منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال

مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال
مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال
در این پست در خصوص مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال یا مراحل دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال سخن خواهیم گفت. ویزای دی ۷ پرتغال یک رویه دو مرحله ای دارد که بخشی از آن باید در خاک کشور متقاضی و بخش دیگرش در خاک کشور پرتغال اتفاق بیفتد. برای آشنایی با مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این قسمت در خصوص مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال یا ویزای تمکن مالی پرتغال سخن خواهیم گفت. ویزای دی ۷ پرتغال یک رویه دو مرحله ای دارد که بخشی از آن باید در خاک کشور متقاضی و بخش دیگرش در خاک کشور پرتغال اتفاق بیفتد. برای آشنایی با مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید.

 خیلی ها گمان می کنند که ویزای دی ۷ پرتغال را سازمان مهاجرت کشور پرتغال صادر می کند. اما این درست نیست. ویزای دی هفت پرتغال یا همان ویزای تمکن مالی پرتغال را سفارت پرتغال در کشور متقاضی صادر می کند. این ویزا ۴ ماهه است و بدین معناست که فرد دارای ویزا باید در عرض چهار ماه وارد کشور پرتغال شود.

این مجوز اقامت ( اقامت موقت و کارت اقامت ) است که توسط سازمان مهاجرت و مرزهای پرتغال SEF صادر می شود و این کار هم باید در داخل خاک پرتغال انجام شود.

 

مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال

در حقیقت مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال در سه مرحله انجام می پذیرد .

۱- مرحله اول آماده سازی مدارک تمکن مالی پرتغال میباشد که باید حتما تمام مدارک ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه و تایید سفارت پرتغال داشته باشند. بعد وقت VFS برای پرتغال میگیرید که مدارک را به این سازمان ارائه دهید و بعد از بررسی برای شما وقت مصاحبه در سفارت تعیین میشود.

2- مرحله دوم که در سفارت پرتغال در کشور متقاضی انجام می پذیرد از این قرار است که متقاضی ویزای دی هفت پرتغال به همراه خانواده باید برای مصاحبه حضوری جهت صدور ویزا به سفارت مراجعه می نماید. پس از تکمیل فرم ها و ارائه گواهی های لازم در صورت موافقت با وی ، ویزای ورود به کشور پرتغال در پاسپورت وی درج می شود.

بیشتر بدانید!
میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال

3- در مرحله سوم که در خاک کشور پرتغال اتفاق می افتد ، شخص متقاضی باید با در دست داشتن مدارک در سازمان مهاجرت و مرزهای پرتغال SEF درخواست اقامت موقت این کشور را مطرح کند. یک وقت مصاحبه تعیین خواهد شد و در صورت کامل بودن مدارک ، کارت اقامت فرد متقاضی صادر می شود. این اقامت برای یک سال معتبر است.

 

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص ویزای D7 پرتغال ( ویزای تمکن مالی پرتغال ) به صفحات زیر مراجعه فرمایید :

برای اطلاعات بیشتر در مورد مراحل دریافت ویزای دی ۷ پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
تمکن مالی پرتغال از زبان وکیل فرانسوی

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟