منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

کشورهای عضو شنگن کدامند؟

کشورهای عضو شنگن
کشورهای عضو شنگن
در این نوشتار به تعریف محدوده شنگن و سپس به معرفی کشورهای عضو شنگن می پردازیم. حتما اصطلاح حوزه شنگن را زیاد شنیده اید. در اکثر برنامه های مهاجرتی به شما می گویند که می توانید به این کشور ها آزادانه سفر کنید و نیازی هم نیست که برای ورود به این کشور ها ویزا تهیه نمایید. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در خصوص این کشورهای شنگن بیشتر صحبت کنیم. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این نوشتار به تعریف محدوده Schengen و سپس به معرفی کشورهای عضو شنگن می پردازیم. حتما اصطلاح حوزه شنگن را زیاد شنیده اید. در اکثر برنامه های مهاجرتی به شما می گویند که می توانید به این کشور ها آزادانه سفر کنید و نیازی هم نیست که برای ورود به این کشور ها ویزا تهیه نمایید. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در خصوص این کشورهای شنگن بیشتر صحبت کنیم.

 

کشورهای عضو شنگن کدامند ؟

محدوده Schengen در حقیقت خاک 26 کشور اروپایی را در بر می گیرد که به موجب توافقنامه شنگن تصمیم گرفته اند تا پاسپورت و کنترل های مرزی را میان خود حذف کنند و به شهروندان خود اجازه جابجایی آزادانه در کشور های عضو را بدهند. در مسافرتهای بین المللی اصولا کل محدوده Schengen به عنوان یک کشور واحد دیده می شود.

 

معرفی کشورهای عضو شنگن

در مقام معرفی کشورهای عضو شنگن باید به این نکته اشاره کرد که برخی گمان می کنند که تمام اتحادیه اروپا همان شنگن است و قاره اروپا را با محدوده Schengen یکی می دانند. اما واقعیت این است که برخی از کشورهای اروپایی جزء کشورهای عضو شنگن به حساب نمی آیند. در زیر ما اسامی کشورهای عضو شنگن را ذکر می کنیم.

اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالتا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس کشور های عضو حوزه شنکن هستند. همه این کشورهای یک نوع ویزای یکسان دارند و مرز کنترلی هم بین آنها وجود ندارد. بنابراین شهروندان حوزه شنگن می توانند به تمام کشورهای حوزه شنگن آزادانه رفت و آمد کنند.

بیشتر بدانید!
بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه چه شرایطی دارد؟

کشورهای عضو شنگن در تصویر

در تصویر زیر می توانید اسامی کشورهای عضو شنگن را ببینید. توصیه می کنیم که این تصویر را ذخیره نمایید تا در مسافرت ها در خصوص کشورهای عضو شنگن سر در گم نشوید.

کشورهای عضو شنگن کدامند؟

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای عضو شنگن میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد سرمایه گذاری در کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟