منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مدرسه های بین المللی پرتغال

مدرسه های بین المللی پرتغال
مدرسه های بین المللی پرتغال
در این نوشتار قصد داریم در خصوص مدرسه های بین المللی پرتغال و بحث تحصیل فرزندان در پرتغال صحبت کنیم. خیلی ها نگرانی شان این است که پس از مهاجرت به پرتغال آیا می توانند برای فرزندانشان مدرسه های انگلیسی زبان پیدا کنند یا خیر. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله « شهریه مدرسه های پرتغال » در بحث تحصیل فرزندان پس از مهاجرت وارد جزئیات شدیم. در این نوشتار قصد داریم در خصوص مدرسه های بین المللی پرتغال و بحث تحصیل فرزندان در پرتغال صحبت کنیم. خیلی ها نگرانی شان این است که پس از مهاجرت به پرتغال آیا می توانند برای فرزندانشان مدرسه های انگلیسی زبان پیدا کنند یا خیر. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

مساله تحصیل فرزندان در پرتغال

مشکل اساسی تحصیل فرزندان در پرتغال اینجاست که بسیاری از مدرسه های دولتی که در سیستم آموزش و پرورش پرتغال وجود دارند به زبان پرتغالی تدریس می کنند و این موضوع برای کسانی که به تازگی به پرتغال مهاجرت کرده اند زیاد مطلوب نیست. علاوه بر اینها ممکن است که کیفیت مدارس دولتی نیز برای تحصیل فرزندان در پرتغال زیاد مورد تایید انها نباشد به همین دلیل این دسته از خارجیان فرزندان خود را در مدارس خصوص پرتغال یا همان مدرسه های بین المللی پرتغال ثبت نام می کنند.

 

انواع مدرسه های بین المللی پرتغال

در مقام بررسی مدرسه های بین المللی در پرتغال می توان به دو دسته عمده اشاره کرد :

  • مدرسه های خصوصی پرتغالی
  • مدرسه های بین المللی انگلیسی زبان

مدارس خصوصی پرتغالی هدفشان این است که به زباان پرتغالی تدریس کنند و  بچه ها را برای ورود به دانشگاه و تحصیلات عالی تربیت کنند. در مقابل مدرسه های بین المللی پرتغال بر اساس استانداردهای جهانی همچون GCSE و  PSAT/SAT تدریس می کنند و زبان این مدارس عمدتا انگلیسی است.بنا براین این دسته از مدارس برای تحصیل فرزندان در پرتغال مناسب ترند.

بیشتر بدانید!
اقامت پرتغال با 75 هزار یورو سرمایه گذاری

در این لینک می توانید لیست مدارس بین المللی پرتغال را ببینید و در خصوص آنها تحقیق کنید.

 

سطوح مدرسه های بین المللی پرتغال

مدرسه های بین المللی در پرتغال از دوران ابتدایی آغاز می شوند و در دوره های راهنمایی و دبیرستان ادامه می یابد. حتی برخی از مدرسه های بین المللی در پرتغال دارای پیش دبستانی هم هستند که از سن 3 سالگی در دسترس است.

موضوعات درسی در هر کلاس تحصیلی با توججه به استانداردهای بین الماللی آموزشی متفاوت و متنوع است. معمولا فرزندان شما در کلاس دبیرستان ریاضی، علوم ، تاریخ ، جغرافیا ، انگلیسی ، هنر  و … را یاد می گیرند و این امکان فراهم است که دو یا چند زبان دیگر را هم یاد بگیرند.

به عنوان یک خارجی شما باید بیشتر از مدرسه های بین المللی در پرتغال به موضوه استانداردهای آموزشی توجه کنید. برخی از مدرسه های بین المللی در پرتغال استاندارد های آموزشی متنوعی را پیشنهاد می دهند.

 

ثبت نام در مدرسه های بین المللی پرتغال

برای ثبت نام فرزند خود در مدرسه های بین المللی پرتغال ابتدا باید یک مدرسه خوب انتخاب کنید و سپس با این مدرسه تماس گرفته و در خصوص مدارک مورد نیاز سوال کنید . معمولا مدارک زیر برای ثبت نام فرزند شما نیاز است :

  • کارت شناسایی فرزند
  • تکمیل کامل فرم ثبت نام مدرسه
  • کارت سلامت و دفترچه واکسیناسیون
  • یک عکس 6 در 4 از فرزند شما

البته در زمان ثبت نام فرزند خود در مدرسه های بین المللی پرتغال بایستی شهریه را نیز پرداخت کنید. برای آگاهی بیشتر در خصوص این مورد به مقاله شهریه مدرسه ها در پرتغال مراجعه کنید.

بیشتر بدانید!
همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال

 

در پایان باید خاطر نشان کنیم جدای از زبان تحصیل در پرتغال باید به سیستم آموزشی و استانداردهای تحصیلی که مدرسه به کار میگیرد دقت کنید. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. امیدواریم فرزندان شما در بهترین شرایط مسیر پیشرفت را طی کنند. توصیه می کنیم برای برنامه ریزی مالی بهتر حتما مقاله « شهریه مدرسه ها در پرتغال » را مطالعه کنید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟