منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

حداقل مبلغ خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس، مزایای خرید املاک قبرس، سرمایه گذاری در قبرس، محل ملک در قبرس
خرید ملک در قبرس، مزایای خرید املاک قبرس، سرمایه گذاری در قبرس، محل ملک در قبرس
در این مقاله مزایای خرید املاک قبرس و هدف سرمایه گذاری در قبرس برای مهاجرت به قبرس برای شما شرح داده خواهد شد و به اهمیت محل ملک در قبرس خواهیم پرداخت. اگر میخواهید در این جزیره آفتابی با سرمایه گذاری در املاک قبرس به جمع خانواده های صمیمی این کشور بپیوندید این مقاله برای شما نوشته شده است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خرید ملک در قبرس یکی دیگر از مقالات گردآوری شده توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای شما عزیزان می باشد. در این مقاله مزایای خرید املاک قبرس و هدف سرمایه گذاری در قبرس برای مهاجرت به قبرس برای شما شرح داده خواهد شد و به اهمیت محل ملک در قبرس خواهیم پرداخت. اگر میخواهید در این جزیره آفتابی با سرمایه گذاری در املاک قبرس به جمع خانواده های صمیمی این کشور بپیوندید این مقاله برای شما نوشته شده است.

 

خرید ملک در قبرس

کشور قبرس بسیار زیبا و جذاب است. و برای تمامی سلیقه ها مناسب است. قبرس جای بسیار مناسبی برای دوران بازنشستگی ، و گذرا ندن تعطیلات می باشد.خرید ملک تصمیم بسیار مهمی می باشد. و این قضیه دقیقا به توانایی و مسائل مالی شما بستگی دارد. باید ببینیم کجا میخواهیم ملک خریداری کنیم. هدف مان از خرید ملک را تعیین کنیم.

 

هدف سرمایه گذاری در قبرس

آیا میخواهید مرکز تفریحی و توریستی راه اندازی کنید ؟ آیا میخواهید برای توریست ها ملکی را خریداری کنید و امکانات لازم را در آن فراهم کنید.؟ قصد از خرید ملک در قبرس چیست؟ همانطور که میدانید خرید ملک یک نوع سرمایه گذاری محسوب میشود. شما با خرید ملک می توانید به زمینه های دیگر ورود پیدا کنید. هدف سرمایه گذاری در قبرس را مشخص کنید.

مثل خرید ملک برای ثبت شرکت ، خرید ملک برای درست کردن مرکز تفریحی و توریستی ، ورزشی ، رستوران و دهها اهداف دیگر. خرید ملک در قبرس گزینه های زیادی از کسب و کار را در اختیار شما میگذارد.

 

محل ملک در قبرس

بعد از تعیین هدف سرمایه گذاری در قبرس ، به این نکته فکر کنید  آیا کنار ساحل میخواهید خرید کنید یا در مرکز شهر ؟ ملک مسکونی یا تجاری میخواهید بخرید ؟ هر کدام از این گزینه ها یک فرصت را برای شما ایجاد می کند.نزدیک فرودگاه یا ایستگاه ترن میخواهید خرید کنید.

همه این سئوالات برای تمامی علاقمندان به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس پیش آمده است. در ابتدا بهتر است که هدف از خرید ملک کاملا مشخص شود ،تا بتوانیم بهتر به دنبال ملک مورد نظر باشیم. محل ملک در قبرس نیز مهم می باشد.

خرید ویلا یا آپارتمان در مرکز شهر با خرید خانه در حومه شهر متفاوت است . خرید ویلا یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خانواده ها می باشد. خانواده ها ترجیح می دهند یک ویلا با باغ ، چند اتاق خواب ،باربیکیو و استخر خریداری کنند.زوج ها و بازنشسته ها ترجیح می دهند محل اقامت دائمی داشته باشند. تا بتوانند در آرامش از زندگی خود لذت ببرند. آپارتمان با یک بالکن زیبا انتخاب این دسته از افرادست.

بیشتر بدانید!
آخرین تغییرات قوانین مهاجرت به قبرس

موضوع مهم محل ملک در قبرس را مورد توجه قراردهید. موقع خرید این نکات را برای آرامش خودتان در نظر بگیرید. خیلی نزدیک جاده ها و خیابان های شلوغ نباشید. نزدیک فرودگاه ها و پایانه های حمل و نقل سرو صداهای زیادی وجود دارد. سعی کنید از آلودگی های صوتی به دور باشید. اگر تخصص و آگاهی لازم برای خرید و فروش ملک را ندارید، اینکار را به وکیل خود بسپارید.

 

خانه های قبرس

همانطور که گفتیم کشور قبرس برای تمامی سلیقه ها مناسب است. و هر کس با هر سلیقه ای در این کشور به رضایت خواهد رسید. این کشور بسیار متنوع و زیبا می باشد. سواحل بسیار آرام و دلنشینی دارد. در قبرس خانه هایی با بافت قدیمی و سنتی وجود دارد.

انگلیسی ها به خرید این نوع خانه ها علاقمند هستند. خانه های سنگی در قبرس مانند خانه های یونانی می باشد. خانه های مدرنی هم در این کشور وجود دارند.مالکیت در قبرس معمولا توسط دولت تنظیم می شود.آژانس های املاک باید از شورای ثبت املاک مجوز فعالیت داشته باشند.

 

کمیسیون آژانس املاک قبرس

کمیسیون آژانس های املاک در قبرس معمولا 3 تا 5 درصد قیمت ملک می باشد. اما در مواردی متفاوت می باشد. جالب است بدانید قیمت املاک در فصل سرما کمتر است . و سرمایه گذاران ملک و خریداران می توانند املاک مورد نظر خود را در این فصل با قیمت کمتری خرید کنند.

خرید ملک در قبرس - مزایای خرید املاک قبرس - سرمایه گذاری در قبرس - محل ملک در قبرس

ودیعه خرید ملک در قبرس

مراحل قانونی خرید ملک در قبرس مشابه قوانین انگلیسی ست . ولی باز تفاوت هایی بین این دو سیستم وجود دارد.وقتی شما تصمیم بر خرید ملکی در قبرس دارید ، معمولا باید مبلغی را به عنوان ودیعه و سپرده به آژانس املاک واگذار کنید.

این ودیعه معمولا یک درصد قیمت ملک می باشد. در اوایل دهه سال 2000 بازار املاک قبرس تغییرات قانونی در مقوله املاک داشت .  اما همچنان این معضل وجود داشت.بسیاری برای خرید ملک ، وام مسکن می گرفتند اما باز پرداخت نمی کردند. و عملا سیستم بانکی را به مشکل می انداختند.

بیشتر بدانید!
بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا

پس از آن بانک به آندسته از خریدارانی وام می داد که قرارداد خرید ملک را ارائه میدادند. همچنین شما می بایست با کمک از وکیل تان ، اثبات می کردید که ملک مورد نظر هیچ بدهی ندارد. در ساخت و ساز خانه هم این مشکل وجود داشت .که معمولا با حضور و کنترل یک وکیل باید این موارد پیگیری شود.

 

هزینه خرید خانه در قبرس

مالیات ها در قبرس مدام در حال بررسی هستند. درواقع این مالیات ها هستند که کشور را از بحران بیرون می آورند. خرید خانه به دو صورت انجام میشود. خانه بازسازی شده و خانه نوساز . علیرغم تعییراتی که در شکل و مدل و امکانات این خانه ها هست ، هزینه خرید این نوع خانه ها با هم متفاوت است. هزینه خرید خانه در قبرس متفاوت است.

کل هزینه خرید املاک بازسازی شده  5 تا 10 درصد قیمت ملک  می باشد . اما برای املاک و خانه ها ی نو ساز 20 تا 22 درصد قیمت ملک می باشد. املاک و خانه های نوساز دارای امکانات و تجهیزات جدید هستند . و قیمت این تجهیزات و امکانات در قیمت کلی ملک صددرصد تاثیر گذار خواهد بود.

هزینه های حقوقی معمولا 1 تا 2 درصد است . هزینه های آژانس املاک معمولا 3 درصد است که گاهی اوقات به 5 درصد هم میرسد.

 

مزایای خرید املاک قبرس

اگر که در باره این کشور بیشتر بدانیم، بهتر می توانیم تصمیم بگیریم. قبرس کشور شگفت انگیز با هزاران جاذبه می باشد. بازار املاک و مستغلاتش بزرگ است .همانطور که گفتیم برای هر سلیقه ای مناسب است.آب و هوای بسیار لطیف و مطبوعی دارد. به همین خاطر هزاران هزار اروپایی حتی کشورهای جهان سوم به دنبال خرید ملک در این کشور هستند.

مهمتر اینکه با خرید ملک می توانند به اقامت و شهروندی این کشور برسند.با در نظر گرفتن تمامی این امتیازات ، پی بردن به علل علاقمندی به خرید ملک در این کشور آسان ست.

 

جزیزه آفتابی قبرس

مزایای خرید املاک قبرس زیاد است .کشور قبرس یک کشور توریستی است. و برای تعطیلات بسیار مناسب می باشد. در ضمن هزینه ها و مخارج نیز خیلی بالا و گران نیستند. آفتاب در این کشور بسیار وجود دارد . پیش بینی هوا در این کشور بسیار سخت است .

بیشتر بدانید!
دانشگاه های سوئد (قسمت اول)

تغییرات آب و هوایی کمی دارد. باران و سرما در این کشور بندرت وجود دارد. آنهایی که از سرما و برف زمستان بیزارند، قبرس گزینه خوبی برای تعطیلات ، زندگی و کار است.

 

فرهنگ خانواده های قبرس

قبرس کشور آرامی ست و صلح وصفا در میان خانواده ها رایج است.بزهکاری و جرم بندرت در این کشور پیش میاید. در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی حوادث خشونت بار در این کشور بسیار کم است . آرامش هدیه ای ست که طبیعت به این مردم داده است. فرهنگ خانواده ها بسیار دوستانه ست .

اگر هزینه و سرمایه زیادی برای خرید ملک ندارید، هیچ نگران نباشید. زیرا بافت های سنتی در این کشور وجود دارند که شما براحتی می توانید آنها را بخرید و سرمایه گذاری کنید. اگر ملیت شما از کشورهای جهان سوم است ، می توانید در این کشور ملک خریداری کنید.دولت قبرس این امکان را برای کشورهای جهان سوم گذاشته است .

 

 حداقل مبلغ سرمایه گذاری

با خرید ملک به مبلغ حداقل 300 هزار یورو بعلاوه مالیات بر ارزش افزوده می توانند شهروند این کشور بشوند. و یا دو و نیم میلیون یورو در این کشور سرمایه گذاری کنند ،می توانند در این کشور اقامت قبرس اروپایی با خرید ملک بگیرند. این طرح در میان کل دنیا از بهترین طرح ها شناخته شده است.

حتی اگر شما ملک و خانه در این کشور خریداری کردید ، اما نخواستید که خودتان در این خانه سکونت داشته باشید ، میتوانید آنرا اجاره دهید. که این امر سود مسلم شما در سرمایه گذاری می باشد. اگر در زمینه خرید املاک و مستغلات در کشور قبرس سرمایه گذاری کردید ، بدانید که راه شما برای کسب سود درست بوده است.و جای بسیار مناسبی را انتخاب کردید. از مزایای خرید املاک قبرس ، رسیدن به سود مضاعف است.

 

چنانچه اطلاعات تکمیلی بیشتری نیاز داشتید ، با دفتر موسسه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس بگیرید. دقیق ترین و جدیدترین جزئیات را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. همچنین با دانلود اپلیکیشن اینوستایم میتوانید تمامی ملک هایی که در قبرس شمالی و جنوبی مورد خرید میباشند مشاهده نمایید و با خیال راحت ملکی که مورد پسند شماست بخرید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟