منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

 خرید ملک مناطق کم جمعیت پرتغال با 280 هزار یورو

ملک در مناطق کم جمعیت پرتغال، مزایای املاک مناطق کم تراکم پرتغال، مالیات املاک کم تراکم در پرتغال، ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا، خرید ملک 280 هزار یورو پرتغال
ملک در مناطق کم جمعیت پرتغال، مزایای املاک مناطق کم تراکم پرتغال، مالیات املاک کم تراکم در پرتغال، ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا، خرید ملک 280 هزار یورو پرتغال
خریداری ملک مناطق کم جمعیت پرتغال مانند Nisa یا دیگر مناطقی که اسامی آنها ارائه شد سرمایه گذاری ملکی بین المللی خوبی می تواند باشد زیرا هم مبلغ خرید ملک در این مناطق کمتر است و هم برخی از هزینه ها و مالیات ها را نیز ندارد. مزایای املاک مناطق کم تراکم پرتغال برای خرید و سرمایه گذاری ملکی خارجی در پایین بودن هزینه های زندگی، قیمت پایین خرید ملک و آرامش و سکوت این مناطق می باشد همچنین با خرید ملک در این مناطق می توان جذب توریست های بین المللی داشت. مالیات املاک کم تراکم در پرتغال فقط شامل مالیات بر ارزش افزوده است . از ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا اسامی چندین منطقه و محله نیز  آورده شد و اشاره داشتیم که نواحی ساحلی جنوب رودخانه لیما و شمال رودخانه Sado جزو مناطق کم جمعیت پرتغال نیستند. چنانچه قصد خرید ملک در هر نقطه از کشور پرتغال داشتید می توانید با مراجعه به وب سایت املاک بین المللی اینوستایم از بهترین گزینه ها و مناطق برای خرید ملک در پرتغال مطلع شوید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ملک مناطق کم جمعیت پرتغال با 280 هزار یورو به منظور دریافت اقامت پرتغال خریداری می شود، این مناطق بسیار آرام و دنج هستند و سرمایه گذاران ملکی خارجی علاوه بر سرمایه گذاری می توانند در این مناطق تعطیلات و یا دوران بازنشستگی خود را سپری نمایند. مزایای املاک مناطق کم تراکم پرتغال مورد توجه دانشجویان نیز می باشد زیرا که به دور از شلوغی شهرهای بزرگ پرتغال می توانند به امور تحصیلی خود مشغول باشند. در ادامه خرید ملک با 280 هزار یورو در پرتغال موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از زیر مجموعه هلدینگ بین المللی آپادالا از مالیات املاک کم تراکم در پرتغال نکاتی را مطرح و به برخی از ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا نیز اشاره می نماید.

 

ملک مناطق کم جمعیت پرتغال

ملک مناطق کم جمعیت پرتغال که با 280  هزار یورو  توسط سرمایه گذاران ملکی خارجی خریداری می شوند عبارتند از:

  • Faro
  • Viseu
  • Santarém
  • Leiria
  • Braga
  • Aveiro
  • Viana do Castelo

پایین بودن مبلغ سرمایه گذاری در این مناطق کم جمعیت، مزیتی برای سرمایه گذاران ملکی بین المللی می باشد بخصوص سرمایه گذاران ملکی خارجی مبتدی که برای اولین بار است که به بازار املاک پرتغال ورود پیدا می کنند، برخی از این مناطق برای توریست های بین المللی جذابیت های خاصی دارد.

در برخی شهرهای پرتغال تراکم جمعیت زیادی وجود دارد که  با برنامه گلدن ویزای پرتغال و خرید ملک در مناطق کم تراکم با 280 هزار یورو دولت پرتغال سعی بر تراکم زدایی جمعیت داشته که علاوه بر آن نیز به جذب سرمایه گذاری های ملکی خارجی در پرتغال بپردازد، می توان گفت خرید ملک در مناطق کم جمعیت پرتغال مزایای بسیاری به همراه دارد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به اروپا با خرید ملک خارجی

 

مزایای املاک مناطق کم تراکم پرتغال

 

مزایای ملک مناطق کم تراکم پرتغال

مزایای املاک مناطق کم تراکم پرتغال برای دانشجویان و افراد بازنشسته قابل توجه است زیرا دانشجویان می توانند در این مناطق به دور از شلوغی شهرهای بزرگ تمرکز داشته و همچنین بازنشستگان نیز می توانند در این مناطق ساکت دوران خوبی را پشت سر بگذارند، علاوه بر آن هزینه های زندگی نیز در این مناطق کم جمعیت بسیار پایین تر از هزینه های زندگی در شهرهای بزرگ پرتغال می باشد.

بیشتر توریست هایی که پرتغال را بازدید میکنند اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی هستند که البته توانایی مالی بالایی هم دارند، در میان این توریست ها افرادی با سنین بالا هستند که مایلند با خرید ملک در این مناطق کم جمعیت تعطیلات خود را بگذرانند، پایین بودن هزینه های زندگی در مناطق کم تراکم پرتغال از مزیت های خریداری املاک در مناطق کم تراکم پرتغال می باشد.

 

مالیات املاک کم تراکم در پرتغال

مالیات املاک کم تراکم درپرتغال بدین گونه است که سرمایه گذاری ملکی با گزینه خرید ملک با 280 هزار یورو در مناطق کم جمعیت پرتغال شامل قیمت ملک و هزینه مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های نوسازی در قرارداد می باشد، بقیه هزینه ها مانند هزینه های دولتی و هزینه های رسیدگی و دیگر مالیات ها برای این مبلغ سرمایه گذاری محاسبه نمیشوند که این نکته مزیتی برای خریداران املاک خارجی در این مناطق می باشد.

در ضمن با توجه به توریستی بودن این مناطق می توان از این کاهش قیمت در خرید ملک پرتغال استفاده نموده و در بهترین مناطق کم تراکم پرتغال هتل برای جذب توریست های خارجی احداث نمود، البته می دانید که با خرید ملک در مناطق کم تراکم پرتغال می توانید اقامت پرتغال را نیز داشته باشید. مالیات ملک در مناطق کم جمعیت پرتغال فقط شامل مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

بیشتر بدانید!
مراحل خرید ملک در ایتالیا

ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا

ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا

ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا را می توان بنا به شاخص هایی معرفی نمود، قوانین جدید درخواست گلدن ویزای پرتغال با تمرکز بر سرمایه گذاری بر املاک مناطق کم تراکم پرتغال با مبلغ 280 هزار یورو وضع شده است، مناطق کم جمعیت  و کم تراکم پرتغال اصولا شامل تمامی مناطق داخلی پرتغال بجز نواحی ساحلی جنوب رودخانه لیما و شمال رودخانه Sado می باشد.

پرتغال 165 منطقه کم تراکم و 72 محله کم جمعیت دارد که به برخی از آنها اشاره داریم:

  • Abrantes
  • Aguiar da Beira
  • Beja
  • Borba
  • Campo Major
  • Chaves
  • Nisa
  • Ourique
  • Seia
  • Vola Flor

خرید ملک در مناطق کم تراکم پرتغال برای دریافت گلدن ویزا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری ملکی خارجی و دریافت اقامت و شهروندی پرتغال می باشد.

سرمایه گذاری ملکی در مناطق کم تراکم پرتغال با 280 هزار یورو

خریداری ملک مناطق کم جمعیت پرتغال مانند Nisa یا دیگر مناطقی که اسامی آنها ارائه شد سرمایه گذاری ملکی بین المللی خوبی می تواند باشد زیرا هم مبلغ خرید ملک در این مناطق کمتر است و هم برخی از هزینه ها و مالیات ها را نیز ندارد. مزایای املاک مناطق کم تراکم پرتغال برای خرید و سرمایه گذاری ملکی خارجی در پایین بودن هزینه های زندگی، قیمت پایین خرید ملک و آرامش و سکوت این مناطق می باشد همچنین با خرید ملک در این مناطق می توان جذب توریست های بین المللی داشت.

مالیات املاک کم تراکم در پرتغال فقط شامل مالیات بر ارزش افزوده است. از ملک مناطق پرتغال برای گلدن ویزا اسامی چندین منطقه و محله نیز  آورده شد و اشاره داشتیم که نواحی ساحلی جنوب رودخانه لیما و شمال رودخانه Sado جزو مناطق کم جمعیت پرتغال نیستند. چنانچه قصد خرید ملک در هر نقطه از کشور پرتغال داشتید می توانید با مراجعه به وب سایت املاک بین المللی اینوستایم از بهترین گزینه ها و مناطق برای خرید ملک در پرتغال مطلع شوید.

بیشتر بدانید!
دلایل مهاجرت به اوکراین و هزینه های مسکن

 

با مطالعه و شناخت مناطق کم تراکم پرتغال و مزایای آن می توانید با 280 هزار یورو سرمایه گذاری ملکی در پرتغال داشته و علاوه بر آن گلدن ویزای پرتغال را دریافت و سپس مقیم و شهروند پرتغال شوید البته با رعایت الزامات خاص و قانونی آن. در مهاجرت به پرتغال نیز می توانید با مشاوره موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بهترین راهکارها را برای خود داشته باشید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟