منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج

مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج , دریافت نکردن پیامک خارجی
مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج , دریافت نکردن پیامک خارجی
یکی از مشکلاتی که این روز ها با آن مواجه هستیم نگرفتن پیامک های خارجی روی خط موبایل ایرانی است. این پیامکها برای تاییدیه های بانکهای خارجی حیاتی است. در این مطلب به بررسی این مشکل خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از مشکلاتی که موکلین موسسه حقوقی اریکه عدل با آن مواجه هستند مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج است که در چند ماه اخیر خیلی وخیم تر هم شده است. بسیاری از ایرانیان با نهاد های بانکی ، مالی و مهاجرتی خارج از کشور در ارتباط هستند و دریافت پیامکهای تاییده یا تماس های مربوطه از این نهاد ها برایشان اهمیت حیاتی دارد.

با این حال گزارش هایی که هر روز به دست ما می رسد حاکی از آن است که هر روز اپراتور های خارجی بیش از پیش خط های موبایل ایرانی را تحریم و محدود می کنند که در عمل این موضوع سبب می شود که پیامک ها به خط موبایل ایرانی نرسد. در این فرصت مشکل دریافت نکردن پیامکهای خارجی را روی خط های ایرانی مورد بررسی قرار می دهیم و می گوییم که آیا راهکاری برای حل این مشکل وجود دارد یا خیر.

چرا روی موبایل ایرانی پیامک نمی گیرم؟

اولین سوال این است که چرا پیامکهای خارجی روی خط های ایرانی دریافت نمی شود. همانطور که می دانید ارسال پیامک خارجی ممکن است توسط اپراتور های مستقیم یا واسطه انجام شود. اپراتور های واسطه آن دسته از اپراتور هایی هستند که فرمان ارسال پیامک را از اپراتور اصلی نهاد مربوطه دریافت می کنند و این عملیات را به انجام می رسانند.

متاسفانه هر روز که می گذرد ما شاهد این موضوع هستیم که این اپراتور های خارجی بیش از پیش خطوط موبایل ایرانی را تحریم می کنند و دیگر به این خطوط اس ام اس نمی فرستند. اینجاست که مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج از کشور رخ می دهد.

بیشتر بدانید!
وکیل مهاجرت آنلاین در 1401

آیا دریافت نکردن پیامکهای خارجی به اپراتور ایرانی برمیگردد؟

همانطور که آگاهید موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بیش از 10 سال است که در حوزه خدمات حقوق تجارت بین الملل فعالیت میکند از این رو ما موکلین بسیاری داریم که به نحوی با نهادهای بانکی و مالی خارجی در ارتباط هستند.

در چند ماه گذشته بسیاری از این موکلین با ما تماس گرفته اند و بیان کرده اند که متاسفانه دیگر روی خط های موبایل ایرانی اس ام اس های خارجی را دریافت نمی کنند.

به دنبال رخ دادن این مشکل موسسه ما تلاش های گسترده ای را شروع کرد که اگر مشکل به صورت داخلی قابل حل باشد ، این کار انجام شود با این وجود با تماس های مکرر ما با اپراتور های ایرانی همچون همراه اول و ایرانسل  مشخص شد که این اپراتور ها هیچ گونه محدودیتی روی خط های موبایل ایرانی برای دریافت پیامکهای خارجی اعمال نمی کنند.

در ادامه با چند بانک خارجی برای شروع صحبت کردیم و با تحقیق بسیار مشخص شد که این اپراتور های خارجی هستند که خطوط موبایل ایرانی را بلوکه می کنند نه اپراتور های ایرانی.

امکان اعتراض به این موضوع وجود داشت اما با توجه به وضعیت موجود این کار بسیار زمان بر می شد و مشخص هم نبود که آیا قطعا نتیجه ای در این خصوص حاصل می شود یا خیر. به همین منظور اریکه عدل راهکار دیگری را برای موضوع در پیش گرفت.

راهکار دریافت نکردن پیامک از خارج , مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج

حل مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج

ما باید به سرعت این مشکل را حل می کردیم تا موکلین ما بتوانند همچون گذشته اس ام اس های تاییدیه بانکها و سایر نهاد های مالی را از کشور های خارجی دریافت کنند. به همین دلیل بحث سیم کارت های بین المللی مطرح شد.

بیشتر بدانید!
شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل

البته ما در این خصوص دو گزینه برای بررسی داشتیم. اولین گزینه شماره های مجازی بود که در بررسی های اولیه نظر به اینکه این شماره ها دائمی نیستند و همه سرویس دهنده های این موضوع بحث دریافت پیامک را از نهادهای مختلف به هیچ عنوان تضمین نمی کنند ، به طور کل رد شد.

گزینه دوم ما سیم کارت های مادام العمر فیزیکی بود که در ایران کارکرد آنها تست شده باشند. به همین دلیل موسسه اریکه عدل اقدام به خرید و تست سیم کارت های بین المللی نمود. این سیم کارت ها بایستی به طور کامل در ایران کار می کردند و مشکلی نمی داشتند.

در ادامه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل موفق شد  سیم کارت بین المللی را به صورت فیزیکی و مادام العمر به کشور وارد نماید و در فروشگاه اریکه عدل در دسترس همگان قرار دهد.

این سیم کارت ها فیزیکی و قابل شارژ هستند و به صورت دائمی در مالکیت دارنده خواهند بود.  علاوه بر اینها قابلیت دریافت پیامک و تماس در ایران بدون هیچ محدودیتی وجود دارد. برای خرید این سیم کارت ها به فروشگاه اریکه عدل مراجعه کنید.

 

مزایای سیم کارت بین المللی

اگر به هر طریقی با نهادهای مالی و بانکی خارجی در تماس هستید و نیاز دارید که به طور مستمر پیامک های تاییدیه را برای تراکنش ها و خرید ها دریافت کنید مطمئن ترین راه داشتن یک سیم کارت بین المللی است که به صورت فیزیکی در موبایل شما فعال شود.

در این صورت دیگر نگرانی های نگرفتن اس ام اس از خارج را نخواهید داشت. این اطمینان وجود دارد که کلیه پیامک ها و اس ام اس ها در لحظه دریافت می شوند. همچنین این سیم کارتها قابلیت دریافت تماس را در ایران و همه کشور های دنیا دارند که می تواند در سفر های خارجی هم برای شما بسیار مفید باشد.

بیشتر بدانید!
ارتقای سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری

به طور کل با دارا بودن سیم کارت بین المللی کلیه محدودیت های خط موبایل ایرانی را در تعاملات بین المللی از سر راه بر می دارید و یک شماره تلفن مختص به خودتان خواهید داشت که به صورت مادام العمر مالک آن هستید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟