منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مدارک گلدن ویزای پرتغال کدامند؟

مدارک گلدن ویزای پرتغال، درخواست گلدن ویزای پرتغال، هزینه گلدن ویزای پرتغال، سرمایه گذاری در پرتغال
مدارک گلدن ویزای پرتغال، درخواست گلدن ویزای پرتغال، هزینه گلدن ویزای پرتغال، سرمایه گذاری در پرتغال
 پاسپورت از مدارک لازم برای درخواست دریافت گلدن ویزای پرتغال می باشد که این درخواست می تواند از طریق آنلاین ارسال انجام شود. همچنین هزینه های دریافت این ویزا برای هر یک از اعضای خانواده باید پرداخت شود و علاوه بر آن، همسر، فرزندان بالغ و والدین تحت تکلف از افراد واجد الشرایطی هستند که می توانند با ویزای پیوست به خانواده به خانواده خود در پرتغال ملحق شوند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تایید می نماید که پاسپورت یکی از اسناد لازم و مدارک گلدن ویزای پرتغال است که هنگام اپلای برای دریافت این نوع ویزا باید موجود داشته باشید. درخواست گلدن ویزای پرتغال را هم میتوانید آنلاین انجام داده و یا از شعبات SEF در پرتغال اقدام نمایید. علاوه بر آن اگر قصد دارید همراه خانواده تان درخواست دریافت این نوع ویزا را بدهید، ملزم به پرداخت هزینه گلدن ویزای پرتغال برای اعضای خانواده خود هستید. با انواع سرمایه گذاری در پرتغال مانند خرید ملک خارجی یا سرمایه گذاری مالی نیز میتوانید گلدن ویزای پرتغال را  دریافت کنید که بدین منظور می بایست اسناد سرمایه گذاری در پرتغال را نیز کامل و صحیح ارائه نمایید.

 

مدارک گلدن ویزای پرتغال کدامند؟

مدارک گلدن ویزای پرتغال باید هنگام اپللای گلدن ویزا، دقیق و کامل تهیه و ارائه گردد، این مدارک عبارتند از:

– پاسپورت یا شماره شناسایی معتبر مسافرت

– گواهی قانونی بودن ورود و مهاجرت به پرتغال، برای مثال ویزای اقامت کوتاه مدت شینگن

–  مدرک بیمه درمانی صادر شده طی سه ماه گذشته. مدارک درخواست گلدن ویزا پرتغال را کامل ارائه نمایید.

–  گواهینامه سوابق کیفری از کشور مبدا و یا محل اقامت صادر شده در سه ماه گذشته

– شواهد و مدارک مربوط به قوانین و تعهدات مالیاتی و تعهدات تامین اجتماعی

– رسید پرداخت هزینه های درخواست گلدن ویزا

– ارائه کامل و صحیح مدارک برای درخواست ویزای طلایی پرتغال .

 چگونه درخواست گلدن ویزای پرتغال بدهیم؟

در مهاجرت به پرتغال در جریان باشید که درخواست گلدن ویزای پرتغال را می توانید آنلاین انجام دهید و همچنین میتوانید از طریق وب سایت خدمات مهاجرت و مرزی کشور پرتغال ( Portuguese Immigration and Borders Service’s (SEF نیز ارسال نمایید. برای اطلاع از روند دقیق و جزئیات ارسال درخواست و لینک مورد نظر می توانید با متخصصان و مشاوران این امر تماس گرفته تا در این وب سایت پیش ثبت نام شوید. در درخواست آنلاین نیز باید تمامی مدارک گلدن ویزای پرتغال را نیز تهیه و ارسال نمایید.

بیشتر بدانید!
جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا

برای ارائه درخواست جهت دریافت گلدن ویزا پرتغال بهتر است که مشاوره تخصصی با متخصصین این امر داشته باشید. علاوه بر آن میتوانید گلدن ویزای اسپانیا و شرایط دریافت آن را با ویزای طلایی کشور پرتغال مقایسه نموده و به نکات قوت هر دو گلدن ویزا پی ببرید و ببینید مهاجرت و سرمایه گذاری در کدام یک از این کشورها برای شما مناسب تر می باشد. جهت درخواست و اپلای برای دریافت گلدن ویرا پرتغال در جریان تمامی نکات مرتبط قرار گیرید. آیا با روش های دیگر درخواست گلدن ویزای پرتغال از طریق شعبات SEF آشنا هستید؟

درباره SEF

در خصوص روش دیگر درخواست گلدن ویزای پرتغال باید گفت که، چنانچه پیش ثبت نام شما توسط یک نماینده حقوقی حسب المقرر و مشخص انجام شود بعد از تکمیل و اتمام ثبت نام، نماینده قانونی بایستی وکالتنامه امضا شده توسط متقاضی دریافت گلدن ویزای پرتغال، را ارائه دهد. یا می توانید درخواست دریافت گلدن ویزا پرتغال را شخصا به نزدیکترین اداره مربوطه یا شعبه SEF تحویل دهید. لیستی از شعبه های SEF موجود می باشد که قبل از ملاقات و دیدار در هر یک از این شعبه ها می توانید با تماس تلفنی قرار ملاقات خود را تعیین نمایید. قابل ذکر اینکه روزهای کاری این شعبات روزهای دوشنبه تا جمعه می باشد. در مراجعه حضوری به شعبات SEF نیز باید مدارک گلدن ویزای پرتغال را همراه خود داشته باشید.

 سرمایه گذاری در پرتغال

هزینه گلدن ویزای پرتغال چقدر است؟

هزینه گلدن ویزای پرتغال مستقیم باید به شعبه SEF  پرداخت شود که البته هزینه های دریافت گلدن ویزای پرتغال نیز، باید برای هر یک از اعضای خانواده جداگانه و طبق مصوبات تعیین شده کامل پرداخت گردد. هزینه های دریافت این ویزا به شرح ذیل می باشد.

1- هزینه مراحل درخواست و تمدید 514.80 یورو ( بعلاوه 80.20 یورو برای هر یک از اعضای خانواده )

2-هزینه گلدن ویزای اولیه 5,147.80 یورو

3- گلدن ویزای اولیه برای اعضای خانواده  5,147.80 یورو

4- هزینه تمدید گلدن ویزا 2,573.90 یورو. هزینه های دریافت گلدن ویزای پرتغال برای دریافت ویزای تازه صادر شده با هزینه تمدید آن متفاوت است.

بیشتر بدانید!
مبانی و تعابیر کلی مهاجرت موفق

ویزای پیوست به خانواده

علاوه بر آن دریافت ویزای پیوست به خانواده تحت برنامه گلدن ویزای پرتغال امکان ملحق شدن به خانواده تان را به شما می دهد. همچنین افراد نامبرده شده ذر ذیل با دریافت این نوع ویزا می توانند به جمع خانواده خود در پرتغال بپیوندند.

1- همسر

2- کودکان تحت تکفل خردسال

3- فرزند خوانده خردسال

4- فرزندان بالغی که مشغول تحصیل هستند

5- والدین تحت تکفل دارنده گلدن ویزا یا همسر

6- برادران یا خواهران خردسال تحت تکفل و سرپرستی دارنده گلدن ویزای پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

چه روش هایی را برای سرمایه گذاری در پرتغال می شناسید؟ ارائه اسناد سرمایه گذاری در پرتغال هنگام درخواست دریافت گلدن ویزا، پروسه دریافت اقامت پرتغال را آسان تر می نماید. متقاضیان دریافت گلدن ویزا باید تعهدات شان را در حفظ و نگهداری سرمایه خود در این کشور به مدت 5 سال را اثبات نمایند. مدارکی که هنگام درخواست دریافت گلدن ویزا با هدف سرمایه گذاری باید ارائه دهید عبارتند از:

– ارائه اظهار نامه بانکی برای سرمایه گذاری مالی

– قراردادهای استخدام برای ایجاد شغل. علاوه بر آن به راه اندازی کار و تجارت در پرتغال علاقمند هستید یا نه؟

– اسناد املاک و مستغلات برای سرمایه گذاری بر ملک خارجی و خرید ملک در پرتغال.

قابل ذکر است که اسناد و مدارک سرمایه گذاری در پرتغال از مدارک لازم برای درخواست گلدن ویزای این کشور می باشد. این  سند می تواند سند خرید ملک خارجی در پرتغال باشد، اگر  قصد دارید ملک مسکونی یا تجاری در این کشور بخرید، بر همان اساس باید سند ملک مسکونی و یا تجاری را ارائه دهید. دوستان آیا از شرایط دریافت گلدن ویزای جدید پرتغال در سال جدید 2021 مطلع هستید؟ سند انواع سرمایه گذاری در پرتغال، مدرکی دال بر توانایی مالی شما جهت سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

 درخواست گلدن ویزای پرتغال

تمدید گلدن ویزا

جهت تمدید مدت اعتبار گلدن ویزای پرتغال، متقاضیان باید مدارک اضافی دال بر اثبات برآورد حداقل شرایط و الزامات در طول اقامت شان در این کشور ارائه دهند. بدین مفهوم که باید از توانایی مالی کافی جهت تامین هزینه های زندگی خود در این برخوردار باشند. البته که دانش کافی از زبان پرتغالی کمک بسیار زیادی به متقاضیان خواهد کرد. پروسه دریافت گلدن ویزا معمولا چندین ماه طول می کشد که پس از طی مدت لازم جهت صدور ویزا، اداره SEF جهت تعیین قرار ملاقات و مصاحبه با متقاضیان تماس می گیرد.

بیشتر بدانید!
هزینه خرید ملک در اسپانیا

همچنین این اداره می تواند با نمایندگان حقوقی متقاضیان نیز تماس بگیرد. اعضای خانواده دارنده این نوع ویزا، نیز دارای حقوق یکسانی برای اقامت در پرتغال هستند. پس از  گذشت 5 سال از گرفتن ویزای طلایی پرتغال ، مجاز به اقامت دائم در کشور پرتغال خواهید بود همچنین بعد از 6 سال می توانید برای دریافت شهروندی پرتغال، درخواست بدهید. ولیکن ضوابط و معیارهای خاصی بدین منظور وجود دارد از جمله اثبات توانایی مالی برای برآورد هزینه های زندگی در طول اقامت در پرتغال، ارائه سوابق کیفری، و دانستن زبان پرتغالی که بسیار نیز مهم می باشد. با مطالعه کافی درباره ویزای طلایی پرتغال و مزایای آن اقدام به دریافت این نوع ویزا نمایید.

ویزای طلایی پرتغال

 پاسپورت از مدارک لازم برای درخواست دریافت گلدن ویزای پرتغال می باشد که این درخواست می تواند از طریق آنلاین ارسال انجام شود. همچنین هزینه های دریافت این ویزا برای هر یک از اعضای خانواده باید پرداخت شود و علاوه بر آن، همسر، فرزندان بالغ و والدین تحت تکلف از افراد واجد الشرایطی هستند که می توانند با ویزای پیوست به خانواده به خانواده خود در پرتغال ملحق شوند.

و شما علاقمند گرامی چنانچه اطلاعات و نکات بیشتری در خصوص تهیه  و ارسال مدارک برای گرفتن ویزای طلایی پرتغال و هزینه درخواست گلدن ویزای این کشور دارید می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط زنده ویدیو کال داشته و یا برای مشاوره حضوری با وکیل کار خود وقت رزرو نمایید. در آخر بابت مطالعه این مقاله از شما تشکر می نماییم و امیدواریم برایتان مفید فایده قرار گرفته باشد.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟