منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

قانون جدید مهاجرت به آلمان

قانون جدید مهاجرت به آلمان
قانون جدید مهاجرت به آلمان
اگر به دنبال روش های مهاجرت به آلمان و کسب اقامت آلمان باشید، خبرها و عناوین جدیدی را با عنوان " قانون جدید مهاجرت آلمان " شنیده و خوانده اید. در این نوشتار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد ضمن معرفی این قانون جدید مهاجرت به آلمان ، نکته های مثبت و منفی این قانون را بررسی و اطلاعات صحیح درباره قوانین مهاجرت به آلمان و ویزای کاری آلمان را در اختیار شما بگذاریم. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا تمام جزییات را بررسی کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شاید خبرها و عناوین جدیدی را با عنوان ” قانون جدید مهاجرت آلمان ” شنیده و خوانده اید، اگر به دنبال روش های مهاجرت به آلمان و کسب اقامت آلمان هستید. در این نوشتار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم ضمن معرفی این قانون جدید مهاجرت به آلمان ، نکته های مثبت و منفی این قانون را بررسی و اطلاعات صحیح درباره قوانین مهاجرت به آلمان و ویزای کاری آلمان را در اختیار شما بگذاریم. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا تمام جزییات را بررسی کنیم.

 

قانون جدید مهاجرت به آلمان

در ابتدا باید شرح دهیم که این قانون جدید مهاجرت به آلمان که همه جا و حتی سایت های خبری معروف! صحبتش را می کنند واقعا چیست؟

احزاب ائتلاف آلمان برای کسب  قدرت بیشتر در آلمان مدت زیادی است که بر سر ویزای کاری آلمان به ویژه نیروهای متخصص کاری با یکدیگر اختلاف نظر داشتند. بر طبق قانون جدید مهاجرت به آلمان ، قرار است از سخت گیری های آلمان برای شهروندان خارجی که از کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا به آلمان می آیند، کاسته شود. مقاله قوانین جدید مهاجرت به آلمان  اطلاعات بیشتری از جزئیات مربوط به این خبر را در اختیار شما می گذارد.

این قوانین جدید در ویزای کاری آلمان به این معناست که قرار است هرکسی که قرارداد کار و مدارک معتبر آموزشی داشته باشد، بتواند در آلمان کار کند و اصل ارجحیت استخدام شهروندان اروپایی برداشته شود.

این قانون جدید مهاجرت به آلمان یک جنبه مثبت دارد و یک جنبه منفی!

بیشتر بدانید!
هزینه های زندگی در شهرهای مجارستان

 

جنبه منفی برای اخذ اقامت آلمان

جنبه منفی این خبر این است که متاسفانه سایت های خبری برای جذب بیننده و خواننده، یک موضوعی را که هیچ ارزش قانونی ندارد را بزرگ کردند. اینکه دو حزب در آلمان در موردی با هم توافق کردند، موضوع جدیدی نیست! بد نیست بدانید که قوانین را پارلمان آلمان تصویب می کند نه احزاب آلمانی! این قانون جدید مهاجرت به آلمان تنها یک پیشنهاد است که هنوز در پارلمان آلمان تصویب نشده است و قرار است که به مجلس برود. طبیعتا در میان احزاب موافق آلمان، نمایندگانی نیز هستند که مخالف قانون جدید مهاجرت به آلمان هستند. حالا جنبه مثبت این خبر را بازگو می کنیم.

 

جنبه مثبت ویزای کاری آلمان

نکته خوب این قانون مهاجرت به آلمان آن است که این موضوعی جدیدی نیست. شما همین الان نیز اگر دارای حرفه و تخصص هستید می توانید از طریق ویزای کاری آلمان  به اندازه کافی در آلمان کسب درآمد کنید و محتاج دولت آلمان نباشید و اگر این کار شما، جزو مشاغل مفید در آلمان محسوب شود، می توانید اقامت آلمان را به دست آورید. همچنین اگر شما بتوانید در شرکتی در آلمان استخدام شوید که حقوق کافی به شما برای زندگی در آلمان بدهند، در اکثر موارد با درخواست شما مبنی بر اقامت آلمان موافقت خواهد شد.

چرا که در حال حاضر آلمان کمبود نیروی کار محسوسی دارد به طوریکه دولت آلمان اعلام کرده است که بیش از یک میلیون نیروی کاری متخصص کم دارد و قصد دارد این کمبود را با ویزای کاری آلمان جبران کند.

بیشتر بدانید!
انواع ویزای تاجیکستان

 

راه های آسان مهاجرت به آلمان ( خرید ملک )

باید اشاره کنیم که تنها راه مهاجرت به آلمان ، ویزای کاری نیست. بلکه راه هایی نظیر ویزای تحصیلی آلمان ، ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان و سرمایه گذاری آلمان وجود دارد. بسته به میزان توانایی های شما و بودجه می توانید یکی از روش های فوق را انتخاب کنیم.

در نظر داشته باشید بهترین و آبرومندانه ترین روش مهاجرت به آلمان ، سرمایه گذاری است. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری خرید ملک است. پروسه مراحل خرید ملک آلمان را حتما مطالعه کنید. جهت اطلاع از بهترین مناطق برای زندگی در آلمان به اینجا مراجعه کنید.

 

کلاهبرداری با عنوان قانون جدید مهاجرت به آلمان

بنابراین مواظب کلاهبرداری ها باشید؛ مبادا به بهانه این به اصطلاح ” قانون  جدید مهاجرت به آلمان ” در دام کلاهبرداران بیفتید.اگر تحصیلات خاصی ندارید، سعی کنید مهارتی کسب کنید، هیچ وقت دیر نیست. ولی اگر فکر می کنید بدون مدرک دانشگاهی و یا بدون تخصص در حرفه ای و تنها با گذراندن مثلا چند هفته دوره کمک پرستاری در آلمان با حقوق دو هزار یورو استخدام می شوید و ویزای کاری آلمان را به دست می آورید، کاملا در رویا هستید.

 

چاره چیست؟!

در حال حاضر بهترین و تنها روش قانونی برای کسب اقامت آلمان که نیاز به یادگیری مهارت و زبان آلمانی ندارد، سرمایه گذاری در آلمان است. البته در نظر داشته باشید که خرید ملک در آلمان باید دارای شرایط خاصی باشد تا منجر به اقامت آلمان برای شما و خانواده تان شود.

بیشتر بدانید!
ویزای 186 اقامت دائم استرالیا با اسپانسر شغلی

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد قانون جدید مهاجرت به آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟