منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مراحل گرفتن اقامت کاری اسپانیا

با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا از چگونگی مراحل گرفتن اقامت کاری اسپانیا یا  مجوز اقامت کاری اسپانیا و تاسیس شرکت در کشور اسپانیا را بدانید. در مقدمه به رابطه مجوز اقامت کاری اسپانیا و تاسیس شرکت در کشور اسپانیا می پردازیم. که آیا هر دو گزینه بر هم تاثیر دارند یا نه ؟ و اینکه آیا این دو لازم و ملزوم هم هستند یا نه ؟

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا از چگونگی مراحل گرفتن اقامت کاری اسپانیا یا  مجوز اقامت کاری اسپانیا و تاسیس شرکت در کشور اسپانیا را بدانید. در مقدمه به رابطه مجوز اقامت کاری اسپانیا و تاسیس شرکت در کشور اسپانیا می پردازیم. که آیا هر دو گزینه بر هم تاثیر دارند یا نه ؟ و اینکه آیا این دو لازم و ملزوم هم هستند یا نه ؟

 

آیا با تاسیس شرکت در کشور اسپانیا میشود اقامت گرفت ؟

تعداد زیادی از علاقمندان به مهاجرت به کشور اسپانیا فکر می کنند، اگر یک شرکت یا موسسه در کشور اسپانیا تاسیس کنند، می توانند خود بخود و به راحتی مجوز اقامت کاری اسپانیا را بگیرند. در صورتی که تاسیس شرکت در کشور اسپانیا ، صرفا دلیل کافی برای اخذ مجوز اقامت نیست.

 

این روند چگونه است ؟

هر مهاجری با ملیت غیر از ملیت کشورهای اروپایی، بخواهد شرکتی را در کشور اسپانیا تاسیس کند ، و بخواهد در اسپانیا زندگی کند ، ضرورتا بایستی مجوز اقامت کاری و مجوز خود اشتغالی را در کشور اسپانیا بگیرد. این مجوز اقامت کاری اسپانیا ، در ابتدا برای یک سال صادر می شود و سپس برای دوره های 2 ساله قابل تمدید می باشد. با مجوز اقامت کاری اسپانیا شما می توانید به عنوان یک کارمند پاره وقت یا سرپرست اجرایی شرکت، مشغول به کار شوید و برای استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی و استفاده از مزایای بازنشستگی در کشور اسپانیا ثبت نام کنید .

 

برای اخذ مجوز اقامت کاری اسپانیا چه مدارکی لازم است ؟

مدارک مورد نیاز برای ارائه عبارتند از :

  • سند و مدارک شرکت ثبت شده
  • گواهی و موجودی مواد اولیه و ابزار تولید یا خدمات
  • گواهی و آدرس محل شرکت ، نوع ملک شرکت ، ( ملک اجاره ای ، تجاری ، خدماتی . آموزشی ) ارائه مجوزهای ملک ، اجاره ای یا دیگر موارد ذکر شده .
  • کپی اسناد واحد آموزشی و در صورت نیاز ، ارائه گواهی حرفه ای ، تخصصی و گواهی قانونی
  • ارائه و معرفی طرح کسب و کار دقیق و کامل با جزئیات ، شامل تجزیه و تحلیل بازار ، مجوز های مورد نیاز ، درآمد و سود تخمینی ، وضعیت اشتغال و کسب و کار در سال های آتی و دیگر موارد.
  • ارائه دلایل صحیح و حساب شده و توجیه سرمایه گذاری مالی ، که به عنوان اصل و مرجع در طرح تجاری ، آن کسب و کار ، تاثیر گذار هستند .
  • ارائه تائیدیه مبنی بر داشتن حداقل گواهینامه و مجوز های اداری لازم به منظور انجام فعالیت های اقتصادی  .
بیشتر بدانید!
مراحل اقامت پرتغال از طریق ثبت شرکت

بعبارتی متقاضی ثبت و تاسیس شرکت در کشور اسپانیا باید ، تمامی مدارک ، اسناد ، گواهینامه ها ، طرح و توجیهات مرتبط و دلایلی که نشان می دهد وی واجد شرایط کار هست و صلاحیت فعالیت اقتصادی و تجاری را دارد ، به بخش مربوطه در کشور اسپانیا ارائه دهد. ارسال این مدارک می تواند الکترونیکی و با ایمیل باشد.

 

مراحل و فرآیند اخذ مجوز اقامت کاری اسپانیا چگونه می باشد ؟

در ابتدا نیاز هست که شما تمامی مراحل را طی کنید، تا بتوانید یک شرکت را تاسیس کنید.  از جمله : باز کردن حساب بانکی ، ثبت اسناد شرکت در یک دفترخانه و محضر بعد از تاسیس شرکت با در نظر گرفتن شرایطی که ذکر کردیم ،  شما می توانید برای مجوز اقامت کاری اسپانیا و خود اشتغالی درخواست بدهید.

در واقع همانطور که ذکر کردیم ، یکی از اسناد مورد نیاز برای درخواست اقامت کاری اسپانیا سند شرکت ثبت شده می باشد. درخواست اقامت کاری اسپانیا  ، طبق محل اقامت شما باید به کنسولگری اسپانیا ارائه شود. در این درخواست باید محلی را که برای اقامت انتخاب کرده اید و یا در نظر دارید را ذکر کنید . شاید که بنا به مسائلی، الوویت هایی وجود داشته باشد. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در جریان جزئیات دقیق مراحل درخواست اقامت کاری اسپانیا قرار بگیرید ما جدیدترین قوانین را به اطلاع شما می رسانیم .

اخذ مجوز اقامت کاری اسپانیا – مجوز اقامت کاری اسپانیا – درخواست اقامت کاری اسپانیا – مراحل گرفتن اقامت کاری اسپانیا – تاسیس شرکت در کشور اسپانیا

آیا روشهای آسان تری برای اجرای روند ومراحل اخد اقامت کاری وجود دارد ؟

یکی دیگر از روش ها برای اخذ ویزا و مجوز اقامت کاری اسپانیا ، درخواست برای ویزایی می باشد که منجر به سود و بازدهی از آن شرکت ثبت شده نمیشود و شما عملا نمیتوانید هیچ فعالیت کاری و تجارت سود آوری، داشته باشید که به آن ویزای (Non- lucrative ) می گویند.

بیشتر بدانید!
اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت

این ویزا شما را مجاز می کند که برای یک سال در کشور اسپانیا بمانید اما هنوز مجوز کار برای شما صادر نمیشود. بعد از سال اول ، شما می توانید این اقامت بدون فعالیت کاری و تجاری سودمند را برای دوره 2 ساله تمدید کنید و یا برای تغییر آن به مجوز اقامت فعالیت کاری و تجاری اقدام  نموده و درخواست کنید .

با درخواست و انجام این روش شما می توانید خانواده خود را نیز به کشوراسپانیا ببرید و گزینه های کاری تان را نیز تجزیه تحلیل کنید و بررسی کنید که آیا طرح کسب و کار تان در اسپانیا چگونه خواهد بود و چه تاثیری در بازار کار اسپانیا خواهد داشت و چطور می توانید طرح کسب و کار خود را به موفقیت و سود دهی برسانید.

این روش از ساده ترین و راحت ترین روش های درخواست اقامت کاری اسپانیا می باشد، زیرا شما برای این درخواست نیاز ندارید که اسناد و مدارک زیادی را به دفتر کنسولگری کشور اسپانیا ارائه بدهید. البته یکی از دغدغه هایی که در طول این یک سال اقامت وجود دارد.

شما باید در طول این یک سال اقامت بدون فعالیت کاری و اقتصادی از توانایی کافی برخوردار باشید تا بتوانید خود و خانوداه تان را تامین کنید و همچنین از حمایت کامل خدمات بیمه درمانی و سلامت برخوردار باشید. زیرا شما هنوز برای برخورداری از خدمات تامین اجتماعی  ثبت نام نکرده اید و هنوز فعالیتی که منجر به سود شده باشد را ندارید و طبعا نمی توانید از خدمات درمانی استفاده کنید .

بیشتر بدانید!
شرایط تاسیس رستوران در دبی

 

با طی مراحل  درخواست اقامت کاری آیا می توان مجوز اقامت گرفت ؟

نهایتا تشکیل و تاسیس شرکت لزوما مجوز اقامت کاری اسپانیا را به شما نخواهد داد ، مجوز اقامت کاری اسپانیا بستگی به طرح کسب و کار شما دارد. بررسی زمینه های مساعد برای طرح کسب و کار شما نیز در شانس شما برای اقامت موثر می باشد. حتی شخصی که درخواست اقامت کاری اسپانیا و مدارک شما را کنترل می کند ، نیز می تواند در نتیجه درخواست شما دخیل باشد و اینکه چه نوع درخواست اقامت کاری اسپانیا داده باشید، همگی از عوامل مهم و تاثیر گذار در نتیجه می باشند. پس در ارسال مدارک گواهینامه ها و عدله لازم دقت کافی داشته باشید .

 

برای اطلاعات بیشتر در مراحل گرفتن اقامت کاری اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟