منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شغل های پردرآمد در آلمان کدامند؟!

موکلان زیادی از ما می پرسند شغل های پر درآمد در آلمان کدامند؟! در باب مهاجرت به آلمان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پاسخ این پرسش را به طور مفصل می دهند. همچنین در این مقاله درباره بهترین مشاغل در آلمان مخصوصا درآمد پزشکان در آلمان صحبت می کنیم. هدف ما برآورد درست و دقیق از میزان درآمد دربین مشاغل معتبر آلمان است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موکلان زیادی از ما می پرسند شغل های پردرآمد در آلمان کدامند؟! در باب مهاجرت به آلمان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پاسخ این پرسش را به طور مفصل می دهند. همچنین در این مقاله درباره بهترین مشاغل در آلمان مخصوصا درآمد پزشکان در آلمان صحبت می کنیم. هدف ما برآورد درست و دقیق از میزان درآمد دربین مشاغل معتبر آلمان است.

شغل های پر درآمد در آلمان کدامند؟!

آبجو و انواع سوسیس ، بتهوون؛ فولکس واگن، مرسدس بنز و BMW؛ برادران گریم و نظم و قانون و … کلماتی هستند که شما را به فکر مهاجرت به آلمان می اندازند.هر چند راه های مهاجرت به آلمان متنوع است اما آسانترین آن ، سرمایه گذاری آلمان از طریق خرید ملک در آلمان است. اما اگر خواهان اخذ بلوکارت آلمان هستید،باید در نظر داشته باشید این نوع اقامت با اقامت کاری متفاوت است. برای مشاهده تفاوت ها اینجا را مطالعه کنید.

شما باید در نظر داشته باشید که متوسط درآمد در آلمان یکی از بهترین دستمزدهای متوسط در اروپا محسوب می شود.تقریبا 900 پوند بیشتر از انگلیس در هر ماه!!

اما بهترین مشاغل در آلمان کدامند؟ و مهمتر از همه، آیا حرفه شما در میان آنهاست؟ در این مقاله به معرفی مشاغل معتبر آلمان به عبارتی شغل های پردرآمد در آلمان علی الخصوص میزان درآمد پزشکان در آلمان طبق تقاضای شما عزیزان پرداخته ایم.

 

لیست مشاغل معتبر آلمان :

 10- مشاور

شرح شغل: یکی از پردرآمدترین شغل ها در آلمان مشاور است. مشاوران، مشاوره تخصصی را در مورد یک موضوع خاص (از جمله امنیت، حسابداری، قانون، مدیریت، آموزش، و…) ارائه می دهند.

حقوق و دستمزد: حقوق بازنشستگی مشاور مبلغ بین 30،000 تا 46،000 یورو (£ 25،351 و £ 38،872) است. با گذشت زمان، آنها می توانند پیشرفت شغلی داشته باشند و در هر سال بین 220 تا 370،000 € (£ 185،946 و £ 312،728) درآمد کسب کنند.

شرایط ورود: یک مدرک لیسانس در یک زمینه مرتبط مانند مدیریت کسب و کار، امور مالی، حسابداری و مدیریت کسب و کار لازم است.

بهترین مشاغل در آلمان ، درآمد پزشکان در آلمان ، شغل های پردرآمد در آلمان ، مشاغل معتبر آلمان

9. مهندس

شرح کار: مهندسی جزو بهترین مشاغل در آلمان است و بازار کار خوبی دارد. مهندسان مسئول طراحی مواد، سازه ها و سیستم ها هستند. در حالی که نظرشان در انجام مقررات، ایمنی و هزینه و طراحی پروژه اعمال می شود، وظایفشان متفاوت است. با توجه به شاخه ای که در آن تخصص دارند، مانند مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی برق و مهندسی مکانیک نوع کارشان تعریف می شود. همه انواع مهندسی جزو مشاغل معتبر آلمان محسوب می شود.

حقوق: مهندسان معمولا 64000 € (54،055 پوند) دریافت می کنند. البته حقوق آنها  پس از آن با توجه به نقش و تجربه افزایش می یابد. اما در کل در قیاس با جامعه پزشکی باید گفت درآمد پزشکان در آلمان بیشتر است. برای مثال، یک مدیر فنی میتواند سالانه 138000 یورو به 168000 یورو (116،513 پوند به 141،841 پوند) برساند.

بیشتر بدانید!
تمکن مالی پرتغال از زبان وکیل فرانسوی

الزامات ورود: در حالی که تحصیلات تکمیلی لازم نیست، برای ورود به بسیاری از حرفه های مهندسی، مدارک تحصیلی مانند  دکترا یا  ارائه مدارک حرفه ای بسیار مورد پسند است.

بهترین مشاغل در آلمان ، درآمد پزشکان در آلمان ، شغل های پردرآمد در آلمان ، مشاغل معتبر آلمان

8. متخصص فناوری اطلاعات

شرح کار: متخصصین فناوری اطلاعات خدمات IT را پشتیبانی می کنند. آنها به شرکت ها و سازمان ها در مدیریت سخت افزار، نرم افزار، شبکه و حل مشکلات کمک می کنند. این شغل جزو شغل های پردرآمد در آلمان محسوب می شود.

حقوق: میانگین درآمد سالانه € 66،000 (£ 55،744) است. با تجربه، آنها می توانند به مدیران امنیتی فناوری اطلاعات بروند که حقوق سالانه آن 81،000 یورو (£ 68،412) تخمین زده می شود. آنها به عنوان مدیر فناوری اطلاعات می توانند سالانه به مبلغ 124000 یورو (104 730) و یا حتی بیشتر از درآمد پزشکان در آلمان دریافت کنند.(با تجربه بیشتر)

شرایط ورود: به طور کلی نیاز به یک مدرک لیسانس در زمینه مرتبط با کامپیوتر، از جمله علوم کامپیوتر، سیستم های اطلاعاتی و مهندسی نرم افزار است.

 

7. وکیل

شرح کار: نقش یک وکیل در قضیه های قانونی بسیار متفاوت است. به طور کلی، آنها به مشتریان در مورد مسائل حقوقی مانند حقوق مالکیت و حقوق مشوره می دهند و در صورت لزوم آنها را در اختلافات و روند دادرسی قرار می دهند.

حقوق: وکلا در شرکت های کوچک معمولا کمتر از 40،000 € (33،795 £) در سال کسب می کنند. دستمزد سالانه در شرکت های متوسط ​​و به مبلغ € 700،000 (£ 591،446) و یا بیشتر در شرکت های بزرگ به € 50،000 و € 80،000 (£ 42،245 به £ 67،592) افزایش می دهد.

الزامات ورود: برای تبدیل شدن به یک وکیل در آلمان، ابتدا لازم است که یک مدرک قانونی کسب کنید. سپس در آزمون وکالت قبول شوید . شغل وکالت جزو بهترین مشاغل در آلمان محسوب می شود که به راحتی و با کسب تجربه می تواند جزو شغل های پردرآمد در آلمان محسوب شود. کل این فرآیند می تواند هفت سال یا بیشتر طول بکشد. توجه داشته باشید که الزامات وکالت، دولت به دولت متفاوت است.

بهترین مشاغل در آلمان ، درآمد پزشکان در آلمان ، شغل های پردرآمد در آلمان ، مشاغل معتبر آلمان

6. درآمد پزشکان در آلمان

شرح شغل: همانطور که می دانید پزشکان معمولا در یک کلینیک یا مرکز مراقبت های پزشکی هستند. آنها با مدیران بخش های بیمارستان ها همکاری تنگاتنگی دارند. دکتران برتر در بهترین بیمارستان های آلمان هستند. به این معنی که آنها به برنامۀ بیماران، دانشجویان پزشکی و سایر متخصصان نظارت می کنند و مسئولیت یک بخش خاص را برعهده دارند.

حقوق و دستمزد: در بیان میزان درآمد پزشکان در آلمان باید گفت بین 85000 تا 150 هزار یورو (£ 71،811 و £ 126،729) در سال است. در همین حال، پزشکان ارشد با تجربه 11 تا 16 ساله در این نقش می توانند 272،000 € (£ 229،809) در سال و € 400،000 (£ 337،967) و یا بیشتر با بیش از 20 سال در نقش به دست آورند. همانطور که با ارقام اثبات کردیم درآمد پزشکان در آلمان با توجه به سابقه چند برابر افزایش می یابد و جزو بهترین مشاغل در آلمان که علاوه بر پرستیژ بالا جزو شغل های پردرآمد در آلمان محسوب می شود.

بیشتر بدانید!
بهترین دانشگاه های اسپانیا

مقررات ورود: باید مجوز طبابت را از طریق آزمون دریافت کنید. همچنین برای صدور گواهینامه باید زبان آلمانی را در سطح B2 و C1 داشته باشید. اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید.

بهترین مشاغل در آلمان ، درآمد پزشکان در آلمان ، شغل های پردرآمد در آلمان ، مشاغل معتبر آلمان

5. مدیر آزمایشگاه

شرح کار: مدیران آزمایشگاه جزو مشاغل معتبر آلمان هستند که مسئول عملیات ایمن و کارآمد یک آزمایشگاه  در زمینه های بالینی،  تحقیق و توسعه یا آزمایشگاه پزشکی هستند.

حقوق: مدیران با تجربه معمولا بین € 123،000 (£ 103،879) در سال حقوق می گیرند. در مقام مقایسه، حقوق مدیران آزمایشگاه در انگلستان بین 72000 پوند تا 78000 پوند است.

الزامات ورود: اکثر کارفرمایان مدرک لیسانس، معمولا در تکنولوژی پزشکی، شیمی یا مهندسی شیمی هستند. داشتن چند سال سابقه کار نیز معمولا لازم است.

 

4. مدیر فروش

شرح کار: آنها اهداف و امتیازات را تعیین می کنند، طرح های فروش را تهیه می کنند، داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند و در روند استخدام پرسنل فروش دخیل هستند.

حقوق و دستمزد: چون جزو مشاغل معتبر آلمان هستند حقوق و دستمزد بالایی در بخش بازاریابی و فروش را می گیرند. متخصصان با تجربه تقریبا 134000 یورو (113،266 پوند) در سال می گیرند.

الزامات ورود: مدرک کارشناسی در زمینه های مرتبط با کسب و کار، مدیریت، اقتصاد، حسابداری، مالی، ریاضیات، بازاریابی و آمار و  سابقه کار به عنوان نماینده فروش داشته باشد.

 

3. مشاور بانکی

شرح کار: مشاورین بانکی اساسا مشاورین مالی شرکت هستند که جزو بهترین مشاغل در آلمان و حتی در جهان محسوب می شوند. آنها معمولا در یک موسسه مالی یا در یک بخش بزرگ بانک مشغول به کار هستند که به جمع آوری سرمایه برای دولت ها، شرکت ها و سایر نهادها می پردازد.

حقوق: آنها می توانند مبلغ 150،000 € (£ 126،802) در اولین سال استخدام خود کسب کنند. مشاورین بانکی در پست های ارشد می توانند تا 300 هزار یورو (253،574 پوند) یا بیشتر در سال دریافت کنند. پس جزو شغل های پردرآمد در آلمان است.

الزامات ورود: شما به طور کلی نیاز به MBA خاص دارید، اما درجه لیسانس اغلب قابل قبول است. درک پایه ای قوی از حسابداری، مالی و اقتصاد، و همچنین یک پایه قوی در ریاضیات، ضروری است.

بیشتر بدانید!
اقامت عمان با سرمایه گذاری | شرایط و هزینه ها 2022

 

2. وزیر امور خارجه

شرح کار: آنها تصمیمات مربوط به سیاست ها را در رابطه با دیگر وزیران  اتخاذ می کنند. آنها شامل وزرای فدرال دفاع، مالی و بهداشت و همچنین صدراعظم و معاون ریاست جمهوری می شوند. این افراد و جایگاهشان جزو مشاغل معتبر آلمان است. این شغل در عین حال که جزو بهترین مشاغل در آلمان است جزو سخت ترین و پر استرس ترین مشاغل نیز محسوب می شود.

حقوق و دستمزد: وزرای فدرال معمولا 14000 یورو (11/837 یورو) در ماه و یا 168 هزار یورو (142،055 پوند) در سال می گیرند. به طور مثال آنجلا مرکل، در عین حال، که صدراعظم آلمان است، مبلغ 17 هزار یورو (14،374 دلار) در ماه یا 204 هزار یورو (172،491 پوند) در سال دریافت می کند.

بهترین مشاغل در آلمان ، درآمد پزشکان در آلمان ، شغل های پردرآمد در آلمان ، مشاغل معتبر آلمان

1. بهترین مشاغل معتبر آلمان : مدیر عامل

شرح کار: مدیران اداری و یا مدیران اجرایی، جزو هیات مدیره شرکت هستند و جزو بهترین شغل های پردرآمد در آلمان هستند. آنها مسئول مدیریت فعالیت های روزمره شرکت و امور مالی خود و همچنین تضمین تمام تعهدات قانونی هستند. پس علاوه بر اینکه جزو مشاغل معتبر آلمان محسوب می شود، بهترین مشاغل در آلمان را در بر می گیرد.

حقوق و دستمزد: مدیران شرکتهای دارای 25 کارمند یا کمتر هستند. به طور معمول 170 هزار و پوند (£ 143،570) در سال می گیرند. اما شما می توانید مبلغ 379000 € (320،077 £) در شرکت هایی با 500-1،000 کارمند و 807،000 € (681،537 پوند) در شرکت هایی با بیش از 5000 کارمند بگیرید. البته این مبالغ نیز به سازمان خاصی که در آن کار می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، مدیر عامل شرکت فولکس واگن، مارتین وینکورن گزارش کرد که 15 میلیون یورو (12.6 میلیون پوند) در سال درآمد دارد. بنابراین برخلاف تصور عموم درآمد پزشکان در آلمان در قیاس با این گروه کمتر است!

الزامات ورود: معمولا مدرک کارشناسی ارشد مورد نیاز است (به عنوان مثال، مدیریت کسب و کار، امور مالی، قانون، و غیره). تجربه و سابقه کار  قبلی در نقش مدیریت ارشد نیز ضروری است.

 

 

بنابراین حالا که لیست بهترین مشاغل در آلمان با ذکر شغل های پردرآمد در آلمان معرفی شد آیا شما مایل به رفتن به آلمان هستید؟ به نظر شما کدام مشاغل معتبر آلمان برای شما مناسب هستند؟ آیا میزان درآمد پزشکان در آلمان شما را به فکر فرو برده است؟برای مهاجرت به آلمان قبل از هر اقدامی با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مشورت کنید. فراموش نکنید شما می توانید بهترین شرکت ها برای کار در آلمان را اینجا مطالعه کنید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟