منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین وکیل ملک تهران 1401

بهترین وکیل ملک تهران, وکیل متخصص املاک, وکیل با تجربه املاک
بهترین وکیل ملک تهران, وکیل متخصص املاک, وکیل با تجربه املاک
با توجه به اینکه دعاوی ملکی بخش عمده ای از سرمایه و دارایی افراد را به خود مشغول می کند ، حساسیت و وسواس در خصوص انتخاب وکیل متخصص املاک امری طبیعی است. در این فرصت در خصوص ویژگی های بهترین وکیل ملک تهران صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

حرفه وکالت ، یک شغل تخصصی است که می تواند کمک شایانی به اجرای عدالت بنماید . در اختیار داشتن بهترین وکیل ملک تهران یک مساله اتفاقی نیست بلکه باید برای آن وقت گذاشته شود ، تحقیق شود و با آگاهی تصمیم گیری شود .

سرنوشت پرونده ملکی شما را فقط وکلای متخصص و مجرب می توانند ختم به موفقیت کنند . اگر شما هم می خواهید در خصوص دعوای ملکی خود یک وکیل کاربلد و متخصص استخدام کنید ، مطالب زیر را با دقت بخوانید :

وکیل ملک شخصی است که با بخش عمده ای از سرمایه افراد در ارتباط است ، زمانی که شما به هر نحوی با یک اختلاف ملکی درگیر هستید و این اختلاف به دادگاه ارجاع می گردد ، هیچ کسی مثل  یک وکیل با تجربه ملک نمی تواند به داد شما برسد و از ضایع شدن حق شما جلوگیری کند و اموال شما را حفظ نماید.

بهترین وکیل ملک تهران کسی است که اطلاعات و دانش فراوانی در خصوص پرونده های ملکی دارد و عمر حرفه ای خود را فقط و فقط صرف شرکت در دادرسی های ملکی نموده است به همین خاط است که به او وکیل با تجربه ملک لقب داده اند .

در ادامه به نمونه ای از ویژگی های این وکیل متخصص می پردازیم:

 

طرح دادخواست ، مهمترین گام

اگر شما به دنبال یک  وکیل معتبر ملک می گردید باید بدانید که یک  وکیل با تجربه املاک دقیقا می داند در هر پرونده ملک چگونه دادخواست خود را تنظیم کند !

شاید بگویید همه وکلا می دانند دادخواست چگونه بدهند اما این نکته را هم در ذهن داشته باشید پرونده های ملکی تخصص می خواهد ، به قول معروف « اولین خشت را گر نهد معمار کج / تا ثریا می رود دیوار کج » ! در خصوص پرونده های ملکی هم این موضوع صادق است .

فقط یک وکیل با تجربه املاک می داند چگونه دادخواست را تنظیم کند تا تمام طول مسیر،  دادرسی به نفع موکل پیش برود ! پس حواستان باشد اگر یک وکیل خوب داشته باشید مسلما یک نتیجه رضایت بخش نیز خواهید گرفت.

بیشتر بدانید!
مشکل تحویل ندادن ملک در دبی و راهکارها

 

هزینه های پرونده ملکی، چقدر و چگونه؟

اگر به دنبال بهترین وکیل ملک تهران هستید پس حتما به این نتیجه رسیده اید که کار هر بز نیست خرمن کوفتن !

 شاید بگویید که هزینه های دادرسی که معلوم است ، بله اما هزینه های دادرسی ملک بر اساس قیمت منطقه ای ملک تعیین می شود .

این یک وکیل متخصص است که دقیقا می داند هر ملکی از لحاظ منطقه ای چه میزان قیمت گذاری می شود و به دنبال آن چقدر باید هزینه دادرسی پرداخت شود . کسی که این موضوع را نداند هر چه دادگاه بگوید پرداخت خواهد کرد !

 

چه زمانی تامین خواسته و چه زمان توقیف

در مسیر دادرسی پرونده های ملکی شاید شما مجبور باشید دارایی طرفتان را توقیف کنید تا بعدا از آنها طلب خود را نقد کنید ولی توقیف و تامین اموال را فقط یک  وکیل با تجربه املاک به درستی و در زمان مناسب خودش انجام می دهد .

وکیل شما فقط جایی وارد عمل می شود که واقعا این کار لازم باشد ، خسارتهای احتمالی که از طرف دادگاه گرفته می شود معقول باشد و چندین نکته احتیاطی دیگر رعایت شود ، بنابراین شما هرگز نمی خواهید توقیفی را انجام دهید که اساسا بی فایده است و فقط خرج روی دست شما می گذارد.

 

وکیل شما دقیقا می داند چه زمانی نیاز به کارشناسی است

در پرونده های ملکی گاهاً بحث کارشناسی پیش می آید ، کارشناسی جهت ارزیابی ملک ، محاسبه اجرت المثل ها ، اجاره های معوقه ، خسارتها و … ، کارشناسی هزینه بر و زمان بر است و فقط یک وکیل با تجربه املاک می داند چه کارشناسی باید انتخاب شود و چه زمانی باید این کار انجام شود .

بیشتر بدانید!
اخذ به شفعه یعنی چه

علاوه بر اینها شما باید اعتراض به نظریه های کارشناسی طرف مقابلتان را نیز به یک وکیل متخصص ملک بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید . یک وکیل خوب ملکی می داند چه کاری انجام دهد تا نتیجه ان هر چه بیشتر به نفع شما تمام شود.

 

تسلط به تمام قوانین ثبت اسناد و املاک

امکان ندارد در یک پرونده ملکی شما با قوانین و مقررات مربوط به ثبت اسناد و املاک در تعامل و ارتباط نباشد ، وکیل ملکی که شما از جانب خود به دادگاه ارسال می دارید بایستی به قوانین ثبتی ، شهرداری ، ثبت اسناد و املاک و …. تسلط کامل داشته باشد و از آنها به بهترین نحو به نفع موکل استفاده کند.

با در ذهن داشتن این موضوع آیا شما حاضرید که هر وکیلی را به دادگاه بفرستید یا تخصص وکیل شما در حوزه اسناد و املاک بریتان اهمیت دارد ؟

 

یک وکیل ملکی خوب ، باید بهترین وکیل سرقفلی نیز باشد

برخی اوقات پرونده های ملکی مستقیما با موضوع سرقفلی و یا حق کسب و پیشه و تجارت مطرح می گردند و بعضی مواقع پرونده ملکی به صورت غیر مستقیم با این موضوعات تداخل پیدا می کنند .

به هر صورت وکیل ملکی شما که به دادگاه فرستاده می شود تا منافع شما را به بهترین شکل حفظ نماید باید بهترین وکیل سرقفلی نیز باشد و به تمامی مسائل سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت آگاهی داشته باشد.

به اصلاح وکیل ملکی شما باید همزمان بهترین وکیل سرقفلی نیز باشد . این مساله به طرز جالبی سرنوشت پرونده ها را تغییر خواهد داد . بهترین وکیل سرقفلی را در پرونده های ملکی خود به همراه داشته باشید .

 

اهمیت نظارت بر اجرای حکم

زمانی که شما با کمک وکیل متخصص خود حکم موافق را گرفتید موسم اجرای حکم فرا می رسد ، نظارت بر پروسه اجرا و درخواست صدور اجرائیه با کمک گرفتن از یکی وکیل خوب ملکی بسیار آسان تر خواهد شد .

بیشتر بدانید!
نکات مهم اجاره دادن ملک خارجی

توقیف اموال در صورت نیاز و پاسخگویی به اعتراض ثالث در مرحله اجرایی و …. کار بهترین وکیل ملک تهران است .

 

بهترین وکیل ملک تهران را کجا می توانم پیدا کنم ؟

نگرانی و وسواس شما برای انتخاب بهترین وکیل مساله ای غیر معمول نیست. با توجه به اینکه دعاوی ملکی بخش عمده ای از سرمایه افراد را به خود مغول می کند حساسیت بر سر انتخاب وکیل ملکی ، امری طبیعی است.

دپارتمان خدمات املاک موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  افتخار دارد بهترین خدمات حقوقی املاک را به هموطنان گرامی ارائه دهد .

برای آشنایی بیشتر با خدمات ملکی ما می توانید با دفتر اریکه عدل در تهران تماس بگیرید تا هم بیشتر با ما آشنا شوید هم اینکه ما در خصوص نیازهای شما بیشتر بدانیم.

سوالاتی که می پرسند

تعدادی از سوالاتی که از ما می پرسند اینجا آمده است. شما هم اگر سوالی دارید بپرسید…

وکیل متخصص املاک به چه معناست؟

وکیل متخصص املاک یک وکیل با تجربه است که تمرکز اصلی اش را در طول سالهای فعالیتش بر دعاوی املاک متمرکز کرده و در این خصوص صاحبت سبک شده است.

چرا باید در انتخاب وکیل ملکی حساسیت به خرج دهیم؟

همه ما می دانیم که وقتی اختلاف ملکی پیش می آید ، صحبت در مورد بخش عمده ای از دارایی و سرمایه ماست که اکنون در خطر است. حساسیت به خرج دادن در خصوص انتخاب وکیل متخصص در این خصوص امری طبیعی و حتی ضروری است.

آیا اریکه عدل وکالت املاک را می پذیرد؟

بله ، ما در دپارتمان املاک خود بهترین وکلای ملکی تهران را داریم که منافع صدها نفر را در دعاوی ملکی تا کنون حفظ کرده اند.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
شینا متوسل
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟