منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022

قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها
قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها
اگر قصد سرمایه گذاری یا فعالیت تجاری و خارجی در جهت کسب اقامت اروپا دارید، در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره کشورهایی که دارای قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 علی الخصوص پاسپورت کشور ترکیه هستند، گزارش کاملی ارائه داده ایم. توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد سرمایه گذاری یا فعالیت تجاری و خارجی در جهت اخذ پاسپورت اروپا دارید، در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره کشورهایی که دارای قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 علی الخصوص پاسپورت کشور ترکیه هستند، گزارش کاملی ارائه داده ایم. توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

 

قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022

بر طبق گزارش موسسه هنلی پاسپورت ایندکس ، که در تازه ترین گزارش خود، رنکینگ گذرنامه های ملی هر کشور را بر اساس اعتبار بین المللی اعلام کرده است، ایران جایگاه 94 را به خود اختصاص داده است. بر اساس رده بندی جدید اعلام شده ، در صدر لیست قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 ، پاسپورت امارات با امکان سفر آزادانه به 177 کشور جهان قرار دارد.

پس از امارات، کشورهای آلمان، سوئد، فنلاند، لوگزامبورگ، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، هلند، اتریش، سوئیس، کره شمالی که شهروندانشان بدون دریافت روادید می توانند به 173 کشور جهان سفر کنند رتبه دوم را در این فهرست اشغال کرده اند.

در بین این کشورها اسپانیا از طریق برنامه گلدن ویزا اسپانیا به شما امکان کسب پاسپورت اروپا را می دهد. در خصوص کشور آلمان با توجه به طولانی شدن وقت های سفارت آلمان، تنها گزینه معتبر و در عین حال راحت ترین راه کسب اقامت اروپا ، برنامه سرمایه گذاری در آلمان می باشد که جزئیات این برنامه را می توانید در مراحل خرید ملک در آلمان مطالعه کنید.

 

 پاسپورت ترکیه سومین پاسپورت معتبر در خاورمیانه

در میان کشورهای خاورمیانه پاسپورت کشور ترکیه ، رتبه سوم را در خاورمیانه داراست. قابل ذکر است  پاسپورت ترکیه در لیست قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 دارای رتبه 41 جهان با امکان سفر بدون ویزا به 123 کشور است.

بیشتر بدانید!
ویزای جاب سیکر آلمان و 6 ماه اقامت آسان

 یکی از بهترین راه های کسب شهروندی ترکیه خرید املاک در ترکیه است که قوانین خرید ملک را می توانید در اینجا می توانید مطالعه کنید. طبق آخرین گزارشات منتشر شده دستورالعمل رسمی کسب شهروندی ترکیه علاوه بر سرمایه باید شروط دیگر نیز بررسی شود. البته راه های دیگری نظیر سرمایه گذاری نیز وجود دارد که  به طور مفصل در اینجا شرح داده شده است.

اگر علاقه مند به مهاجرت به آمریکا ، بهشت کسب و کارهای اینترنتی هستید، پاسپورت کشور ترکیه شما را یک قدم به این هدف نزدیکتر می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و به روز در این زمینه با تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در ارتباط باشید.

 

برترین پاسپورت ها برای اخذ پاسپورت اروپا

بر اساس این رنکینگ، در بین کشور های اروپایی شهروندان پرتغالی صاحب قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 هستند. شهروندان این کشورها با پاسپورت های خود می توانند بدون ویزا به 172 کشور دنیا سفر کنند. این ویژگی فوق العاده باعث شده تا رتبه سوم را در لیست معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 کسب کنند. اگر خواهان اخذ پاسپورت اروپا هستید، برنامه گلدن ویزا پرتغال انتخاب بسیار خوبی است چرا که بدون نیاز به شرط حضور می توانید پاسپورت این کشور را به دست آورید.

در رتبه سوم معتبرترین پاسپورت ها کشورهای دانمارک، بلژیک، پرتغال، نروژ، لهستان، ایرلند، آمریکا و نیوزلند قرار گرفته اند که در حال حاضر برای ایرانیان پرتغال بهترین گزینه برای گرفتن پاسپورت میباشد.

 

رتبه های دیگر در لیست قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022

رتبه چهارم در لیست قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 به کشورهای جمهوری چک، یونان، مجارستان، ژاپن، انگلیس، استرالیا تعلق دارد. در بین این کشورها یونان از طریق برنامه گلدن ویزا یونان به شما امکان اخذ پاسپورت اروپا را می دهد.

بیشتر بدانید!
مراحل اخذ ویزای تحصیلی آلمان

 

پاسپورت آمریکا

آنچه مورد توجه است جایگاه آمریکا در لیست قوی ترین پاسپورت ها در سال 2022 است. چرا که این کشورها با امکان سفر بدون ویزا به 172 کشور جهان در جایگاه سوم قرار دارند. بنابراین از جایگاهی که در سال 2015 در آن قرار داشتند، تنرل پیدا کردند. بطوریکه آمریکا چهار سال گذشته در رتبه دوم این رده بندی قرار داشت و این سیر نزولی باعث شد در سال 2018 به جایگاه پنجم سقوط کند.

قرار گرفتن کنونی آمریکا در رتبه ششم حکایت از تغییرات قابل توجهی دارد که آمریکا این رنکینگ را تجربه کرده است. برای مهاجرت به آمریکا تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برنامه های  E1 ،  E2 و برنامه EB5  را به شما پیشنهاد می کنند.

بنابراین از لیست معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 آگاه شدید و دیدیم که در کشورهای خاورمیانه پاسپورت کشور ترکیه از جایگاه بسیار بهتری نسبت به ایران برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ پاسپورت اروپا با تیم متخصص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022 میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
شرایط گرفتن بلوکارت آلمان

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟