منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

فرصت های شغلی در هلند

در این مقوله دیدیم که کسب و کار در هلند چگونه ست. به حقوق و دستمزد در هلند اشاره کردیم. فرصت های شغلی در هلند را با هم مرور کردیم.به اهمیت زبان انگلیسی برای استخدام در شرکت های بزرگ بین المللی پی بردیم. با چند وب سایت کاریابی در هلند آشنا شدیم و گفتیم که هر مهاجر و خارجی باید شماره خدمات شهری بگیرد. هچنین در مورد دستمزد و حقوق در هلند اشاره کرده و به لزوم صحبت کردن زبان هلندی پرداختیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

کسب و کار در هلند یکی دیگر از مقولات گرد آوری شده توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل می باشد. حقوق و دستمزد در هلند را مطرح خواهیم کرد. فرصت های شغلی در هلند را ذکر می کنیم.در باره اهمیت مدارک تحصیلی در پیدا کردن شغل در هلند صحبت می کنیم.مزیت دانستن زبان انگلیسی در هلند این است که  مهاجران در شرکت های بین المللی امکان استخدام خواهند داشت.  چند وب سایت کاریابی در هلند را معرفی می کنیم. به چند شغل مناسب برای زنان در کشور هلند اشاره می کنیم. به لزوم صحبت کردن به زبان هلندی می پردازیم.

 

 

کسب و کار در هلند

پیدا کردن کار در هلند، بیشتر از ترجمه یک رزومه زمان می برد.  شما باید قوانین کار برای کارگران خارجی و بین المللی را در این کشور بدانید. با قوانین اخذ ویزا و مجوز کار بهتر است آشنا شوید. در باره بازار کار و فرصت های شغلی در هلند مطالعه کافی داشته باشد.

فرصت های شغلی در هلند وحود دارد.شرکت های خارجی و بین المللی بسیاری در هلند هستند که فعالیت اقتصادی و تجاری دارند.شرکت های چند ملیتی هم در این کشور مشغول به فعالیت هستند . مانند فیلیپس، و Heineken .

برای کسب و کار در هلند بهتر است مطالعه ای در باره بازار کار این کشور داشته باشیم.شرکت های بسیاری هم در صدد استخدام کارگران خارجی هستند. هلند اقتصاد نسبتا پایدار و با ثباتی دارد.نرخ بیکاری در هلند کمتر از دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

 

 

حقوق و دستمزد در هلند

کارگران نیمه وقت بدنبال کار تمام وقت با حقوق بالاتر هستند . نزدیک به دو میلیون در این کشور خود اشتغال هستند و یا شغل آزاد دارند.حقوق و دستمزد درهلند  در اول ژانویه سال 2019 بدین ترتیب تنظیم شده است : حداقل  حقوق و دستمزد در هلند به سن بستگی دارد.

برای سن بیشتر از 22 سال، 1,615.80 یورو در ماه می باشد . در هلند تقاضا برای کارگران ماهر و متخصص بالاست . که این نیروهای کاری از میان مهاجران برگزیده میشوند.

بیشتر بدانید!
بهترین شهرهای امارات برای سرمایه گذاری

 

 

فرصت های شغلی در هلند

از دیگرفرصت ها،  شغل کارمندی می باشد که در بازار کسب و کار این کشور جذب میشوند ،مهندسین و متخصصین فناوری و اطلاعات هستند.مشاعل مورد نیاز در این کشور، مدیران ، نیروهای آموزش و پرورش و صنایع می باشد. از جمله دیگر مشاغل که در هلند مطرح است ، کار در مطبوعات ، و صنعت چاپ می باشد .

مشاغل مناسبی برای زنان در هلند وجود دارد، ویراستاری ، نویسندگی ، مترجمی ، معلمی ،کپی رایتری ، و کار در روزنامه از جمله مشاغل برای زنان در هلند می باشد. در کشور هلند ، فرصت و امکان شغلی بسیار متنوع و جالب است. هر ساله نمایشگاههایی برای ملاقات و گفتگوی رودر رو  کارفرمایان و متقاضیان کار برگزار میشود.

 

 

بیشترین دستمزد در هلند

بیشترین دستمزد و حقوق برای فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی می باشد که بالغ بر 4 هزار یورو است.فارغ التحصیلان رشته های هنر ، طراحی ، موسیقی حقوق بیش از 1200 یورو دارند. رشته های پزشکی حقوق بیشتری دارند. درآمد زایی با تخصص در کشور هلند امکان پذیر است . هرچه تخصصی و توانایی بیشتری داشته باشید ، از مزایا و حقوق بالاتری برخوردار خواهید بود .

 

 

فرهنگ کاری در هلند

هلندی ها معمولا 34-40 ساعت در هفته کار می کنند. گاهی فقط 4 روز در هفته کار می کنند. ساعت کاری از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می باشد. اضافه کاری در سیستم استخدامی هلند وجود دارد.شرایط لازم برای کار در هلند اقامت و مجوز کار می باشد.کارگران فصلی هم به مجوز کار نیاز دارند.قبل از شروع به کار در کشور هلند شما به یک شماره خدمات شهری نیاز دارید.هر فردی باید این شماره را در هلند داشته باشد.

بیشتر بدانید!
شرایط کسب و کار در کویت برای ایرانیان

 

 

زبان هلندی

مهاجران و خارجی های باید در شهرداری منطقه خود برای گرفتن این شماره ثبت نام کنند.نیازی نیست در محل کار به زبان هلندی صحبت کنید ، زیرا زبان انگلیسی در این کشور صحبت میشود. و در اکثر شرکت ها به زبان انگلیسی صحبت می کنند. بلد نبودن زبان هلندی در مواقعی به نفع شما است زیرا اگر انگلیسی بلد باشید می توانید در شرکت های بین المللی استخدام شوید.

 

کسب و کار در هلند - حقوق و دستمزد در هلند - فرصت های شغلی در هلند - زبان هلندی

زبان مهاجران در هلند

اگر در یک شرکت کوجک کار کنید مجبورید به زبان هلندی صحبت کنید.زیرا باید در جلسات شرکت تان ، حضور داشته باشید. مهاجران بیشتر به زبان فرانسوی و آلمانی صحبت می کنند. اگر مدرک دانشگاهی یا لیسانس داشته باشید ، شانس پیدا کردن شغل در هلند برای شما بیشتر است.اگر توانایی و مدرک دانشگاهی و تحصیلی دارید میتوانید ، تعیین صلاحیت شوید .برای کارکردن در شرکت های بزرگ بین المللی ، اجبار و الزامی برای صحبت کردن به زبان هلندی نیست.

وارد وب سایت Nuffic  بشوید . این سایت برای سازمان همکاری بین المللی در زمینه آموزش  (the organization for international co-operation in education) می باشد .اطلاعات تحصیلی ، دیپلم ، لیسانس و بورسیه را به شما می دهد. دوره های کوتاه مدت آموزشی هم دارد. آموزش در هلند ، بنا به نیازهای بازار کار ارائه میشود.

 

 

مدارک و گواهی های تحصیلی

اگر مصاحبه شغلی دارید ، باید از محل کار قبلی تان رضایت نامه بیاورید.لذا موقع عزیمت به هلند ، تمامی مدارک تحصیلی ، فنی حرفه ای ، سوابق دوره های آموزشی و هر مدرک و گواهی که سطح توانایی و تحصیلات شما را نشان دهد ، همراه خود داشته باشید.

در سایت مشاغل مهاجران Expatica jobs  شما می توانید پیشنهادات شغلی زیادی را ببینید. چند تا از وب سایت های کاریابی در هلند را برایتان ذکر می کنیم. برخی از شرکت ها استخدام آنلاین دارند.

بیشتر بدانید!
انواع ویزا اخذ اقامت اسلواکی برای ایرانیان

Expatica Jobs –Top Language JobsMonsterboard  آدرس سایت هایی هستند که شما می توانید اطلاعات شغلی را ببینید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در صورت نیاز شما برای ایجاد هر ارتباط و تماس با واحدهای کاریابی در هلند ، در کنار شما هستیم و تا رسیدن شما به ایده آل هایتان همراهتان خواهیم بود.

 

 

کار در آمستردام

انگلیسی زبان اصلی تجارت در کل دنیا می باشد . شهر چند فرهنگی آمستردام فرصت های خوبی برای اشتغال مهاجران دارد.آمستردام مرکز مالی و تجاری این کشور می باشد.  بیش از 2700 شرکت بین المللی در کشور هلند وجود دارد. که بیش از 15 درصد این شرکت ها در شهر آمستردام هستند. شرکت هایی از امریکا و انگلستان در این شهر هستند.

همانطور که گفتیم طیف وسیعی از مشاغل در این کشور وجود دارد. مانند حقوق،بانکداری ، مالیات ،طراحی ، محیط زیست ،و مشاغل مرتبط با تکنولوژی . یکی از بزرگترین امتیاز شهر آمستردام ، فرودگاه شیپول می باشد. این فرودگاه سومین و بزرگترین فرودگاه باربری دنیا می باشد.که در واقع پل ارتباطی هلند با کشورهای اروپایی ست.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های شغلی در هلند میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به هلند مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟