منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

چگونگی دریافت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان

شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان
شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان
با چگونگی دریافت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان، و لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان آشنا شده و در مورد انواع گواهینامه اسپانسرشیپی انگلستان و شرایط کنسلی گواهینامه اسپانسری انگلستان مواردی را بررسی نمودیم. در خصوص زمان تخصیص گواهینامه اسپانسری نکاتی مطرح و همچنین به اولویت کارمندان منطقه اقتصادی اروپا برای دریافت ویزای نامحدود ، و سیستم SMS اشاره شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

مطالبی در خصوص چگونگی دریافت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان نکاتی پیرامون سیستم SMS و اهمیت لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان مطرح می شود. زمان تخصیص گواهینامه اسپانسری و انواع گواهینامه اسپانسرشیپی انگلستان، از دیگر مواردی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به آن می پردازد. شرایط کنسلی گواهینامه اسپانسری انگلستان  مورد بحث قرار گرفته و از مسئولیت های کارفرما یا اسپانسر مواردی ذکر می شود.

شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان

به منظور درخواست  ویزای تی یر 2 انگلستان ، مراحلی وجود دارد که با آن اشاره می شود.

  • دریافت یک گواهینامه معتبر اسپانسرشیپی از یک کارفرما
  • درخواست آنلاین جهت دریافت گواهینامه توسط کارفرما
  • ارتباط کارفرما  با سیستم (Sponsorship management system (SMS به منظور دریافت شماره شناسه کاربری و پس ورد
  • بعد از دریافت شماره شناسه کاربری  به عنوان کاربر سطح 1 یا کاربر سطح 2  به رسمیت شناخته می شود، تا بتواند مجوز اسپانسری بدون محدودیت را  بگیرد، با این روش ، شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان  برای کارفرما صادر می گردد.

اهمیت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان

دو نوع گواهینامه اسپانسری وجود دارد، گواهینامه محدود برای افرادی است که از خارج از کشور انگلستان استخدام می شوند. ولی گواهینامه بدون محدودیت برای استخدام متقاضیانی است که از داخل کشور انگلستان  درخواست ویزای تی یر 2 را دارند. دریافت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان از اولین مراحل لازم و ضروری است که توسط کارفرما انجام می گردد. کارفرما با دریافت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان، وجهه مناسب تر و معتبر تری خواهد داشت.

SMS چیست ؟

 Sponsorship Management System سیستم مدیریت اسپانسری انگلستان است .کارفرمایانی که مجوز اسپانسری دارند باید به صورت آنلاین به این سیستم و سامانه وصل شوند.
کاربرد این سیستم ارائه راهنمایی به کارفرمایان در خصوص قوانین مهاجرتی
در صورت محرز شدن صلاحیت کارفرما کارفرما به عنوان اسپانسر معتبر در این سیستم ثبت می شود و شماره شناسه کاربری به وی اعطا مییشود.
ثبت نار کارفرما در این سیستم با دریافت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان
عدم دریافت گواهینامه فیزیکی و کاغذی می توانید از کارفرمای خود بخواهید که جزئیات گواهینامه را که از سیستم SMS گرفته ، برایتان پرینت  و با پست الکترونیکی ( ایمیل) ارسال نماید.

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان

در رابطه  Certificate of Sponsorship (CoS) گواهینامه اسپانسری  مطالب بسیاری وجود دارد. از جمله اصول اولیه و روش های دریافت و انواع آن. کارفرما با مجوز اسپانسرشیپی خود ،تایید می کند که شما یک پیشنهاد کاری داریدکه مطابق با شرایط ذیل می باشد، این پشنهاد باید در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان موحود باشد.

بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری در حوزه املاک یونان
مسئولیت کارفرما   کارفرما مراحل تست بازار کار مقیم را پشت سر گذاشته و یا شغلی را پیشنهاد  کند که نیازی به این تست نداشته باشد
Resident Labour Market Test مطابقت اسپانسرشیپی کارفرما با  الزامات  تست بازار کار مقیم RLMT) Resident Labour Market Test ) . در باره شغل پیشنهادی ، بایستی  ابتدا به کارگران منطقه اقتصادی اروپا اعلام شود.  یعنی متقاضیانی که در منطقه اقتصادی اروپا هستند به دیگر متقاضیان در خارج از منطقه اقتصادی اروپا اولویت دارند. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توان از صفحه وب سایت تست بازار کار مقیم بدست آورد.

زمان درخواست و سطح مهارتی

زمان درخواست ویزا بعد از صدور گواهینامه اسپانسرشیپی، کمتر از 3 ماه باید درخواست ویزای  تی یر 2 ( عمومی ) خودتان را بدهید، و کمتر از 3 ماه بعد از درخواست ویزا، شما شروع به کار خواهید کرد.
سطح مهارتی شغل مورد نظر باید با حداقل الزام سطح مهارت تی یر 2 مطابقت داشته ، بدین معنی که سازگار با چارچوب امتیازات قانونی Regulated Qualifications Framework (RQF) سطح 6 یا بالاتر باشد. یا در سطح 4 یا بالاتر چارچوب شرایط و امتیازات قانونی باشد، پیشنهادات کارفرما باید در لیست مشاغل مورد نیاز تی یر 2 باشد، این لیست  شامل کمبودهای شغلی و مهارتی کشور انگلستان می باشد. در واقع شغل پیشنهادی باید در این لیست باشد. یا مشاغلی  باشند که اثری  و یا هنری را خلق می کنند  مانند  رقص، تئاتر، اپرا ،  فیلم و تلویزیون.

توجه به لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان بسیار مهم بوده و کارفرما باید دقت نمود که شغل پیشنهادی، در این لیست درج شده باشد.

چگونگی دریافت شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان

درخواست ویزا پس از صدور گواهینامه

در صورت دریافت گواهینامه اسپانسرشیپی، 3 ماه فرصت دارید تا درخواست ویزای تی یر 2 بدهید. بعد از این فرصت ، گواهینامه دیگر اعتبار نخواهد داشت. همچنین در طول این 3 ماه، شما نمی توانید گواهینامه اسپانسرشیپی کارفرمای دیگری را دریافت کنید.

 زمان تخصیص گواهینامه اسپانسرشیپی

یک مجمع و نشست ماهانه ، مخصوص اعطای سهمیه و تخصیص گواهینامه اسپانسرشیپی محدود، در یازدهم هر ماه برگزار می شود. بیست هزار و هفتصد گواهینامه در سال به سقف  12 گواهینامه در ماه تقسیم شده است. کارفرما باید تا  پنجم ماه برای گواهینامه اسپانسرشیپی محدود درخواست دهد تا مشمول اعطای این نوع مجوز در یازدهم ماه شود.

بیشتر بدانید!
گردشگری زایمان ، حق شهروندی با تولد نوزاد

انواع گواهینامه اسپانسرشیپی انگلستان

دو نوع گواهینامه اسپانسرشیپی، محدود و نا محدود وجود دارد. در خصوص انواع گواهینامه اسپانسرشیپی انگلستان در بخش ذیل مطالب مرتبطی ارائه می گردد گواهینامه اسپانسرشیپی محدود برای افراد ذیل مناسب می باشد:

گواهینامه اسپانسرشیپی محدود برای کارمندان خارج از انگلیس که قصد کار در این کشور را دارند.
دارندگان شغل با درآمد کمتر از 159 هزار و 600 پوند در سال
دارندگان مشاغل مرتبط با سرمایه گذاری در داخل انگلیس

نشست تخصیص ماهانه برای این نوع گواهینامه وجود دارد، (معمولا 1000- 2000) و یک حداکثر سقف تخصیص سالانه بتعداد 20 هزار و 700 می باشد.  کارمندانی که در انگلیس بوده ، برای تغییر شرایط شان ،شامل حداکثری سقف ویزای تی یر 2 ،  نمی باشند و  نیازی به گواهینامه اسپانسری محدود ندارند. اما برای شرکای دارندگان ویزای تی یر 4 که مایلند به ویزای تی یر 2 تغییر دهند، استثنا وجود دارد. این متقاضیان نیز به گواهینامه اسپانسرشیپی محدود نیازی ندارند.

گواهینامه نامحدود

گواهینامه نا محدود اسپانسرشیپی برای افراد ذیل می باشد:

گواهینامه اسپانسرشیپی نامحدود کارمندان داخل انگلیس( به جز اعضای خانواده وابسته دارندگان ویزای تی یر 4 )
اعضای خانواده دارندگان ویزای تی یر 4
کارمندان خارج از انگلیس با حقوق سالانه 159 هزار و 600 پوند یا بیشتر
کارمندانی که در پست مشاغل سرمایه گذاری و در داخل و درداخل کشور انگلستان هستند.

کارفرما باید تمامی جزئیات متقاضی را بداند تا بتواند نسبت به شرایط و درخواست وی ، مناسب ترین  گواهینامه را ارائه نماید. دانستن انواع گواهینامه اسپانسری انگلستان برای یک کارفرما یا همان اسپانسر امری بسیار ضروری می باشد. در مواقعی لازم است که کارفرما گواهینامه را کنسل نماید. کنسلی گواهینامه اسپانسری انگلستان شرایطی مانند موارد ذیل دارد.

 

 کنسلی گواهینامه اسپانسری انگلستان

اگر گواهینامه اسپانسرشیپی  داشته ولی تصمیم دارید بدون این گواهینامه به انگلیس بروید، در این صورت باید با اسپانسر خود تماس گرفته و این گواهینامه را کنسل کنید. بهر حال که در شرایط عادی، گواهینامه اسپانسرشیپی بعد از مدت سه ماه ، دیگر  اعتبار نخواهد داشت. کنسلی گواهینامه اسپانسری انگلستان، با هماهنگی کارفرما امکان پذیر می باشد.

اگر گواهینامه تی یر 2 انگلیس را داشته  ولی تصمیم دارید در یک سمت شغلی دیگر در این کشور استخدام شده و کار کنید، به این مراحل توجه داشته باشید:

بیشتر بدانید!
مسئولیت های وکیل ثبت شرکت در انگلیس
صلاحیت  اسپانسر سعی بر مراقبت داشته و مطمئن شوید  که کارفرمای جدید تان در موقعیتی است که بتواند اسپانسر شما باشد ، تا بتوانید درخواست ویزای تی یر 2 را قبل از مهلت انقضای ویزای تان بدهید
پس گرفتن گواهینامه باید از اسپانسر تان بخواهید که گواهینامه اسپانسری فعلی تان را کتبا یا با ایمیل پس بگیرد. تا زمانی که دارای یک گواهینامه اصلی که هنوز اعتبار داشته هستید، نمی توانید برای گواهینامه دیگری درخواست بدهید

شرایط درخواست گواهینامه دیگر

در مواقعی که کنسلی گواهینامه اسپانسرشیپی انگلستان توسط کارفرما صورت نگیرد، اداره صدور مجوز این کار را انجام خواهد داد. شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان در تایید و یا کنسلی گواهینامه بسیار تاثیر گذار بوده، با این شماره در واقع کارفرما و صلاحیت وی اثبات می گردد.

زمان کنسلی گواهینامه باید درخواست کنسلی به اسپانسر خود بدهید و وی باید طی 5 روز کاری از دریافت درخواست شما ، گواهینامه فعلی تان را کنسل نماید. اگر کارفرما اینکار را انجام ندهد ، شما بایستی یک یادآوری برایش ارسال نموده، که در این صورت ، یک 5 روز دیگری فرصت دارد که گواهینامه اسپانسری را کنسل کند.
واحد صدور مجوز اسپانسری و مهاجرت چنانچه اسپانسر شما گواهینامه را علیرغم اقدامات بالا ، کنسل نکند، شما می توانید از واحد صدور مجوز اسپانسری و مهاجرت درخواست کنید که بجای کارفرما ، اینکار را برای شما انجام دهد
درخواست گواهینامه دیگر از زمان کنسلی گواهینامه اصلی، می توانید برای گواهینامه دیگری از یک کارفرمای دیگری درخواست دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شماره گواهینامه اسپانسری انگلستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟