منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مزایای استفاده از وکیل شرکت ها

مزایای استفاده از وکیل شرکت ها
مزایای استفاده از وکیل شرکت ها
در این پست قصد داریم به مزایای استفاده از خدمات تخصصی وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت در شرکتهای ایرانی صحبت کنیم . سالیان دراز است که در کشورهای پیشرفته ، استفاده از وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت حتی در بیزینس های بسیار کوچک از ضروریات کسب و کار تلقی می گردد. این موضوع تا حدی اهمیت دارد که قبل از تاسیس هر شرکتی ، وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت تعیین و استخدام می شود و سپس کلیه مراحل ثبتی و مراحل بعدی حیات شرکت با نظارت و مدیریت وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت به مرحله انجام می رسد .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این پست قصد داریم به مزایای استفاده از وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت در شرکتهای ایرانی صحبت کنیم . سالیان دراز است که در کشورهای پیشرفته ، استفاده از وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت حتی در بیزینس های بسیار کوچک از صروریات کسب و کار تلقی می گردد .

این موضوع تا حدی اهمیت دارد که قبل از تاسیس هر شرکتی ، وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت تعیین و استخدام می شود و سپس کلیه مراحل ثبتی و مراحل بعدی حیات شرکت با نظارت و مدیریت وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت به مرحله انجام می رسد . اما علت این موضوع چیست ؟ در ادامه به تعدادی از مزایای استفاده از خدمات تخصصی وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها در حین کسب و کار و فعالیت اشاره می کنیم :

پشتیبانی حقوقی شرکتها ، مشاوره حقوقی شرکتها ، مشاور حقوقی شرکت ، وکیل شرکت

حفظ منافع شرکت

یکی از مزایای استفاده از وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها منافع اشخاص حقوقی را به صورت کامل محفوظ می دارد . شرکت در طول حیاتش قرارداد های زیادی منعقد خواهد کرد ، موضوع مالیات قرار می گیرد و دعاوی حقوقی و کیفری علیه آن مطرح خواهد گشت . وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها در تمامی این موقعیت ها تلاش دارد به بهترین نحو ممکن  از حقوق و منافع شرکت دفاع نماید .

افزایش کلاس تجاری شرکت

اگر شرکتی از خدمات وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها بهره جوید ، علاوه بر اینکه طرفهای معالمه و قرارداد با شرکت ، ذهنیت جدی تری نسبت به شرکت خواهند داشت ، کلاس تجاری شرکت  نیز به طرز محسوسی افزایش خواهد یافت .

بیشتر بدانید!
آشنایی با سرویس پشتیبانی حقوقی شرکتها

افزایش اعتماد دیگران به شرکت

شرکتی که دارای وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها  است ، قابل اعتماد تر جلوه می کند زیرا مشخص است که کلیه امور آن روی حساب و کتاب است و خارج از قوانین و مقررات حرکت نمی کند .

سرعت حل و فصل امور قراردادی

شرکتی که دارای وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها است نیازی ندارد که برای هر موضوعی به دنبال وکیل متخصص و کاردان بگردد . این شرکت بهترین وکیل موجود را همواره در دسترس دارد و در سریع ترین زمان ممکن امور خود را حل و فصل خواهد کرد .

تسلط به موضوع شرکت

اگر شرکتی به طور مداوم و به مدت طولانی از خدمات وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها استفاده کند ، شخص وکیل طبیعتا به کلیه موضوعاتی که در شرکت مطرح بوده و کسب و کاری که در جریان است احاطه دارد ، لذا عملکرد او در زمان ارائه خدمات حقوقی به شکل قابل توجهی بهبود می یابد .

کاهش محسوس هزینه های قضایی

اگر شخص علیه شرکت اقامه دعوی کرده و یا تحت هر عنوانی شکایت کند و یا اینکه در هیات های کارگر و کارفرما مطالبه مبلغی پول نماید ، تمامی اینها برای شرکت هزینه در بر خواهد داشت و در حقیقت زیاندهی شرکت محسوب می شود . حال تصور کنید که راهی وجود داشته باشد که این هزینه ها را حذف نمود! پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ! وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها با فراست و هوشمندی و برقرار کردن یک سیستم حقوقی مطمئن برای شرکت اکثر این هزینه های هنگفت را حذف نموده و زیاندهی قضایی شرکت را به طرز چشمگیری کاهش می دهد .

بیشتر بدانید!
تفاوت شرکت مسئولیت محدود با سهامی خاص

مزایای استفاده از وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها بسیار زیاد است. ما در بالا فقط به تعدادی از آنها اشاره کردیم . مسلما شما نیز با اهمیت موضوع آشنا هستید. بنابراین چه در آستانه ثبت و تشکیل شرکت هستید چه شرکتی در حال فعالیت دارید ، برای داشتن وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها هیچ وقت دیر نیست .

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای استفاده از وکیل شرکت ها میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره انواع شرکتهای بین المللی مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد ثبت شرکت در کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟