منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

قدم به قدم درباره شرایط خرید ملک در قبرس

شرایط خرید ملک در قبرس، نکات حقوقی ملک قبرس، سند ملکی در قبرس، هزینه خرید ملک قبرس، ثبت ملک در قبرس
شرایط خرید ملک در قبرس، نکات حقوقی ملک قبرس، سند ملکی در قبرس، هزینه خرید ملک قبرس، ثبت ملک در قبرس
خرید ملک در قبرس از اولین قدم که پیدا کردن محل، منطقه و شهر می باشد شروع و تا آخرین مرحله که ثبت ملک در دفتر اراضی و دفتر اسناد رسمی است پایان و تکمیل می شود. که البته نکات حقوقی در انعقاد قرارداد و بررسی بدهی های ملک از جمله مالیات و مجوز های ساخت وجود دارد که رعایت آن همراه با مشاوره با وکیل ملکی بین المللی لازم به اجرا است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در پروسه شرایط خرید ملک در قبرس مراحلی وجود دارد که باید با دقت و با مشاوره وکیل ملکی معتبر بین المللی آن را تکمیل نمود. اولین قدم پیدا کردن ملک در منطقه و شهر مورد نظر این کشور می باشد که پس از آن ملزم به رعایت نکات حقوقی ملک قبرس برای خرید یا سرمایه گذاری ملکی بین الملل هستیم. در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به سرعت دریافت سند ملکی در قبرس اشاره و درباره هزینه خرید ملک قبرس به میزان مالیات تمبر بر اساس قیمت ملک می گوید. و از آخرین قدم و مرحله که ثبت ملک در قبرس است نیز نکاتی را عنوان می نماید.

 

شرایط خرید ملک در قبرس

در مهاجرت به قبرس برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی در این کشور بهتر است بدانید که قانون خرید ملک در قبرس بر اساس قوانین خرید ملک خارجی انگلیس است بدین صورت که وقتی ملک مورد نظر خود را برای خرید پیدا می کنید اولین مرحله و قدم این است که می بایست 3 هزار یورو یا یک درصد قیمت فروش را به عنوان ودیعه پرداخت نمایید. همچنین تحقیق کافی درباره ملک و مشاوره با وکیل ملکی بین الملل بسیار الزامی است بخصوص اگر زمینی را برای ساخت خریداری نموده اید.

 

نکات حقوقی ملک قبرس

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکات حقوقی ملک قبرس در خرید این است که بعد از مرحله پیش پرداخت و ودیعه تمامی مجوزهای زمین خریداری شده و یا ساخت ملک مورد نظر را کنترل نمایید و همچنین مطمئن شوید که زمین یا ملک بدهی نداشته باشد. زیرا اگر ملک بدهی های معوقه داشته باشد هنگام سند زدن ملک و یا فروش آن مشکلاتی برای شما بوجود خواهد آمد. که البته همین مراحل و قوانین را برای خرید ملک تجاری قبرس به منظور ثبت شرکت در قبرس را خواهید داشت.

بیشتر بدانید!
راه اندازی کسب و کار اینترنتی در آمریکا

سند ملکی در قبرس

سند ملکی در قبرس

قدم بعدی پس از تحقیق و بررسی اسناد و بدهی های ملک و پرداخت ودیعه دریافت سند ملکی در قبرس می باشد، قبرس شمالی ملک های ارزان تری برای خرید و فروش دارد به همین جهت باید تمامی جوانب و صحت و درستی اسناد و مدارک ملک در این منطقه با دقت بررسی شود. همچنین در برخی مناطق صدور سند ملک زمان بر است که دولت این کشور با ایجاد مکانیسم جدید سعی بر کوتاه کردن زمان این پروسه داشته است.

هزینه خرید ملک قبرس

پس از مشاوره با وکیل ملکی بین الملل جهت دریافت سریعتر سند ملک باید به مرحله پرداخت هزینه خرید ملک قبرس توجه داشته باشید، یکی از این هزینه ها هزینه تمبر مالیاتی است که 0.15 درصد برای ملک هایی با قیمت زیر 170.860 یورو و 0.20 درصد هزینه تمبر مالیاتی برای ملک هایی با قیمت بیش از 170.860 مقرر شده است.

ثبت ملک در قبرس

ثبت ملک در قبرس

 قدم بعدی در خریداری ملک قبرس مرحله ثبت ملک در قبرس است که این مرحله بدین منظور انجام می شود که از فروش مجدد به خریدار دیگر ممانعت به عمل آید. وقتی قرارداد خرید در دفتر اراضی امضا و مهر شود بدین مفهوم است که مالکیت ملک محرز شده و دیگر امکان فروش به مشتری دیگری وجود ندارد. که به محض امضا و مهر قرارداد ملکی در دفتر اسناد رسمی و دفتر اراضی قبرس مرحله ثبت و مالکیت بطور قانونی اعلام می گردد.

مراحل خریداری ملک در قبرس

خریداری ملک قبرس از اولین قدم که پیدا کردن محل، منطقه و شهر میباشد شروع و تا آخرین مرحله که ثبت ملک در دفتر اراضی و دفتر اسناد رسمی است پایان و تکمیل می شود. که البته نکات حقوقی در انعقاد قرارداد و بررسی بدهی های ملک از جمله مالیات و مجوز های ساخت وجود دارد که رعایت آن همراه با مشاوره با وکیل ملکی بین المللی لازم به اجرا است.

بیشتر بدانید!
شرایط زندگی در ونکوور کانادا و فرصت های شغلی

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید ملک در قبرس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به قبرس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در قبرس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟