منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

قوانین جدید اقامت کاری اسپانیا

کشور اسپانیا برای زندگی از جذابیت های فوق العاده ای برخوردار است، این کشور بسیار زیبا همچنان تحت شرایطی، تعداد بیشماری از مهاجران را از سراسر دنیا جذب می نماید، مهاجرت اسپانیا  الزامات خاص خود را دارد، موضوع کار و استخدام نیز دارای  قوانین و شرایطی است. اگر مهاجرت به اسپانیا با اطلاع کافی صورت گیرد، نتیجه بهتری نیز بدست می آید.  این بار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص قوانین جدید اقامت کاری اسپانیا و اجباری بودن ثبت ساعات کاری در اسپانیا مطالبی را  عنوان می نماید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

کشور اسپانیا برای زندگی از جذابیت های فوق العاده ای برخوردار است، این کشور بسیار زیبا همچنان تحت شرایطی، تعداد بیشماری از مهاجران را از سراسر دنیا جذب می نماید، مهاجرت اسپانیا  الزامات خاص خود را دارد، موضوع کار و استخدام نیز دارای  قوانین و شرایطی است. اگر مهاجرت به اسپانیا با اطلاع کافی صورت گیرد، نتیجه بهتری نیز بدست می آید.  این بار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص قوانین جدید اقامت کاری اسپانیا و اجباری بودن ثبت ساعات کاری در اسپانیا مطالبی را  عنوان می نماید.

 

مهاجرت به اسپانیا و قانون ثبت ساعات کاری

کشور اسپانیا برای زندگی و کار محل بسیار مناسب و قانون مندی می باشد. در طی چندین ماه اخیر، تغییراتی در قانون کار اسپانیا بوجود آمد. بر اساس احکام پادشاهی و سلطنتی مورخ  8/2019 هر شرکتی در اسپانیا باید مدارک و شواهد ساعات کاری کارمندان خود را ثبت و ضبط نماید. فایل و اطلاعات ساعات کاری باید حداقل به مدت  4 سال در بایگانی هر شرکت نگهداری شود.

این قانون جدید، شرکت ها را ملزم به ثبت ساعات کاری می کند که شامل زمان مشخص شروع و زمان پایان کار هر کارمند می باشد. این مصوبه جدید هیچ تداخل و ضدیتی با اساسنامه ساعات کاری تغییر پذیر کار کارگران ندارد.

ولی این مصوبه جدید بطور مشخصی تعیین نمی کند که چگونه این ساعات کاری ثبت و بایگانی شود. مهلت اجرای این قانون و مصوبه جدید در تاریخ 12 ماه به اتمام رسید، لذا شرکت هایی که ساعات  ورود و خروج کارمندان خود را ثبت نکردند ، بر اساس قانون فوق مشمول جریمه شدند.

این قانونمندی نشان می دهد که کشور اسپانیا برای زندگی و کار بهترین گزینه است. مهاجرت به اسپانیا به هر دلیلی که باشد، دارای الزاماتی می باشد، نظم و قانون به هر کشوری وجهه مناسب تری می دهد.

بیشتر بدانید!
نکاتی که برای زندگی در اسپانیا باید رعایت کنید

 

مهاجرت اسپانیا و مصوبه های کاری

اطلاع از قانون اجباری بودن ثبت ساعات کاری برای کلیه کارمندان و کسانی که مایل به تاسیس شرکت در اسپانیا هستند ضروری می باشد. جدیدترین اخبار در خصوص مهاجرت اسپانیا و تغییرات و تحولات از جمله مصوبه های جدید کاری ، راهگشای خوبی برای مهاجران می باشد.

علت اجباری و قانونی شدن ثبت ساعات کاری به این دلیل است که برخی از کارفرمایان ، کارمندان را به کار اضافی بدون پرداخت هزینه آن مجبور می کنند . برخی کارگران در قبال انجام کار اضافی هیچ دریافتی در این خصوص نداشتند ، لذا این قانون برای جلوگیری از این رویداد تصویب شد.

 

قوانین جدید اقامت کاری اسپانیا

در رابطه با موضوع مهاجرت به اسپانیا  برای تاسیس یک شرکت بهتر است به یک نکته  مهم توجه داشته باشیم. چنانچه شما به عنوان یک کارفرما می خواهید  در اسپانیا یک شرکت  تاسیس کنید، اگر ساعات کاری و ورود و خروج کارمندان خود را ثبت نکنید، مشمول جریمه خواهید شد.

از زمان تصویب این قانون، تمامی ساعات ورود و خروج کارگران باید  ثبت شود، بازرسان کار بشدت بر این قضیه نظارت می کنند تا این قانون توسط شرکت ها رعایت شود. ولی چنانچه شرکتی این مصوبه را رعایت نکند ، مشمول جریمه می شود. این مبالغ جریمه ای از 6.250.00 یورو شروع می شود به بالا .

در باره زندگی در کشور اسپانیا و موضوع مهاجرت کاری به این کشور، مطالب بسیار گوناگونی وجود دارد. گزینه های کار و زندگی در استرالیا از هم جدا نیستند، با رعایت الزامات قانونی کار، زندگی راحت تری می توان داشت . با رعایت قوانین جدید اقامت کاری اسپانیا، بهتر می توان در این کشور اقامت کاری داشت.

بیشتر بدانید!
شغل های پردرآمد در آلمان کدامند؟!

کشور اسپانیا برای زندگی، مهاجرت اسپانیا، مهاجرت به اسپانیا، قوانین جدید اقامت کاری اسپانیا، اقامت کاری اسپانیا

کشور اسپانیا برای زندگی و کار الزاماتی دارد

کسب و کار در اسپانیا یکی از ضروریات برای زندگی در هر کشوری می باشد . در رابطه با موضوع مهاجرت اسپانیا به بحث مصوبه جدید کاری آن اشاره نمودیم. اکنون به روشهای گوناگون رعایت این قانون می پردازیم. راههای مخلتفی برای تبعیت و اجرای این مصوبه وجود دارد.

  • استفاده از برگه کاغذی برای ثبت ساعات کاری: این روش بیشتر برای شرکت های کوچک توصیه می شود تا بتوانند ساعات کاری را کنترل نمایند. اما در این روش امکان و احتمال تقلب بسیار بالاست . در این لیست کارکنان مجبورند که ساعات ورود و خروج و حتی در صورت لزوم ساعات استراحت را ثبت نمایند.

 

  • استفاده از سیستم های بیومتریک : این روش کنترل برای کارمندانی تنظیم شده که در یک محل و فضای کاری هستند. گاها شاید مجبور به رفت و آمدهایی در بخش های دفتر و یا کارخانه باشند . سیستم های بیومتریک شامل اثر انگشت، تشخیص چهره یا تشخیص صدا  می باشد . این روش مفید و  کاربردی است و ضریب تقلب را بسیار پائین می آورد.

 

  • ثبت اطلاعات ورود و خروج با کارت:  هر کارمندی می تواند یک کارت شخصی داشته باشد که با آن برنامه زمانی خود را ثبت نماید. با اسکن کارت و قرارد دادن کارت ، روی و یا روبروی یک دستگاه  میتوان ساعات ورود و خروج به محل کار را ضبط کرد .

 

  • توسط نرم افزار کامپیوتری: نرم افزارهای آنلاین از رایج ترین ابزار هستند که در شرکت های مدرن استفاده می شود. این نرم افزارها ساعات کاری کارمندان را از راه دور ثبت می کنند. به منظور جلوگیری از تقلب، این نرم افزارها حتی می توانند محل کارمند را ردیابی نمایند. اگر شما در خانه کار می کنید، این نرم افزار محل شما را تایید نموده و اطلاعات کاری شما را ثبت می نماید.
بیشتر بدانید!
راهکار مناسب برای فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت خانوادگی

 

بهترین گزینه برای شرکت شما

بعد از توضیحات فوق در رابطه با قانون ساعات کاری، هم اکنون می دانید که کدام روش برای شرکت شما و کارمندان تان مناسب تر است . روشهای فوق بسیار مفید بوده و ضمنا از نظر قانونی نیز اجباری هستند. چنانچه در رابطه با وضعیت کار در اسپانیا سئوال و ابهامی دارید، با ما تماس بگیرید. بر اساس توانمندی ها و ظرفیت شرکت تان می توانید با استفاده از امکانات جدید، روند کاری خود را قانونی  کنید . یکی از راههای موفقیت در خصوص مهاجرت، احترام گذاشتن و رعایت قوانین آن کشور می باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین جدید اقامت کاری اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟