منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی

قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی، سرمایه گذاری بر ملک های خارجی، مفاد قرارداد خرید ملک بین المللی، امضای قرارداد خرید ملک خارجی، وکیل قراردادهای ملکی بین المللی
قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی، سرمایه گذاری بر ملک های خارجی، مفاد قرارداد خرید ملک بین المللی، امضای قرارداد خرید ملک خارجی، وکیل قراردادهای ملکی بین المللی
برای تنظیم قرارداد خرید ملک در کشور خارجی نیاز است که درک صحیحی از تمامی مفاد قرارداد داشته و علاوه بر آن با یک وکیل معتمد و متخصص در زمینه سرمایه گذاری ملکی بین المللی نیز مشاوره و تعامل داشته باشیم، همچنین قبل از امضای قرارداد خرید ملک در هر کشور دیگری نکاتی وجود دارد که باید به آن پرداخته شود از جمله تحقیق درباره شرکت سازنده و محل قرار گرفتن ملک.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی جهت قانونمند شدن روند خرید و فروش ملک منعقد می شود که در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا از لزوم مشاوره با یک وکیل معتمد و متخصص در امور خرید و فروش و سرمایه گذاری بر ملک های خارجی نکاتی را خاطر نشان و همچنین مفاد قرارداد خرید ملک بین المللی را به لیست در می آورد و به رعایت نکاتی قبل از امضای قرارداد خرید ملک خارجی نیز اشاره دارد و علاوه بر آن از نقش وکیل قراردادهای ملکی بین المللی نیز گفته میشود.

 

 

قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی

قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی تعبیری از انعقاد قرارداد خریداری ملک در یک کشور خارجی می باشد، ملکی که به طور قانونی خرید و فروش شده باید در قالب یک قرارداد کتبی قانونمند شده که محتوی اصلی آن پیشنهاد فروشنده ملک و در نهایت قبول آن توسط خریدار می باشد که با امضای طرفین قرارداد نهایی می گردد همچنین قرارداد سرمایه گذاری بر املاک بین المللی باید با رعایت نکات حقوقی تنظیم و امضا شود.

 

سرمایه گذاری بر ملک های خارجی

باید گفت سرمایه گذاری بر ملک های خارجی یک معامله بسیار پر اهمیت است که برای مالکیت یک خانه، آپارتمان، ویلا، دفتر کار و یا کارخانه هزاران یا میلیون ها دلار هزینه می شود لذا پشتوانه های حقوقی بایستی در این رابطه مد نظر قرار گیرد، می توان گفت سرمایه گذاری ملکی بین المللی که شامل خرید انواع ملک های مسکونی و تجاری هستند بدون نظارت یک وکیل معتمد و خبره سرمایه گذاری ملکی امکان پذیر نمی باشد.

بیشتر بدانید!
کشورهایی که کمترین مالیات خرید ملک خارجی دارند؟

سرمایه گذاری با خرید ملک در کشورهای خارجی چه مسکونی و چه تجاری نیاز به پشتوانه های حقوقی دارد که توصیه می شود همکاری با وکیل مجرب ملکی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد را در صدر برنامه هایتان قرار دهید.

 

سرمایه گذاری بر ملک های خارجی

 

مفاد قرارداد خرید ملک بین المللی

مفاد قرارداد خرید ملک بین المللی باید به نفع هر دو طرف قرارداد بوده و وظایف و تعهدات فروشنده و خریدار نیز مشخصا در قرارداد ذکر شود از جمله مسئولیت های مالیاتی و بیمه، فروشنده در قبال دریافت وجه و ارزش ملک سند مالکیت را به خریدار انتقال می دهد که از مهمترین مفادی که در یک قرارداد سرمایه گذاری بر املاک بین المللی آورده می شود می توان به این موارد اشاره داشت:

توجه به اهمیت مفاد در قراردادهای خریداری املاک خارجی و رعایت اصول اجرایی آنها روند سرمایه گذاری ملکی در دیگر کشورها را قانونمند تر می نماید.

 

امضای قرارداد خرید ملک خارجی

قبل از امضای قرارداد خرید ملک خارجی در هر کشوری بهتر است که به این نکات توجه شود:

  • مشورت با وکیل معتمد و مسلط به زبان انگلیسی
  • تحقیق درباره محل ملک که در معرض خطراتی مانند سیل و زلزله نباشد
  • تحقیق در مورد شرکت سازنده ملک و سوابق آن
  • درک صحیح مفاد قرارداد
  • افتتاح حساب بانکی بین المللی برای پرداخت وجه سرمایه گذاری
بیشتر بدانید!
نکات حقوقی سرمایه گذاری ملکی در خارج به زبان ساده

قبل از امضا کردن قرارداد سرمایه گذاری ملکی در کشورهای خارجی در نظر داشته باشید که در مورد اعتبار و صحت شرکت سازنده ملک مورد معامله تحقیقات و بررسی های کافی را انجام دهید تا در آینده با مشکلاتی مرتبط با کیفیت ساخت ملک مواجه نشوید.

 

 

امضای قرارداد خرید ملک خارجی

وکیل قراردادهای ملکی بین المللی

وکیل قراردادهای ملکی بین المللی حقوق شما در خرید یا فروش هر نوع ملکی در کشورهای خارجی را عنوان و توضیح می دهد و در شرایطی که یکی از طرفین مبادرت به نقض قرارداد نماید راهکارهای مناسبی را با توجه به قوانین کشور مورد نظر و قوانین بین المللی سرمایه گذاری ملکی به شما پیشنهاد می نماید. اهمیت نقش وکیل قراردادها بقدری است که می توان گفت قبل از خرید هر نوع ملکی در کشورهای خارجی بهتر است که ابتدا با یک وکیل قراردادهای سرمایه گذاری ملکی بین المللی قرارداد ببندید.

 

قرارداد سرمایه گذاری ملک در خارج

برای تنظیم قرارداد خرید ملک در کشور خارجی نیاز است که درک صحیحی از تمامی مفاد قرارداد داشته و علاوه بر آن با یک وکیل معتمد ملکی و متخصص در زمینه سرمایه گذاری ملکی بین المللی نیز مشاوره و تعامل داشته باشیم، همچنین قبل از امضای قرارداد خرید ملک در هر کشور خارجی نکاتی وجود دارد که باید به آن پرداخته شود از جمله تحقیق درباره شرکت سازنده و محل قرار گرفتن ملک. درنهایت بدین نکته رسیدیم که یک وکیل معتمد در تنظیم مفاد قرارداد سرمایه گذاری ملکی در کشورهای خارجی باید به نفع طرفین متن قرارداد را تنظیم نماید.

بیشتر بدانید!
تضامین قراردادهای بین المللی و انواع بانک های تجاری

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با دیگر همکاران خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم تمامی امور حقوقی مهاجرت و سرمایه گذاری ملکی بین المللی را ارائه و تکمیل می نماید.

و شما علاقمند گرامی چنانچه جزئیات بیشتری در خصوص موضوع مقاد قراردادهای سرمایه گذاری ملکی بین المللی داشتید می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط زنده ویدیو کال داشته یا برای مشاوره حضوری با وکیل مرتبط با کار خود وقت رزرو نمایید، در ضمن بابت اینکه مقالات گردآوری شده ما را با دقت مطالعه می نمائید کمال تشکر را داریم.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟