منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

چگونگی پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند

شغل برای مهاجرت به هلند
شغل برای مهاجرت به هلند
پیدا کردن و یا ایجاد شغل در هلند مقرراتی دارد از جمله دریافت انواع ویزاهای هلند و مجوز کاری که انواع گوناگونی هم دارد. البته داشتن شغل مناسب برای تامین نیازهای زندگی بسیار ضروری بنظر میرسد بخصوص در یک کشور خارجی. هزینه های زندگی، درمان و بیمه در این کشور بستگی به طرز زندگی شما دارد. از طرفی هم برای پرداخت ماهانه حق بیمه، لازم است که شماره حساب بانکی بین المللی در این کشور داشته باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله به موضوع پیدا کردن شغل در هلند برای تامین هزینه های زندگی پرداخته شده است. بدین جهت از دیدگاه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند در کنار بررسی موضوع نرخ بیکاری در این کشور از اهمیت بیشتری برخوردار میشود. مخارج و هزینه زندگی در هلند از جمله هزینه خرید ملک خارجی، نیز از دیگر موارد بسیار مهم است که باید در مهاجرت به این کشور مد نظر قرار گرفته شود.

علاوه بر آن بنا به نیازهای پزشکی هر فردی داشتن بیمه درمانی در هلند جزو اولویت های اول مهاجران قرار می گیرد. در خصوص مهاجرت کاری به این کشور نیز، دریافت انواع ویزاهای مرتبط با اخذ اقامت کاری هلند از دیگر موضوعات قابل بررسی برای علاقمندان مهاجرت به هلند می باشد.

 

چگونگی پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند

شاید پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند یکی از مهمترین دغدغه های شما به عنوان یک مهاجر و تبعه خارجی در این کشور باشد تا بتوانید شغل مناسبی را برای خود در هلند پیدا کرده و از عهده مخارج زندگی برآیید، حتی میتوان قبل مهاجرت به هلند به فکر پیدا کردن و یا ایجاد کسب و کار در این کشور افتاد.

تماس و ارتباط با شرکت ها و کاریابی های بین المللی یکی از راهکارها برای جستجوی شغل در هلند می باشد. خوب است بدانید که نرخ بیکاری در هلند زیر 5 درصد است و اینکه جستجوی شغلی برای مهاجرت به هلند بهتر است که قبل از سفر به این کشور انجام شود تا به محض ورود بتوانید کار خود را شروع نمایید.

 

یادگیری زبان هلندی

با داشتن شغل مناسب و مطابق با توانمندیها و تخصص خود میتوانید ارتباطات بهتری با جامعه و مردم کشور هلند برقرار نمایید. یکی از مزیت های ارتباط با مردم این کشور، آشنایی با زبان هلندی خواهد بود که به دنبال یادگیری زبان هلندی نیز به تدریج میتوانید با معیارهای فرهنگی، آداب و رسوم و قواعد اجتماعی این کشور آشنا شوید.

بیشتر بدانید!
شرایط دریافت گلدن ویزای اروپا برای ایرانیان

آیا در مهاجرت خود به این کشور، هزینه خرید ملک در هلند را دارید؟ و اینکه با هزینه های گوناگون خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی در این کشور آشنا هستید. با توجه به اینکه هلند عضو کشورهای اتحادیه اروپا است، به خریداران و سرمایه گذاران ملکی بین المللی انواع اقامت را اعطا می نماید.

هزینه زندگی در هلند

هزینه زندگی در هلند

مانند هر کشور دیگری هلند نیز هزینه هایی برای گذران زندگی دارد لذا بدین جهت از موضوع هزینه زندگی در هلند به هزینه امکانات رفاهی مانند مسکن، خرید ملک در هلند یا اجاره آپارتمان، آب و برق، انرژی، تلفن، اینترنت، موبایل، خدمات بهداشت و درمان، بیمه و حمل و نقل و یا هزینه تحصیل در هلند اشاره می شود.

هر کدام از این امکانات تعرفه و قیمت خودشان را دارند برای مثال هر ماه تقریبا 20 یورو برای اشتراک برق و 16 یورو برای مصرف گاز باید هزینه شود،برق اصلی هلند 230 ولت است البته که میزان هزینه ها بستگی به مقدار مصرف شما نیز داشته و همچنین هزینه های زندگی در هلند طبق آداب زندگی و فرهنگ شما متفاوت خواهد بود.

 

امکانات رفاهی

انرژی های جایگزین در کشور هلند بسیار باب هستند مانند انرژی خورشیدی. باید گفت خانه های هلند گاز کشی شهری ندارند و هر خانه و آپارتمان بطور مجزا امکانات گرمایشی خود را فراهم می نماید همچنین کیفیت آب نوشیدنی در هلند خوب است و شرکت خدمات آب waternet مسئولیت تولید و آبرسانی شهری را به عهده دارد.

تفکیک زباله نیز جزو این خدمات شهری هستند. چنانچه در مهاجرت به این کشور خانه ای دارید که فرنیش نشده لذا هزینه تهیه لوازم و مبلمان منزل و دیگر وسایل برقی را هم به دیگر هزینه های زندگی اضافه کنید. آیا در مهاجرت به این کشور با بهترین شهرهای هلند برای زندگی آشنا هستید؟

بیشتر بدانید!
خدمات شرکت vfs و دریافت ویزا چگونه ارائه می شود؟

 

بیمه درمانی در هلند

داشتن بیمه درمانی در هلند قوانینی دارد از جمله اینکه خرید بیمه سلامت برای افراد بالای 18 سال اجباری است و برای این نوع بیمه هر ماه حدود 110 یورو بابت معاینات پزشکی باید پرداخت شود که البته خدمات اورژانسی و مراقبت های درمانی نیز شامل خدمات این نوع بیمه هستند.

ولی هزینه های بیمه و درمان در هلند برای هر فردی نسبت به سلامت جسم و روح شخص متفاوت بوده و قابل پیش بینی نیست. برای انعقاد قرارداد با شرکت های بیمه شماره BSN خود را باید ارائه دهید همچنین برای پرداخت حق بیمه ماهانه بایستی شماره حساب بانکی در این کشور داشته باشید.

بیمه و درمان در هلند

پیدا کردن پزشک

برای ویزیت پزشک و درمان نیز هزینه های دارو و درمان خواهید داشت که برای پیدا کردن پزشک مناسب علاوه بر مراجعه به درمانگاه و بیمارستان میتوانید از همسایگان و همکاران خود پرس و جو کرده تا پزشک خوبی را به شما معرفی نمایند زیرا آنان قبل از شما نزد آن پزشک رفته اند، در کل تا می توانید از تجربیات دیگران استفاده نمایید.

 

اقامت کاری هلند

هر شهروند غیر اتحادیه اروپا برای کار در این کشور باید مجوز کار و اقامت کاری هلند را داشته باشد، این کشور چند نوع مجوز کاری دارد از جمله:

  • مجوز کاری برای کارگران ماهر
  • مجوز کارآفرینی
  • مجوز کاری GVVA

بسیاری از کارگران ماهر مهاجر، با مجوزهای کاری در هلند مشغول به کار می شوند که بدین منظور باید از مهارت خاصی که این کشور بدان نیاز داشته و در سطح اروپا نیز قابل رقابت باشد برخوردار باشند. برای اقامت کمتر از 90 روز در هلند کارفرمای شما بایستی برای مجوز کار کوتاه مدت شما در هلند درخواست داده و اعلام نیاز کند.

که البته دریافت مجوز و اقامت کاری هلند برای کارآفرینان شرایط متفاوت دیگری دارد. ویراستاری، نویسندگی، مترجمی، و کارهای مرتبط با چاپ مجلات و روزنامه از فرصت های شغلی در هلند که برای زنان مهاجر مناسب هستند می باشد. اما بیشترین دستمزدهای کاری مربوط به شغل دندانپزشکی در این کشور است.

بیشتر بدانید!
اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت

دوستان، مقالهای تحت عنوان تاثیر طلاق و جدایی در اقامت هلند تنظیم شده که با مطالعه آن میتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط دریافت اقامت هلند داشته باشید. البته آرزوی زندگی گرم درکنار خانواده را برای شما داریم و انشالله که هرگز درگیر موضوع طلاق نشوید. اما در این شرایط مسلما مشاوره های حقوقی مهاجرت میتواند کمک خوبی برایتان باشد.

 

شغل در هلند

پیدا کردن و یا ایجاد شغل در هلند مقرراتی دارد از جمله دریافت انواع ویزاهای هلند و مجوز کاری که انواع گوناگونی هم دارد. البته داشتن شغل مناسب برای تامین نیازهای زندگی بسیار ضروری بنظر میرسد بخصوص در یک کشور خارجی. هزینه های زندگی، درمان و بیمه در این کشور بستگی به طرز زندگی شما دارد. از طرفی هم برای پرداخت ماهانه حق بیمه، لازم است که شماره حساب بانکی بین المللی در این کشور داشته باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به هلند مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟