منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

قوانین خرید ملک ترکیه

قوانین خرید ملک ترکیه
قوانین خرید ملک ترکیه
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل، آرامش و اطمینان را برای شما دوستان مهاجر به ارمغان می آورد. در این زمینه همراه شما هستیم. قوانین بسیار کاربردی و طلایی قوانین خرید ملک ترکیه ، به منظور اخذ ویزای اقامت کشور ترکیه را برای شما برمیشماریم. با ما همره باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل، آرامش و اطمینان را برای شما دوستان مهاجر به ارمغان می آورد. در این زمینه همراه شما هستیم. قوانین بسیار کاربردی و طلایی قوانین خرید ملک ترکیه ، به منظور اخذ ویزای اقامت کشور ترکیه را برای شما برمیشماریم.

در مقدمه لازم میدانیم به اهمیت سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات بپردازیم. یکی از امن ترین و مطمئن ترین روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه ، سرمایه گزاری در حوزه های املاک و مستغلات ترکیه می باشد . که با این اقدام  و فعالیت ، راحت تر می توان ، اقامت کشور مورد نظر برای مهاجرت را بدست آورد.

 

املاک و مستغلات ترکیه

رایج ترین روش سرمایه گذاریها ، سرمایه گذاری در کشور ترکیه در زمینه املاک و مستغلات ترکیه است .

یک سرمایه گذاری حساب شده و هوشمندانه در زمینه املاک و مستغلات ترکیه ، سود بالایی را می تواند داشته باشد . قوانین و شرایط بسیار ارزشمند در زمینه سرمایه گذاری املاک و مستغلات ، وجود دارد که سرمایه گذران محترم می توانند با رعایت این قوانین، به سود و نفع بسیار بالایی برسند .

اما لازمه رسیدن به این سود بالا در زمینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه ، باید کمی صبور و شکیبا باشید ، زیرا این نوع سرمایه گذار ، سرمایه گذاری در کشور ترکیه نسبتا طولانی زمان می باشد . بایستی تمامی احتمالات و ریسک این نوع سرمایه گذاری  و خرید و فروش ملک را محاسبه  و در نظر بگیرید.

برنامه و سیاست های دولتی میتواند بر وضعیت منطقه ای که ملک مورد نظر در آن قراردارد تاثیر گذار باشد و تغییراتی در آن ایجاد کند . زیرا به همین دلیل در سرمایه گذاری های دولتی ، بایستی به این مورد توجه داشت . همچنین به ارزش و قیمتی که این ملک ممکن است در آینده  بخاطر این تغییرات پیدا کند، نیز باید اهمیت ویژه ای به آن بدهیم. پس موقعیت قرارگرفتن ملک از لحاظ جغرافیایی و اهمیت منطقه شهری آن، و موقعیت آینده آن از عوامل بسیار مهم در رسیدن به سود، از خرید آن می باشد.

بیشتر بدانید!
از سیر تا پیاز روش های مختلف اقامت ترکیه

این تغییرات و نوسان ارزش ملک ، همان احتمال ریسک  و ضررهایی هستند که در بالا به آن اشاره کردیم.

سریع ترین روش دریافت پاسپورت ترکیه سریع ترین راه گرفتن پاسپورت ترکیه

قوانین خرید ملک ترکیه

یکی از قوانین خرید ملک ترکیه بسیار با ارزش و به اصطلاح  طلایی ، در زمینه سرمایه گذاری در کشور ترکیه ، خرید با قیمت های پائین در مناطق توسعه نیافته می باشد ، مناطقی که هنوز به بافت شهری تبدیل نشده اند ، و اگر این مناطق پیشرفت و توسعه پیدا کنند ، نسبتا ، ارزش آن ملک خریداری شده نیز افزایش خواهد یافت . و با فروش این نوع املاک ، میتوان به سود بسیار بالایی رسید . اخذ مجوز و پروانه خرید ملک ، یکی از مهمترین موارد می باشد . به غیر از این مورد مهم ، موقعیت  و میزان مقاومت این ملک ، در برابر بلایای طبیعی ، و شرایط مناسب مهندسی این ملک درمقایسه با کیفیت زمین ، از عوامل بسیار مهم می باشند که در موقع خرید بایستی لحاظ شوند .

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، با این توصیه و مشاوره ها ، شما را به سرمایه گذاری همراه با سود و ایمنی سوق می دهیم.

استفاده از پشتیبانی و حمایت کارشناسان خبره و متخصص این رشته ، یکی دیگر از روش هایی ست که منجر به کاهش ریسک و ضرر می شود .احتمالات ریسک و ضرر ، توسط این کارشناسان  بطور دقیق در نظرگرفته میشود و پیش بینی میشود .

بخصوص ریسک و ضررهای بلند مدت، زیرا که ما قبلا گفتیم، سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات ترکیه ، سرمایه گذاری تقریبا بلند مدت می باشد. از میان املاک و مستغلات ترکیه بدون ریسک یا کم ریسک و ضرر، یکی از بهترین گزینه ها باید انتخاب شود. که اگر این انتخاب درست و صحیح باشد، رسیدن به سود، امری حتمی و قطعی خواهد بود.

بیشتر بدانید!
قانون جدید مجوز اقامت کوتاه مدت ترکیه سال 2020

سرمایه گذاران همچنین باید به این نکات توجه زیادی داشته باشند، در هنگام خرید، بررسی و تحقیق کنند که آیا ملکی که میخواهند بخرند، در منطقه مجاز شهری واقع شده است و یا اینکه مشکل قانونی و یا فقهی دارد یا نه ؟( مثلا اینکه وقف نباشد، زمین ارثی نباشد و دیگر موارد مشابه ………)

منطقه بندی و قرارگرفتن آن ملک در هر ناحیه، بر ازرش ملک تاثیر دارد و این روند را باید حدودا نزدیک به 5 سال آینده پیش بینی و محاسبه کرد. اولویت این محاسبه، با خرید املاک و مستغلاتی هست که هنوز ارزش گذاری نشده اند. با قیمت کم خریداری کنید تا هنگام فروش، به حداکثر ممکن سود برسید.

سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در کشور ترکیه در زمینه مسکن را دارند، باید مجوزهای ساخت و ساز و مجوزهای اقامتی را در نظر بگیرند، بخصوص در دوره و طول زمان سرمایه گذاری در رابطه با ملک مسکونی. زیرا که شاید در طول مدت خریداری، تغییراتی در شرایط بوجود بیاید.

در سرمایه گذاری مسکونی نیز، کلیه بررسی ها و تحقیق ها بایستی به درستی انجام شود. بعلاوه اطلاعاتی در مورد مقاومت آن خانه در برابر زمین لرزه و دیگر بلایای طبیعی. موقعیت منطقه ای، شکل و محل قرار گیری نیز باید دقیقا مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد تا بتوانید اخذ ویزای اقامت کشور ترکیه را با دانستن قوانین خرید ملک ترکیه بدون هیچ مشکلی بدست آورید.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل امیدوار است ، با رعایت این نکات ، بهترین خرید و سرمایه گذاری در کشور ترکیه را داشته باشید .

بیشتر بدانید!
تخفیف مالیات ملک در ترکیه

برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین خرید ملک ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید و در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟