منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک 2022

شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک
شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک
باید بدانید که قرار است به یکی از برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری وارد شوید. این برنامه ویژگی های مختص به خود را دارد اما نکته اصلی این است که در گرفتن شهروندی ترکیه تکیه اساسی بر سرمایه متقاضی است تا شرایط شخصی و فردی. در این برنامه مهاجرتی نیاز است که فرد سرمایه خود را به کشور ترکیه منتقل کرده و حداقل مبلغ 250 هزار دلار در حوزه املاک سرمایه گذاری کند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این نوشته قصد داریم شما را با شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک در سال 2022 آشنا کنیم. قانون اعطای شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری در اواخر سال 2018 به دست پرزیدنت اردوغان دستخوش تغییر شد و با کاهش مبلغ ، امکان دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک به مبلغ 250 هزار دلار و بیشتر فراهم گشت. از همان تاریخ موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به یاری شرکت همکار خود، اینوستایم (Investime) ، با ارائه سرویس گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک حضور مقتدر خود در این حوزه ، منافع بسیاری از هموطنان را محفوظ داشته و نتایج بسیار موفقی را در این خصوص در کارنامه دارد.

شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک به طور کل چیست؟

قبل از هر چیز شما باید بدانید که قرار است به یکی از برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری وارد شوید. این برنامه ویژگی های مختص به خود را دارد اما نکته اصلی این است که در گرفتن شهروندی ترکیه تکیه اساسی بر سرمایه متقاضی است تا شرایط شخصی و فردی. در این برنامه مهاجرتی نیاز است که فرد سرمایه خود را به کشور ترکیه منتقل کرده و حداقل مبلغ 250 هزار دلار در حوزه املاک سرمایه گذاری کند.

شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک ، خرید ملک ترکیه و پاسپورت ، خرید ملک و پاسپورت ترکیه

بعد از انجام سرمایه گذاری در مسیری قانونی ، امکان دریافت شهروندی ترکیه برای شخص متقاضی ، همسر وی و همه فرزندان زیر 18 سال میسر می شود. البته این افراد نباید هیچ گونه سوء سابقه کیفری داشته باشند و وابسته خانواده نیز باشند.

در ادامه ما به بررسی شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک به صورت تفصیلی می پردازیم تا شما را با جزئیات مساله بیشتر آشنا کنیم:

بیشتر بدانید!
شش فاکتور تعیین قیمت ملک در ترکیه

مبلغ سرمایه گذاری برای پاسپورت ترکیه

اولین سوالی که به ذهن خیلی ها خطور می کند این است که مبلغ سرمایه گذاری برای پاسپورت ترکیه دقیقا چقدر است؟ با توجه به اینکه این یک برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است این سوال باید هم مطرح شود. در حال حاضر مبلغ سرمایه گذاری برای پاسپورت ترکیه ، 250 هزار دلار یا بیشتر است. این مبلغ باید در املاک کشور ترکیه صرف شود.

گزارش کارشناسی قیمت ملک در ترکیه

یکی از مواردی که در موضوع خرید ملک در ترکیه باید بسیار به آن توجه داشته باشید ، بحث کارشناسی قیمت ملک در ترکیه است. از ماه فوریه سال 2019 همه املاکی که توسط خارجیان خریداری می شود باید رسما کارشناسی شوند.

سازمان مهاجرت ترکیه در زمان صدور شهروندی قیمت مندرج در همین گزارش را ملاک سرمایه گذاری قرار می دهد. ما در مقاله درک گزارش کارشناسی قیمت ملک ترکیه به طور کامل در مورد این گزارش صحبت کردیم و مطالعه آن را به همه کسانی که قصد خرید ملک در ترکیه دارند توصیه می کنیم.

برای شهروندی ترکیه چه املاکی را می توان خرید؟

همانگونه که اشاره کردیم ، مبلغ سرمایه گذاری 250 هزار دلاری در ترکیه باید در حوزه املاک صرف شود اما نکته جالب اینجاست که فرقی نمی کند که ملکی که می خرید اداری ، مسکونی ، تجاری و یا حتی زراعی یا صنعتی باشد.

شاید گمان کنید که خرید املاک تجاری ، صنعتی و زراعی در ترکیه می تواند پیچیده باشد اما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید شرکت اینوستایم (Investime) به عنوان شرکت همکار اریکه عدل تا کنون پرونده های موفقی در خصوص مهاجرت کشاورزان به ترکیه ، دریافت شهروندی ترکیه توسط دامداران و گاوداران و یا دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید کلینیک و مراکز پزشکی داشته است.

بیشتر بدانید!
مراحل گرفتن اقامت کاری اسپانیا

در هر صورت اگر با نحوه ارائه خدمات در شرکت اینوستایم آشنا باشید می دانید که اولین کار ما ایجاد سبد سرمایه گذاری است. این سبد لیست املاکی است که شما تمایل دارید در ترکیه بخرید. اپلیکیشن اینوستایم (Investime) با محیط کاربردی و اطلاعات کامل خود می تواند این کار را برای شما بی نهایت ساده کند. برای اطلاع بیشتر از نحوه ایجاد این سبد سرمایه گذاری در ترکیه نگاهی به مقاله آموزشی لیست بازدید و نهایی کردن آن در اینوستایم بیندازید.

شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک ، خرید ملک ترکیه و پاسپورت ، خرید ملک و پاسپورت ترکیه

ملکی که ترکیه خریداری می شود چقدر باید نگهداری شود؟

مساله مهم دیگر در خصوص حفظ سرمایه گذاری بعد از گرفتن شهروندی ترکیه با خرید ملک است. به این معنا که شما نمی توانید ملکی که در ترکیه می خرید را به مدت 3 سال بفروشید یا انتقال دهید. این تکلیف قانونی برای حفظ شهروندی شما و خانواده شما نیز ضرورت دارد.

البته بعد از گذران 3 سال فروش ملک و یا تبدیل آن آزاد است و شما حتی می توانید دیگر سرمایه گذاری در کشور ترکیه نداشته باشید ولی همچنان شهروندی ترکیه را بری خود و خانواده حفظ کنید.

شهروندی ترکیه برای افراد خانواده سرمایه گذار

این مساله در جلسات مشاوره خرید ملک ترکیه و پاسپورت ، به کرات از ما پرسیده می شود و متاسفانه در خصوص آن هم اطلاعات ضد و نقیض زیادی موجود است. قانون مهاجرت ترکیه در این خصوص بسیار شفاف است و فقط اجازه همراهی همسر و فرزندان زیر 18 سال شخص سرمایه گذار را می دهد.

به عبارت دیگر زمانی که شما به منظور دریافت پاسپورت ترکیه خرید ملک انجام می دهید ، فقط شما ، همسر قانونی شما و فرزندان زیر 18 سال مجاز هستند که به تبعیت شما شهروندی ترکیه را دریافت کنند. سودجویان تلاش می کنند که پدر و مادر متقاضی و فرزندان بالای 18 سال را هم مشمول نشان دهند اما این موضوع صحیح نیست و این افراد طبق قوانین ترکیه وابسته تلقی نمی شوند.

بیشتر بدانید!
روش های مهاجرت به انگلستان

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک ، خرید ملک در ترکیه ، دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک

خرید ملک و پاسپورت ترکیه آزمون هم دارد ؟

خیر ، همانطور که اشاره کردیم ، گرفتن شهروندی ترکیه با خرید ملک از انواع برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. این برنامه ویژگی های مختص به خود را دارد اما نکته اصلی این است که در گرفتن شهروندی ترکیه تکیه اساسی بر سرمایه متقاضی است تا شرایط شخصی و فردی.

در خصوص خرید ملک و پاسپورت ترکیه ، شما ملزم نیستید که در هیچگونه آزمونی از قبیل آزمون زبان ترکی ، مصاحبه یا چیز دیگری شرکت کنید.بعد از انجام سرمایه گذاری و پیگیری وکیل متخصص در امور مهاجرت به ترکیه ، بدون اینکه نیازی به حضور شما باشد ، پاسپورت شما صادر و تحویل می شود.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟