منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

معرفی شهرهای سوئد برای زندگی

معرفی شهرهای سوئد برای زندگی
معرفی شهرهای سوئد برای زندگی
نکته اصلی اینکه با معرفی شهرهای سوئد جهت آشنایی با ویژگیهای زندگی در شهرهای گوناگون این کشور می شود به مزایای اصلی زندگی در شهرهای سوئد پی برد و علاوه بر آن از بالا بردن تعداد دانشجویان بین المللی و سطح بالای خدمات درمانی در سوئد و هزینه های زندگی در چند شهر مهم این کشور نکاتی مطرح شد که با شناخت هر چه بیشتر از شهرهای سوئد بهتر می توان شهر مناسب برای زندگی در سوئد را انتخاب نمود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اولین شهری که ممکن است شما را به یاد سوئد بیندازد استکهلم است اما این کشور شهرهایی هم دارد که کمتر شناخته شده هستند از جمله شهر گوتنبرگ که بسیار سرزنده و زیبا بوده و جزو مناطق تاریخی سوئد می باشد و همچنین برخی از دانشگاه های سوئد نیز در این شهر وجود دارند، لذا جهت معرفی شهرهای سوئد موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل موضوع آشنایی با شهرهای سوئد برای زندگی را مطرح و در رابطه با شهرهای مناسب زندگی در سوئد مطالب مرتبطی را ارائه و علاوه بر آن از کیفیت زندگی در شهرهای سوئد و هزینه زندگی در شهرهای سوئد نیز نکاتی را عنوان می نماید.

 

معرفی شهرهای سوئد برای زندگی

با معرفی شهرهای سوئد طبق ذیل سعی داریم اطلاعات مفیدی را برای انتخاب بهترین شهر این کشور برای زندگی به شما ارائه نماییم:

  • استکهلم: با جمعیت برآورد شده بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر در تاریخ 30 آوریل 2020 ،شهری فرهنگی و هنری با کیفیت و تنوع بالای غذایی و یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است، استکهلم از 14 جزیره تشکیل شده که این جزیره ها بین Mälaran و دریای بالتیک واقع هستند، استکهلم پایتخت سوئد است و موزه هایی در سطح جهانی دارد.
  • گوتنبرگ: با 580 هزار جمعیت دومین شهر سوئد و شهری بندری با ساختمان های سبک نئوکلاسیک و بلوارهای عریض است که علاوه بر آن دانشجویان زیادی در این شهر زندگی می کنند.

 

آشنایی با شهرهای سوئد برای زندگی

به منظور آشنایی با شهرهای سوئد برای زندگی از چند شهر دیگر این کشور نام برده می شود:

  • Malmö: با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر و با تنوع فرهنگی بالا سومین شهر بزرگ سوئد است و اولین شهر در دنیا است که از هر ملیتی در آن زندگی می کنند و جالب اینکه رستوران های آسیایی در این شهر وجود دارد.
  • آپسالا: با 150 هزار جمعیت بهترین پارکها و باغها را دارد و چهارمین شهر بزرگ سوئد می باشد و بیش از 40 هزار دانشجوی بین المللی در این شهر مشغول به تحصیل هستند.
  • Västerås: شهری جذاب و تاریخی با خانه های چوبی به سواحل رودخانه Mälaran نزدیک است و هزینه های زندگی در این شهر کمتر از هزینه های زندگی در استکهلم می باشد، همچنین این شهر راههای ارتباطی ریلی بسیار خوبی با دیگر مناطق از جمله استکهلم دارد.
بیشتر بدانید!
بررسی شرایط مهاجرت به آلبرتا کانادا

آشنایی با شهرهای سوئد برای زندگی

شهرهای مناسب زندگی در سوئد

از دیگر شهرهای مناسب زندگی در سوئد می توان بدین شهرها اشاره نمود:

  • Örebro: با 115 هزار جمعیت بهترین منطقه برای دوچرخه سواری و قایق سواری می باشد زیرا دارای چندین دریاچه است و این شهر در قلب سوئد واقع شده و بین گوتنبرگ و استکهلم قرار دارد و هفتمین شهر بزرگ سوئد محسوب می شود. همچنین دانشگاه اوربرو در این شهر در رتبه بندی بالاترین سطح آموزشی در دنیا می باشد.
  • Helsingborg: با 105 هزار جمعیت هشتمین شهر بزرگ سوئد که امکانات لازم برای زندگی را دارد و با قایق 20 دقیقه تا دانمارک فاصله دارد، علاوه برآن فرصت های شغلی فراوانی در این شهر وجود دارد.

  • Lund: قدیمی ترین شهر سوئد و بزرگترین دانشگاه های سوئد را دارد و با 90 هزار جمعیت شهری دانشجویی محسوب می شود و دانشگاه لوند دومین دانشگاه قدیمی سوئد در این شهر است.

 

کیفیت زندگی در شهرهای سوئد

از کیفیت زندگی در شهرهای سوئد باید به سیستم مراقبت های درمانی، سلامت و پزشکی توجه نمود که مطابق با استانداردهای جهانی می باشد، اگر چه هزینه های زندگی در سوئد در برخی موارد بالا است اما کیفیت زندگی در این کشور مناسب و در سطح بالا می باشد همچنین میزان حقوق و دستمزد در این کشور قابل توجه بوده و برای تامین هزینه های زندگی کافی می باشد. بهتر است در مهاجرت به سوئد ابتدا مطالعه و تحقیق کافی در باره این کشور داشته و همه چیز درباره سوئد را بدانیم از جمله بهترین مشاغل سوئد.

کیفیت زندگی در شهرهای سوئد

هزینه زندگی در شهرهای سوئد

درباره هزینه زندگی در شهرهای سوئد باید گفت استکهلم گرانترین شهر سوئد است ولی هزینه های زندگی در شهرهای گوتنبرگ و آپسالا کمتر است همچنین شهرهای Nykvarn و Södertälje پایین ترین هزینه های زندگی در سوئد را دارند که به متوسط هزینه زندگی در این شهرها می پردازیم.

  • متوسط هزینه ماهانه در استکهلم برای خانواده 4 نفره بدون مبلغ اجاره بهای مسکن 3900 دلار
  • متوسط هزینه ماهانه در استکهلم برای یک نفر بدون اجاره بهای مسکن 1400 دلار
  • متوسط هزینه ماهانه در آپسالا( اوپسالا) برای خانواده 4 نفره بدون اجاره بهای مسکن 3800 دلار
  • متوسط هزینه ماهانه در آپسالا برای یک نفر بدون اجاره بهای مسکن 1.050 دلار
  • متوسط هزینه ماهانه در گوتنبرگ برای خانواده 4 نفره بدون اجاره بهای مسکن 3600 دلار
  • متوسط هزینه ماهانه در گوتنبرگ برای یک نفر بدون اجاره بهای مسکن 1.050 دلار
بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری و مالیات در ترکیه

 

کیفیت و هزینه زندگی در شهرهای سوئد

نکته اصلی اینکه با معرفی شهرهای سوئد جهت آشنایی با ویژگیهای زندگی در شهرهای گوناگون این کشور می شود به مزایای اصلی زندگی در شهرهای سوئد پی برد و علاوه بر آن از بالا بردن تعداد دانشجویان بین المللی و سطح بالای خدمات درمانی در سوئد و هزینه های زندگی در چند شهر مهم این کشور نکاتی مطرح شد که با شناخت هر چه بیشتر از شهرهای سوئد بهتر می توان شهر مناسب برای زندگی در سوئد را انتخاب نمود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد معرفی شهرهای سوئد برای زندگی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟