منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مزایای مهاجرت به اسپانیا

مزایای مهاجرت به اسپانیا
مزایای مهاجرت به اسپانیا
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله قصد دارد در باب مزایای زندگی در اسپانیا، بیمه در اسپانیا و زندگی در اسپانیا برایتان سخن بگوید.اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید لازم میدانیم حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله قصد دارد در باب مزایای مهاجرت به اسپانیا ، بیمه در اسپانیا و زندگی در کشور اسپانیا برایتان سخن بگوید. اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید لازم میدانیم حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

مزایای مهاجرت به اسپانیا

1-سطح بالای زندگی 

زندگی در کشور اسپانیا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی پیشرفته نظیر انگلستان دارای رفاه اجتماعی بهتر، تفریح بیشتر، میزان جرم و جنایت کمتر بیشتر می‌باشد. روحیه مردم اسپانیا به مراتب شاداب تر از سایر کشورهای اروپایی می‌باشد و هزینه زندگی در کشور اسپانیا پایین ترین میزان در اروپای غربی است.

2-کیفیت زندگی

کیفیت زندگی در اسپانیا به دلیل وجود سیستم شهروندی مناسب و عدم سیاست زدگی مردم اسپانیا بالا می باشد و همجواری با دریای نیلگون مدیترانه، امکان سفر با کشتی با سایر نقاط اروپا، انجام تفریحات متنوع، هوای بی‌نظیر مدیترانه‌ای و حکومت پشتیبان از جمله عواملی است که زندگی را با کیفیت بالا اعلام می کند.

3-قیمت های پایین

از مزایای زندگی در اسپانیا به جرات می توان قیمت های پایین وسیله معیشت را نام برد. قیمت غذا، هم در فروشگاه و رستوران ها ارزان تر است، گاهی اوقات به اندازه نصف قیمت در مقایسه با بریتانیا و اسکاندیناوی می باشد.برای لباس هم همینطور است. به همین ترتیب، زندگی در کشور اسپانیا ارزان تر است.

4-میوه و سبزیجات تازه

مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه در اسپانیا وجود دارد. اغلب سبزیجات و میوه تازه را در بازارهای محلی یا مغازه های کوچک به فروش می رسانند و همین مورد می تواند یکی از بی نظیرترین مزایای زندگی در اسپانیا باشد.

بیشتر بدانید!
تعریف Business Plan برای شرکت

مزایای زندگی در اسپانیا ، بیمه در اسپانیا ، زندگی در اسپانیا

5-مدارس اسپانیا

مدارس خوبی برای تحصیل در اسپانیا وجود دارد که دو زبان انگلیسی و اسپانیایی و همچنین زبان های مختلف دیگر مانند سوئدی و آلمانی در آن تدریس می شود.

6- تنوع آب و هوا

اسپانیا دارای بهترین آب و هوای اروپا می‌باشد. شاهدی بر این موضوع وجود 320 روز آفتابی در قسمت جنوبی اسپانیا با کمترین میزان بارندگی می‌باشد.

همچنین برخورداری از نقاط کوهستانی باعث تعادلی در آب و هوای این منطقه شده است و همین امر زندگی در این کشور را لذت بخش تر می کند.

7-بیمه در اسپانیا

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، بیمه در اسپانیا دارای یکی از بالاترین استانداردها و سیستم‌های درمانی در دنیا به‌ خصوص برای درمان بیماری‌های خاص، مراقبت‌های ویژه می‌باشد. در خصوص بیمه در اسپانیا ،می توان گفت سازمان بهداشت جهانی در رتبه هفتم اسپانیا قرار دارد و هزینه بیمه در اسپانیا می تواند تقریبا 60 درصد از هزینه های درمانی ایالات متحده باشد.

8-خرید و فروش با امنیت بالا

کلیه مراودات اقتصادی نظیر خرید و فروش هرگونه کالا، ملک و … بسیار امن بوده و معمولاً مواردی همانند کلاهبرداری بسیار کم به چشم می‌خورد. تجارت ها اکثرا موفق هستند و نقل و انتقالات مالی فی مابین شرکای تجاری، خریداران و فروشندگان با میانجیگری بانک‌ها و مؤسسات بیمه با سرویس‌های متنوع انجام می‌گردد و این امر یکی از ارزشمندترین مزایای زندگی در اسپانیا است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای مهاجرت به اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
نکات اجاره ملک در استانبول

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟