منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شهر هوبارت استرالیا برای زندگی و خرید ملک

نکته پایانی اینکه شهر هوبارت دومین شهر قدیمی و با اصالت استرالیا بوده که اقتصادی قوی و بازار کار مناسبی داشته و با تعاملات تجاری که با کشورهای آسیایی دارد یکی از صادرکنندگان مواد غذایی می باشد همچنین گزینه های خوبی برای خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی بین المللی داشته و علاوه بر آن یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی، تحصیل و خرید ملک خارجی می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

هوبارت دومین شهر قدیمی استرالیا و شهری منحصر بفرد می باشد و سبک معماری و طبیعت بسیار جذابی دارد که هزاران توریست بین المللی را به خود جلب می کند و در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره ویژگی های شهر هوبارت استرالیا برای زندگی مطالبی را  عنوان و از مزیت زندگی در شهر هوبارت به ارزان بودن قیمت خرید ملک در هوبارت استرالیا  اشاره دارد و علاوه بر آن برخی از مخارج و هزینه زندگی در هوبارت استرالیا را به لیست درآورده و از شغل و درآمد در هوبارت نیز نکاتی را برای شما علاقمندان ارائه می نماید.

 

شهر هوبارت استرالیا برای زندگی

در مهاجرت به استرالیا برای زندگی خوب است که دیگر شهرهای این کشور را نیز بشناسید از جمله شهر هوبارت استرالیا برای زندگی که ویژگیهای منحصر بفردی داشته و اقتصاد قوی نیز دارد و همچنین آمار بیکاری در این شهر پایین است.

بیشتر مردم این شهر در بخش های دولتی مشغول به کار هستند همچنین صنعت توریسم در هوبارت بسیار رونق دارد که به همین دلیل شهر مناسبی برای زندگی در استرالیا می باشد.

 

مزیت زندگی در شهر هوبارت

از مزیت زندگی در شهر هوبارت میتوان به این نکات اشاره داشت که هوبارت تعاملات تجاری خوبی با آسیا داشته و صادرکننده منابع طبیعی و محصولات غذایی نیز می باشد و شهر اصلی و پایه برای فعالیتهای مشترک اکتشافی قطب جنوب بین کشور فرانسه و استرالیا می باشد، علاوه بر آن فرهنگ و هنر هوبارت جاذبه های فراوانی برای توریست های بین المللی دارد.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در فرانسه

همچنین هوبارت جمعیت جوانی دارد و شهری دانشجویی در استرالیا محسوب می شود و نیازی نیست که دانش آموزان این شهر بعد از پایان دوره دبیرستان برای تحصیل به دیگر شهرهای کشور زیبای استرالیا بروند که دانشگاه تاسمانی از دانشگاه معروف این شهر می باشد.

مزیت زندگی در شهر هوبارت

خرید ملک در هوبارت استرالیا

در ادامه مطالب اشاره می شود که جنوب هوبارت منطقه مسکونی است که مجتمع های آپارتمانی مدرنی داشته و مسکن مناسبی برای دانشجویان نزدیک دانشگاه دارد، علاوه بر آن قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر هوبارت متوسط از 2 هزار دلار استرالیا تا 10 هزار دلار استرالیا می باشد اما قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در خارج و حومه هوبارت متوسط از 1450 دلار تا 7500 دلار استرالیا است. البته که خرید ملک در هوبارت استرالیا می تواند سرمایه گذاری ملکی بین المللی مناسبی باشد.

 

هزینه زندگی در هوبارت استرالیا

در رابطه با زندگی در استرالیا باید گفت که هوبارت یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی است و درآمد و حقوق مردم در این شهر برای تامین هزینه های زندگی کافی می باشد که در همین رابطه برخی از هزینه زندگی در هوبارت استرالیا عنوان می شود:

  • هزینه های اصلی برای یک آپارتمان 85 متر مربع مانند آب، برق، گرمایش و سرمایش در ماه حدود 229 دلار تا 372 دلار استرالیا می باشد.
  • اجاره آپارتمان یکخوابه در مرکز هوبارت ماهانه بین 1.110 تا 2.200 دلار استرالیا
  • انواع پوشاک از 70 دلار تا 150 دلار استرالیا
  • شیر یک لیتری 1 تا 2 دلار استرالیا
  • سیب زمینی کیلویی 1 تا 4 دلار استرالیا
  • یک کیلو برنج سفید 2 تا 4 دلار استرالیا
  • یک کیلو پرتقال 1.80 تا 6 دلار
بیشتر بدانید!
هر آنچه درباره کارت بیمه آلمان باید بدانید

خرید ملک در هوبارت استرالیا

شغل و درآمد در هوبارت

در تکمیل موضوعات مقاله و درباره شغل و درآمد در هوبارت باید گفت که برخی از مشاغل در هوبارت نیمه وقت یا تمام وقت بوده و یا درآمد ساعتی دارند از جمله دستمزد پرستار رسمی ساعتی 32 دلار استرالیا می باشد، کارگر ساختمان  ساعتی 25 دلار استرالیا، گارسون 16 دلار و نظافتچی ساعتی 23 دلار استرالیا دستمزد دارد.

برای زندگی در استرالیا از جمله شهر هوبارت نیاز به شغل داریم که از مشاغل رایج در هوبارت که درآمدهای بالایی هم دارند می توان به این موارد اشاره داشت:

  • سازندگان املاک
  • مشاوران و پرستاران کلینیک
  • جراحان
  • کارگران، مهندسان و کشاورزان باغات و مزارع
  • پرستاران بیمارستان های خصوصی

 

مزایای زندگی در شهر هوبارت استرالیا

نکته پایانی اینکه شهر هوبارت دومین شهر قدیمی و با اصالت استرالیا بوده که اقتصادی قوی و بازار کار مناسبی داشته و با تعاملات تجاری که با کشورهای آسیایی دارد یکی از صادرکنندگان مواد غذایی می باشد همچنین گزینه های خوبی برای خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی بین المللی داشته و علاوه بر آن یکی از ارزان ترین شهرهای کشور استرالیا برای زندگی، تحصیل و خرید ملک خارجی می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شهر هوبارت استرالیا برای زندگی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
قوانین جدید مهاجرت به استرالیا و صدور ویزا

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟