منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

لاتاری گرین کارت آمریکا – لاتاری 2024

لاتاری گرین کارت آمریکا، گرین کارت آمریکا، لاتاری آمریکا، لاتاری 2024، لاتاری گرین کارت، ثبت نام در لاتاری
لاتاری گرین کارت آمریکا، گرین کارت آمریکا، لاتاری آمریکا، لاتاری 2024، لاتاری گرین کارت، ثبت نام در لاتاری
یکی از مواردی که این وقت سال خیلی ها پیگیر آن هستند لاتاری گرین کارت آمریکا است. خبر خوب این است که تا چند روز آینده ثبت نام لاتاری آمریکا آغاز می شود. این ثبت نام مخصوص دوره DV - 2024 است. به عبارت دیگر برندگان این دوره لاتاری آمریکا در سال 2024 وارد آمریکا خواهند شد. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از مواردی که این وقت سال خیلی ها پیگیر آن هستند لاتاری گرین کارت آمریکا است. خبر خوب این است که تا چند روز آینده ثبت نام لاتاری آمریکا آغاز می شود. این ثبت نام مخصوص دوره DV – 2024 است. به عبارت دیگر برندگان این دوره لاتاری آمریکا در سال 2024 وارد آمریکا خواهند شد. توصیه می کنیم علاقه مندان مهاجرت به آمریکا این مقاله را حتما بخوانند.

 

درباره لاتاری گرین کارت آمریکا

قبل از اینکه به فکر ثبت نام باشید ممکن است بپرسید اصلا لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟ چه دلیلی دارد که کشوری مثل آمریکا لاتاری برگزار کند و بخواهد بر اساس آن به برندگان گرین کارت بدهد! خب تفکر شما از دیدگاه منطقی صحیح است اما بگذارید ببینیم آمریکایی ها چه دیدگاهی دارند.

خب نکته جالب این است که لاتاری گرین کارت آمریکا هم خود نوعی برنامه مهاجرتی محسوب می شود. همراهان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با مفهوم برنامه مهاجرتی آشنا هستند. لاتاری آمریکا در حقیقت همان برنامه مهاجرتی DIVERSITY IMMIGRANT VISA است که به طور مخفف به آن DV می گویند. اگر بخواهیم عنوان این ویزا را ترجمه کنیم می توانیم بگوییم : ویزای تنوع جمعیتی !

بله در حقیقت قصد دولت آمریکا از راه اندازی چنین برنامه ای حفظ تنوع جمعیتی مهاجران در آمریکا است ! سالانه دولت آمریکا بر اساس جمعیت مهاجرین موجود در این کشور تصمیم می گیرد که به چه تعداد افراد از طریق ثبت نام در لاتاری ، گرین کارت بدهد تا بتواند تعادل نژادهای جمعیتی را در این کشور را حفظ کند! جالب است نه ؟

بیشتر بدانید!
اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی

لاتاری گرین کارت آمریکا ، لاتاری آمریکا ، لاتاری امسال ، ثبت نام لاتاری ، ثبت نام در لاتاری ، لاتاری 2024

زمان ثبت نام لاتاری 2024

طبق اعلام سازمان امور کنسولگری آمریکا زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ، 5 اکتبر 2022 لغایت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه 8 نوامبر 2022 خواهد بود. به روایت دیگر روز 8 مهر 1401 امور ثبت نام در لاتاری در وبسایت رسمی DV Lottery آغاز شده و در روز 17 آبان 1401 به پایان خواهد رسید. بنابراین شما در زمان نوشتن این مقاله هنوز وقت دارید برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا برنامه ریزی کنید.

 

چند گرین کارت داده می شود؟

بحث این است که به دنبال برگزاری لاتاری 2024 چند نفر شانس برنده بودن و دریافت گرین کارت آمریکا را خواهند داشت؟ بر اساس اعلام رسمی سازمان امور کنسولگری آمریکا ظرفیت برندگان لاتاری 2024 آمریکا  ، ۵۵۰۰۰ نفر خواهد بود.

با این وجود ممکن است بسیاری از پذیرفته شدگان به دلیل اینکه واجد شرایط لاتاری نیستند پذیرفته نشوند و ریجکت بشوند. به همین منظور مهم است که ثبت نام کنندگان از شرایط لازم برای متقاضیان لاتاری گرین کارت اطلاع کافی داشته باشند.

 

آیا ایرانی ها در لاتاری آمریکا پذیرفته می شوند؟

برای خیلی ها ممکن است این سوال پیش آید که با توجه به وضعیت فعلی و روابط تیره و تار ایران و آمریکا هنوز هم امیدی به پذیرش در لاتاری هست یا خیر ؟ این سوال به جایی است چون نباید امید به چیزی بست که اساسا امکان ندارد اتفاق بیفتد!

اما پاسخ به سوال بالا خوشبختانه مثبت است! یعنی طبق اعلام رسمی سازمان امور کنسولگری آمریکا کشور ایران جزء کشورهای مجاز برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا درج شده است. دقت کنید که نام کشور ها بر اساس رابطه سیاسی اعلام نمی شوند بلکه بر اساس کمبود های تنوع جمعیتی در کشور آمریکا اعلام می شوند. شما می توانید لیست کشورهای مجاز برای شرکت در لاتاری 2024 را مشاهد کنید.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به آمریکا با پاسپورت ترکیه

 

چه زمانی نتایج لاتاری 2024 اعلام می شود؟

بعد از تکمیل ثبت نام قرعه کشی میان متقاضیان با استفاده از سیستم های کامپیوتری انجام می گردد و اسامی برندگان یا انتخاب شده ها در وبسایت رسمی لاتاری اعلام می گردد. طبق اعلام مقامات رسمی آمریکا نتایج لاتاری 2024 از 6 می 2023 لغایت ۳۰ سپتامبر 2024 بر روی سایت رسمی لاتاری گرین کارت قابل مشاهده خواهد بود.

به روایت دیگر افراد می توانند برای دیدن نتایج از تاریخ ۱۶ اردیبهشت 1402 لغایت ۸ مهر 1403 با در دست داشتن کد تاییدیه ، برای چک کردن نتایج به سایت مربوطه مراجعه کنند.

 

پرسش و پاسخ

وقت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ چه زمانی است؟

طبق اعلام سازمان امور کنسولگری آمریکا زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ، ۵ اکتبر ۲۰۲۲ لغایت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه ۸ نوامبر ۲۰۲۲ خواهد بود.
به روایت دیگر روز ۸ مهر ۱۴۰۱ امور ثبت نام در لاتاری در وبسایت رسمی DV Lottery آغاز شده و در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید.

چه زمانی نتایج لاتاری ۲۰۲۴ اعلام می شود؟

طبق اعلام مقامات رسمی آمریکا نتایج لاتاری ۲۰۲۴ از ۶ می ۲۰۲۳ لغایت ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ بر روی سایت رسمی لاتاری گرین کارت قابل مشاهده خواهد بود.
به روایت دیگر افراد می توانند برای دیدن نتایج از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۸ مهر ۱۴۰۳ با در دست داشتن کد تاییدیه ، برای چک کردن نتایج به سایت مربوطه مراجعه کنند.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل چه کمکی می تواند بکند؟

برای تکمیل و ارسال فرم لاتاری گرین کارت شما می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل که در مبحث مهاجرت به آمریکا متخصص هستند استفاده کنید و یقین داشته باشید که ثبت نام شما حتما به صورت نهایی و کامل ثبت شده باشد و به عنوان یک کیس کامل بتواند در قرعه کشی شرکت کند. بسیاری از ثبت نام ها به دلیل ناقص بودن یا تکراری بودن ورودی ها اصلا پردازش نمی شوند و وکلای ما اطمینان حاصل می کنند تا این اتفاق ها نیفتد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت تحصیلی به آمریکا (گام به گام 2023)

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص هزینه ها و رزرو ثبت نام با دفتر موسسه تماس بگیرید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟