منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا

درست است که برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا یکی از ارزان ترین و سریع ترین روشهای مهاجرت است اما در هر برنامه مهاجرتی شخص باید دارای شرایط لازم باشد. در این پست در خصوص شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا صحبت خواهیم کرد. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

درست است که برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا یکی از ارزان ترین و سریع ترین روشهای مهاجرت است اما در هر برنامه مهاجرتی شخص باید دارای شرایط لازم باشد. در این پست در خصوص شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا صحبت خواهیم کرد. ما در مقاله اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری این برنامه را معرفی کردیم. در ادامه با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

 

بررسی شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا

برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا در اصل 101 قانون اساسی این کشور و ماده 20 قانون شهروندی دومینیکا آمده است. واحد اعطای پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری که در وزارت اقتصاد این کشور تشکیل شده است همواره رصد می کند که افرادی که برای برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا اقدام می کنند صالح باشند و شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا موجود باشد.

در خصوص شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا گفتنی است که برای اینکه شخص بتواند برای گرفتن پاسپورت دومینیکا اقدام کند باید 18 سال تمام داشته باشد ( برای متقاضی اصلی ) و صلاحیت را در خصوص شرایط زیر نیز به دست بیاورد. وکلا معمولا اصطلاح Due Diligence  را برای بررسی شرایط در فرد استفاده  می کنند.

 

پیش زمینه تمیز و سالم متقاضی

جالب است که بدانید که در دومینیکا یک آژانس تحقیق و بررسی خصوصی وجود دارد که متقاضیانی که بالای 18 سال سن داشته باشند را به صورت دقیق بررسی می کند. آنها تلاش می کنند تا در برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا افراد مفید و سالم را جذب کنند. این افراد باید شخصیت برجسته داشته باشند و دارای کارکتری مثبت باشند.

بیشتر بدانید!
انواع ویزای تاجیکستان

به دنبال این موضوع کشور دومینیکا فقط به کسانی پاسپورت می دهد که دارای سابقه کیفری تمیز و سفید باشند. علاوه بر اینها بررسی می شود که پولی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است تمیز و قانونی باشد.

 

سلامت کامل متقاضی

برای اینکه متقاضی بتواند پاسپورت دومینیکا را بگیرد باید اثبات کند که در وضعیت سلامت کامل است و هیج بیماری جدی و ناقل ندارد. این شرط یکی از شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا است که بسیار مهم است.

 

سرمایه گذاری مالی

اهدای یک مبلغ قابل توجه به دولت دومینیکا و یا خرید یک ملک تایید شده در جزیره از شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا می باشد. در هر دو روش متقاضی باید قبل از اینکه ثبت درخواست کند باید رسماً تعهد انجام سرمایه گذاری و پرداخت پول را کرده باشد. البته نیازی نیست که مبلغ به صورت کامل پرداخت شده باشد. متقضای می تواند بعد از پذیرش درخواستش مبلغ را به صورت کامل کارسازی کند. برای اطلاع بیشتر به صفحات زیر مراجعه کنید :

1- اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق کمک به دولت

2- اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به دومینیکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دومینیکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟