منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک 2022

امروزه بیشتره افراد به دنبال دریافت اقامت دبی با خرید ملک می باشند . اصلی ترین ویزگی های این کشور که افراد را مشتاق به خرید ملک و دریافت ویزای اقامت دبی کرده مالیت آزاد،استاندارد های بالا و مناسب برای زندگی و تحصیل ، شرایط عالی برای کسب و کار و سرمایه گزاری در دبی میباشد . دریافت ویزای اقامت دبی امروزه نسبتا آسان میباشد ویکی از مزیت های کشور دبی ، مدت اعتبار ویزای اقامتی دبی میباشد که امروزه نسبت به سایر کشور های بزرگ طولانی تر است . ما در مجموعه وکلای مهاجرتی ایران  که یکی از زیر مجموعه های قدرتمند هلدینگ بین المللی اریکه عدل میباشد مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک  را مورد برسی قرار دادیم .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

امروزه دریافت اقامت امارات با سرمایه گذاری بسیار محبوبیت پیدا کرده است.  اصلی ترین ویژگی های این کشور که افراد را مشتاق به خرید ملک و دریافت ویزای اقامت دبی کرده معافیت مالیاتی ،استاندارد های بالا و مناسب برای زندگی و تحصیل ، شرایط عالی برای کسب و کار و سرمایه گذاری در دبی میباشد . در این مطلب قصد داریم در مورد مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک صحبت کنیم.

دریافت ویزای اقامت دبی امروزه کاری غیر ممکن نیست و یکی از مزیت های مهم در این خصوص ، مدت اعتبار ویزای سرمایه گذاری امارات میباشد که امروزه نسبت به سایر کشور های بزرگ طولانی تر است .

ما در مجموعه وکلای مهاجرتی ایران  که یکی از زیر مجموعه های قدرتمند هلدینگ حقوقی و بین المللی آپادالا میباشد در این مقاله  مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک  را مورد برسی قرار دادیم .

نگاهی به گذشته

ویزاهای اقامتی دبی ویزاهایی میباشند که در گذشته  معمولا به مدت 2 سال اعتبار داشته و اکنون طبق آخرین اصلاحات به مدت 3 سال اعتبار دارند و مدت اعتبار ویزای اقامتی دبی در برنامه های سرمایه گذاری امروزه یکی از مزیت های این کشور بزرگ محسوب میشود.

دریافت ویزای دبی بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر میباشد و شهروندانی که قصد دریافت اقامت دبی با خرید ملک و سرمایه گذاری در دبی را دارند میتوانند برای همسر و فرزندان خود برای دریافت ویزای اقامت دبی نیز اقدام نمایند.

امروزه شما میتوانید از روش های مختلفی برای دریافت ویزای اقامت امارات و سرمایه گذاری در دبی اقدام نمایید که اکنون می خواهیم به طور مختصر به آن ها اشاره کنیم و  درباره شرایط دریافت اقامت دبی با خرید ملک در کشور امارات  صحبت کنیم .

بیشتر بدانید!
دریافت پاسپورت انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت دوم)

روشهای اخذ اقامت دبی با خرید ملک

شما در صورت خرید ملک مسکونی در کشور دبی یا دیگر شهرهای این کشور  به ارزش بیش تر  از 750 هزار درهم، می توانید برای دریافت  ویزای اقامت دبی  اقدام نمایید .

توجه داشته باشید که در این مدت شخص سرمایه گذار و خانواده او می توانند به کار مشغول شوند چرا که با دریافت اقامت دبی با خرید ملک حق کار و زندگی به فرد اعطا می شود.

سرمایه گزاری در دبی

در حال حاضر دریافت اقامت امارات با سرمایه گذاری با سه بودجه مختلف امکان پذیر است که طبیعتا در هر کدام مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک نیز متفاوت است.

در امارات ما سه مدل سرمایه گذاری 750 هزار درهمی ، 5 میلیون درهمی و 10 میلیون درهمی را داریم که برخی از آنها به عنوان گلدن ویزای دبی یا Investor Visa یاد می کنند. در ادامه به نکته مهم مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک نگاهی خواهیم داشت:

مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک 2022

در بحث مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک همانطور که در بالا اشاره شد ما با سه گونه مختلف ویزای اقامتی مواجه هستیم که در هر کدام از آنها بسته به مبلغ سرمایه گذاری در امارات دارد.

در مدل سرمایه گذاری 750 هزار درهمی شخص سرمایه گذار و خانواده او می توانند ویزای بلند مدت امارات را دریافت کنند و مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک در این روش 3 سال قابل تمدید است.

در مدل سرمایه گذاری 5 میلیون درهمی متقاضی اقامت امارات و همراهان شایسته دریافت ویزای 5 ساله دبی هستند و این ویزای اقامتی از نوع قابل تمدید است.

بیشتر بدانید!
مالیات های ملکی آلمان چگونه محاسبه می شود؟

در آخرین مدل که شخص باید 10 میلیون درهم در امارات سرمایه گذاری نماید ، امکان دریافت اقامت 10 ساله دبی فراهم است و این ویزا مشمول خود شخص و خانواده اش خواهد شد.

دقت کنید که ما در امارات هرگز اقامت دائم نداشته و نداریم ، همچنین فعلا جزئیات بیشتر در خصوص دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک توسط دولت این کشور ارائه نشده است ، فلذا طولانی مدت ترین ویزا همین ویزای اقامتی 10 ساله است.

دریافت ویزای اقامت دبی

اقدام برای دریافت ویزای  اقامت دبی

حال که با انواع روش های دریافت  اقامت دبی آشنا شده و از روش های دریافت اقامت دبی با خرید ملک و مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک  مطلع گردیده اید  میتوانید با اپلیکیشن اینوستایم (Investime) ملک مورد نظر خود را در دبی انتخاب کرده  و با سرمایه گذاری در امارات  از ویژِگی های بسیار عالی دریافت اقامت دبی با خرید ملک بهره مند شوید .

ما در مجموعه وکلای مهاجرتی ایران که یکی از زیر مجموعه های قدرتمند هلدینگ حقوقی و بین المللی آپادالا میباشد با بهره گیری از وکلا و کارشناسان متخصص در حوزه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به شما عزیزان برای خرید ملک و سرمایه گذاری در دبی کمک میکنیم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟