایه مباهات ماست.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟