منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مزایای ویزای طلایی اسپانیا

مزایای ویزای طلایی اسپانیا
مزایای ویزای طلایی اسپانیا
در این نوشتار می خواهیم در خصوص مزایای ویزای طلایی اسپانیا صحبت کنیم. ویزای طلایی اسپانیا یا همان گلدن ویزای اسپانیا اکنون یکی از محبوب ترین روشهای مهاجرتی دنیا محسوب می شود و ایرانیان نیز علاقه وافری به مهاجرت به اسپانیا دارند. زمانی که شما تصمیم به مهاجرت به اسپانیا گرفتید بد نیست در خصوص مزایای گلدن ویزای اسپانیا بیشتر بدانید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص مزایای ویزای طلایی اسپانیا صحبت خواهیم کرد. ویزای طلایی اسپانیا یا همان گلدن ویزای اسپانیا اکنون یکی از محبوب ترین روشهای مهاجرتی دنیا محسوب می شود و ایرانیان نیز علاقه وافری به مهاجرت به اسپانیا دارند. زمانی که شما تصمیم به مهاجرت به اسپانیا گرفتید بد نیست در خصوص مزایای گلدن ویزای اسپانیا بیشتر بدانید.

گلدن ویزای اسپانیا چیست ؟

برنامه مهاجرتی ویزای طلایی اسپانیا یک برنامه جدید مهاجرتی در این کشور است که در سال 2013 قانون آن به تصویب قوه مقننه اسپانیا رسیده است. در این برنامه مهاجرتی افراد می توانند با یک سرمایه گذاری بزرگ در این کشور اقامت و در آینه تابعیت اسپانیا را دریافت کنند. به طور کلی قانون ویزای طلایی اسپانیا دو دسته بندی عمده برای گلدن ویزا در نظر می گیرد. برای آگاهی از این دسته بندی ها توصیه می کنیم مقاله « انواع سرمایه گذاری در گلدن ویزای اسپانیا » را مطالعه بفرمایید.

 

مزایای ویزای طلایی اسپانیا و سفر آزادانه

یکی از مزایای فوق العاده ویزای طلایی اسپانیا سفر آزادانه به کلیه کشور های عضو شنگن است. با اخذ ویزای طلایی اسپانیا شما دیگر برای مسافرت به اکثر کشورهای اروپایی که عضو شنگن هستند نیازی به اخذ ویزا ندارید و می توانید با خیال راحت و به دور از تشریفات به این کشورها سفر کنید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله « معرفی کشورهای عضو شنگن » مراجعه فرمایید.

 

نگه داشتن امور مالیاتی خارج از اسپانیا

از دیگر مزایای ویزای طلایی اسپانیا این است که می توان امور مالیاتی را خارج از اسپانیا نگه داشت. نکته حذابی که برای ایرانی ها وجود دارد این است که اگر کمتر از 183 روز در اسپانیا بمانند می توانند به طور کلی امور مالیاتی خود را در اسپانیا وارد نکنند. به دنبال این مزیت می توان مسئولیت های مالیاتی سنگین اسپانیا را نپذیرفت و همچنان در کشور خود مالیات پرداخت کرد. برای اطلاع بیشتر در خصوص مالیات در اسپانیا توصیه می کنیم مقاله « مالیات در اسپانیا چقدر است ؟ » را مطالعه بفرمایید.

بیشتر بدانید!
نگاهی به هزینه های زندگی در لهستان

 

امکان اقامت نامحدود در اسپانیا

زمانی که شخص موفق به دریافت ویزای طلایی اسپانیا بشود می تواند برای تمام طول سال را انجا بماند. همچنین پس از پایان سال می تواند یک مجوز اقامت دوساله دیگر اخذ نماید که به شرط حفظ سرمایه گذاری برای دوس ال دیگر نیز قابل تمدید است.

 

اجازه کار در اسپانیا

یکی دیگر از مزایای ویزای طلایی اسپانیا  این است که اشخاص بعد از اخذ این ویزا اجازه خواهند داشت که در کشور اسپانیا کار کنند. البته شایان ذکر است که کشور اسپانیا در خصوص کار کردن خارجی ها همیشه سخت گیر بوده است اما در این مورد خاص استثنا قائل شده است. بنابراین تاکید می کنیم که دارندگان ویزای طلایی اسپانیا می توانند در این کشور مشغول به کار شوند.

 

خرید ملک بدون هزینه های جانبی

از دیگر مزایای ویزای طلایی اسپانیا این است که شخصی متقاضی در املاکی که تا 500 هزار یورو خریداری می کند ، تکلیفی در پرداخت عوارض ، مالیات و سایر هزینه ها ندارد. زمانی که بدانید این هزینه ها در شرایط عادی می تواند به 50 هزار یورو بالغ شود متوجه می شوید که چه نعمت بزرگی در اینجا داریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای ویزای طلایی اسپانیا برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟