منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال

محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال
محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال ، ویزای طلایی پرتغال از نگاه منابع خبری کشور پرتغال صحبت کنیم. منظور از گلدن ویزای پرتغال ، خرید ملک در پرتغال است که منجر به دریافت اقامت پرتغال می شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال یعنی ویزای طلایی پرتغال از نگاه منابع خبری کشور پرتغال صحبت کنیم. یکی از بهترین نمود های گلدن ویزای پرتغال ، خرید ملک در پرتغال است که منجر به دریافت اقامت پرتغال می شود. با ما همراه باشید.

 

محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال

همانطور که می دانید روش های متعددی برای مهاجرت به پرتغال نظیر تمکن مالی پرتغال ، ثبت شرکت در پرتغال و برنامه IER پرتغال و … وجود دارد. اما یکی از محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال ، ویزای طلایی پرتغال است. بر طبق آمار رسمی منتشر شده از سوی این کشور، به طور متوسط تعداد  325 ویزای طلایی پرتغال در ماه برای سرمایه گذاران و اعضای خانواده شان در سال 2022 صادر شده است.

به خصوص از وقتی آخرین تغییرات قوانین پرتغال به نفع مهاجران اعلام شده است روز به روز بر محبوبیت این برنامه افزوده می شود. مخصوصا وقتی اعلام شد که می توانید پاسپورت پرتغال را بعد از 5 سال دریافت کنید. متن کامل این خبر را در مقاله پاسپورت پرتغال بعد از 5 سال دروغ یا واقعیت؟! دنبال کنید.

 

همراهی خانواده با ویزای طلایی پرتغال

حدود 1409سرمایه گذار اجازه اقامت پرتغال را به عنوان فرد اصلی دریافت کردند. علاوه بر این 2500 نفر از اعضای خانواده این سرمایه گذاران نیز به آنها پیوستند. در مجموع 3909 نفر ویزای طلایی پرتغال را دریافت کردند. یعنی هر پرونده شامل سه نفر (متقاضی  اصلی، همسر و یک فرزند) می شد. پس به طور متوسط تعداد  325 ویزای طلایی پرتغال ماهیانه صادر شده است.

بیشتر بدانید!
افتتاح حساب بانکی در پرتغال

بناراین این آمار حکایت از محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال ، یعنی همان گلدن ویزای پرتغال دارد.

 

خرید ملک در پرتغال در سال 2022

مبلغ سرمایه گذاری شده در کل املاک پرتغال : 0.73 میلیارد یورو

تعداد مجوز اقامت برای سرمایه گذاران : 1409

تعداد مجوز اقامت پرتغال برای خانواده: 2500

 

سرمایه گذاری در گلدن ویزای پرتغال

بر طبق آمار منتشر شده از منابع رسمی سرمایه گذاری های گلدن ویزای پرتغال تا پایان سال 2022 به 4.25 میلیارد یورو رسید که تنها 0.73 میلیارد یورو در سال 2022 است.

در سال 2022 متوسط سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال در هر پرونده به 541،000 یورو رسید. این ارقام نشان می دهند از میان روش های متعدد مهاجرت، محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال ، خرید ملک در پرتغال است.

 

تعداد ویزای طلایی صادر شده در سال 2022 در پرتغال

کشور چین – 5194

کشور برزیل – 1137

کشور ترکیه – 530

کشور امریکا – 483

کشور آفریقای جنوبی – 474

تا سال 2022، حدود 6,564,956,780.15 یورو سرمایه گذاری با ویزای طلایی پرتغال انجام شده است.

 

برترین مزیت خرید ملک در پرتغال

مزایای محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال را در مقاله ویزای طلایی پرتغال ذکر کرده ایم. اما از باب اهمیت موضوع باید گفت برترین ویژگی مهاجرت از طریق خرید ملک در پرتغال آن است که متقاضی اصلی علاوه بر همسر و فرزندان می تواند پدر و مادر خود را نیز به همراه داشته باشد. دقت داشته باید این ویژگی در هیچ یک از برنامه های مهاجرتی پرتغال وجود ندارد.

بیشتر بدانید!
جدال با افسردگی بعد از مهاجرت (دلایل و راهکارها)

بنابراین تعداد بالای ویزای طلایی پرتغال ( گلدن ویزای پرتغال ) نشان از این دارد که این روش، محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال محسوب می شود. از دیگر مزایای فوق العاده این برنامه، دریافت پاسپورت پرتغال بعد از 5 سال است که توصیه می کنیم حتما مطالعه کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟