منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مناسب ترین کشورها برای مهاجرت (قسمت دوم)

مناسب ترین کشورها برای مهاجرت
مناسب ترین کشورها برای مهاجرت
از مطالب ذکر شده در این مقاله بدین جمع بندی و نتیجه رسیدیم که هر یک از مناسب ترین کشورها برای مهاجرت دارای یک سری ویژگی و مزایایی هستند و مهاجران بنا به انتظار و اهدافی که از مهاجرت دارند مبادرت به مهاجرت به کشورهای مورد نظر و منتخب خود می نمایند. از جمله به موضوع مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به کانادا اشاره نموده و به شرایط و امتیازات این کشورها برای مهاجرت اشاره داشتیم. پیرامون مهاجرت با امارات متحده عربی عنوان نمودیم که این کشور با ذخایر نفتی که دارد و میزان بالای سرمایه همواره مقصدی برای تجار و بازرگانان بوده و مهاجرت به دبی مزایای بسیار خوبی دارد از جمله عدم مالیات بر درآمدهای شخصی. از مهاجرت به سنگاپور نیر گفتیم و تاکید داشتیم که شاخص ترین امتیاز این کشور برای مهاجرت نرخ صفر درصدی بیکاری می باشد. در خصوص هر یک از مطالب ذکر شده در این مقاله می توانید با دفتر موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس حاصل نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

بعد از بهترین کشورها برای مهاجرت (قسمت اول) ، مناسب ترین کشورها برای مهاجرت موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به دنبال مقاله پیشین به توضیح آن می پردازد و چندین کشور دیگر را که شرایط مهاجرپذیری دارند را معرفی می نماید. موضوعات مهاجرت به استرالیا ، مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به دبی و مهاجرت به سنگاپور را به چالش کشیده و در خصوص هر کدام توضیحاتی ارائه می گردد، از مزایا و امتیازات مهاجرت به این کشورها دلایل مرتبطی را ارائه می دهیم . با اریکه عدل همراه باشید.

 

مناسب ترین کشورها برای مهاجرت

مناسب ترین کشورها برای مهاجرت برای هر فرد علاقمندی که قصد مهاجرت دارد متفاوت می باشد. هر مهاجری بنا به نیاز و هدف خود به دنبال پیدا نمودن کشوری مناسب و منطبق بر ایده های خود می باشد، از جمله مهاجرت به قصد  ادامه تحصیل، زندگی، سرمایه گذاری یا خرید ملک، درمان، تحقیق، تجارت و ثبت شرکت و یا دهها علل دیگر.

هر کشوری یک کیفیت و استانداردهایی در رابطه با این موارد دارد بطور مثال گفتیم که کشور آلمان در ارائه خدمات پزشکی و درمانی در رتبه عالی استانداردهای بین المللی قرار دارد و به همین ترتیب نیز هر کشوری دارای امتیاز و  خصوصیات ویژه ای در زمینه های گوناگون می باشند. در ادامه این مبحث به کلیات موضوع مناسب ترین کشورها برای مهاجرت اشاره داریم و چند کشور دیگر را به شما معرفی و پیرامون موضوع مهاجرت به استرالیا، مهاجرت به کانادا، مهاجرت به دبی و مهاجرت به سنگاپور مزایا و امتیازاتی را خاطر نشان می نماییم.

 

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا مزایایی چون دریافت یارانه برای یادگیری زبان، حمایت شغلی، پشتیبانی در زمینه درمان و سلامت، گشت و گذار در طبیعت شگفت انگیز این قاره و دیدن کانگوروها را به همراه دارد. اگرچه زندگی در سرزمین آفتاب ملایم و مزایای بزرگ، هزینه بر است اما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که با کارکردن در این کشور پول لازم را برای خرج کردن به دست می آورید.

با مهاجرت به استرالیا می توانید در فعالیت های تجاری و آموزشی سهمی شوید و مشارکت داشته باشید، کشور استرالیا آموزش های فنی و تخصصی کوتاه مدت و بلندمدت ارائه می دهد. استرالیا بالاترین استانداردهای زندگی را در خود دارد و با کسب رتبه یازدهم از سازمان شفافیت بین المللی یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تجارت و فعالیت اقتصادی است.

آمار جرم و جنایت در این کشور پایین است ، در میانه شهر سیدنی و بریزبن مزارع ذغال اخته بسیاری وجود دارد و صنعت ماهیگیری و گردشگری در این شهر رونق چشمگیری دارد. استرالیا روی موضوعاتی مانند تجارت، آموزش های فنی و تحصیلات دانشگاهی و سرمایه گذاری توجه و تمرکز خاصی دارد. با مهاجرت به استرالیا می توانید از پیشرفته ترین و کاربردی ترین آموزش های فنی و تحصصی بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به نیوزلند از طریق کار در 2023

 

مهاجرت به کانادا

منصفانه است اگر بگوییم که کانادا یکی از مناسب ترین کشورها برای مهاجرت می باشد، موضوع مهاجرت بخشی از فرهنگ کشور کانادا است و مهاجران خیلی سریع عضوی از جامعه کانادا می شوند. دو شهر ونکوور و تورنتو در میان شش شهر با بیشترین تنوع فرهنگی در جهان قرار گرفته اند، این کشور رتبه اول سلامت و بهداشت را در جهان داراست، اگرچه کانادا کشوری سردسیر است و زندگی در مناطق روستایی سخت به نظر می رسد اما یکی از بالاترین استانداردهای زندگی و بهترین خدمات اجتماعی را دارد.

 

صنایع کانادا

ار لحاظ آموزشی دانشگاه های این کشور در هر سه رده فدرال، ایالتی و محلی بودجه دریافت می کند و مدیریت می شود اما شهریه تحصیل در دانشگاه های این کشور برای دانشجویان بین المللی بالاتر از شهریه شهروندان کانادایی است. کانادا با تولید ناخالص داخلی در رده یازدهم بزرگ ترین اقتصادهای جهان بوده و دارای منابع معدنی غنی، صنایع پیشرفته ای مانند خودروسازی، صنایع شیمیایی و نفت، صنایع غذایی، صنعت چوب و کاغذ، صنایع معدنی و فلزی و شیلات،محصولات کشاورزی مانند گندم، دانه های روغنی، میوه، سبزیجات و توتون می باشد.

با مهاجرت به کانادا وارد سرزمین وسیعی خواهید شد و شاهد گستردگی صنایع و پشرفت در صنعت آموزش عالی خواهید بود، مهاجرت به کانادا یکی از اهداف مهاجران کشور چین بوده و تعداد زیادی از چینی ها همواره به دنبال مهاجرت به این کشور می باشند و البته که مهاجران دیگری از سراسر دنیا علاقمند به زندگی و کار در این کشور هستند.

 

مهاجرت به دبی

از کشورهای مناسب برای مهاجرت می توان به امارات متحده عربی اشاره نمود، امارات متحده عربی با ذخایر فراوان نفتی و حجم بزرگی از سرمایه، بیشترین میزان حضور تبعه های خارجی را در جهان به خود اختصاص داده است. دبی و ابوظبی دو شیخ نشین بزرگ این کشور به مراکز تجاری نوظهور اما قدرتمند قرن 21 تبدیل شده اند، این دو شیخ نشین مشتاق پذیرش و حمایت از ایده های اقتصادی نوین هستند و بسیاری از مهاجران با هدف سخت کار کردن به امارات متحده عربی می روند. با مهاجرت به دبی می توانید طرح ها و برنامه های کاری و تجاری خود را مطرح و به رقابت بگذارید .

این کشور جزیره های مصنوعی و آسمان خراشهای بلندی دارد و جایگاهی مناسبی برای فعالیت صنعت توریست و گردشگران می باشد. اگر تجارت نفت یا مواد شیمیایی دارید و یا مهاجر حرفه ای و متخصص تلقی می شوید، بدانید که می توانید با مهاجرت به دبی درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

بیشتر بدانید!
بهترین دفتر مهاجرتی و 10 ویژگی مختص آن

 

مزایای مهاجرت به امارات

امارات دانشگاه های بسیاری را در خود جای داده است که بسیاری از آنها وابسته به دانشگاههای معتبر دنیا هستند، همچنین هزینه تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی این دانشگاهها به نسبت پایین تر از کشورهای غربی است ، به عنوان مثال تحصیل در دوره MBA دانشگاه دبی شهریه بسیار مناسبی دارد، با مهاجرت به دبی می توانید از تحصیلات عالی در دانشگاههای این کشور بهره مند شوید. بزرگترین جاذبه اقتصادی امارات، عدم پرداخت مالیات بردرآمد شخصی است، و بر خلاف سایر کشورهای مهاجرپذیر، اکثر مهاجران برای انجام کار موقتی و کسب درآمد به این کشور سفر می کنند نه برای اقامت دائم .

 

مهاجرت به امارات آغازی برای فعالیت های اقتصادی

اکثر ملیت هایی که به این کشور مهاجرت کرده اند شامل هندی ، بنگلادشی، پاکستانی، مصری و فیلیپینی ها می باشند، همانطور که میدانیم این ملیت ها به سخت کوشی مشهور هستند. دو ویژگی و امتیاز اصلی کشور امارات از جمله داشتن حقوق و مزایای اقتصادی عالی و عامل دوم شرایط سخت برای گرفتن اقامت دائم، این کشور را به اصلی ترین مقصد مهاجران موقتی تبدیل نموده است .

بیشتر مهاجران برای مدت مشخصی در امارات کار کرده و حساب های بانکی خود را پر می کنند و سپس از امارات به کشور دیگری برای اقامت دائم مهاجرت می نمایند. سرمایه گذاران و تجار ترجیح می دهند فعالیت اقتصادی و تجاری  و یا ثبت شرکت خود را با مهاجرت به دبی  آغاز و سپس برای مهاجرت به دیگر کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا اقدام نمایند.

 

مهاجرت به سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت می باشد که در جنوب شرقی آسیا واقع شده و قوانین مهاجرتی آسانی دارد، نرخ بیکاری حدود صفر درصد است و جای تعجبی ندارد که بیش از نیمی از شهروندان را مهاجران خارجی تشکیل داده باشد. بیشتر سنگاپوری ها به زبان های انگلیسی، ماندوری،مالیایی و تامیل تسلط دارند و از این رو مهاجران چینی و هندی حس می کنند که در وطن خودشان هستند.

سنگاپور با وسعتی حدود 750 کیلومتر مربع در شبه جزیره مالای واقع شده، این کشور از ثروتمندترین کشورهای آسیا بوده و از سرمایه و دارایی فراوانی برخوردار است و به همین علت مهاجرت به سنگاپور از چندین قرن پیش رواج داشته و همچنان نیز رو به افزایش می باشد. تجار و سرمایه گذاران خارجی حتی اگر در سنگاپور حضور نداشته باشند می توانند در این کشور دفتر کار  مجازی و یا یک شرکت آفشور داشته و به فعالیت های اقتصادی و تجاری خود بپردازند.

 

 فعالیت اقتصادی در سنگاپور

با مهاجرت به سنگاپور وارد عرصه پیشرفت فعالیت های اقتصادی شوید و بر اساس میزان سرمایه خود میادرت به تاسیس شرکت نموده و سرمایه گذاری  های گوناگون انجام دهید، مانند سرمایه گذاری بر املاک و خرید مستغلات سنگاپور رتبه هفتم را از سازمان شفافیت بین المللی دریافت نموده و در حالی که تنها 3 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور صرف آموزش می شود، خروجی سیستم آموزشی سنگاپور بر اساس رتبه بندی PISA همواره در جایگاه دوم یا سوم است.

بیشتر بدانید!
تشریح اخذ تاییدیه مهاجرت به کانادا

هزینه های دانشگاههای این کشور از هزینه دانشگاههای ایالات متحده کمتر است، ولی شهریه دانشگاههای کشور سنگاپور برای مهاجران مبلغی مشابه شهریه دانشگاههای استرالیا و کانادا برای شهروندان خودشان است.

 

نرخ بیکاری در سنگاپور

به عنوان مثال تحصیل در رشته دارو سازی در دانشگاه ملی سنگاپور( National University of Singapore ) حدود 13.500 دلار آمریکا می باشد. با مهاجرت به سنگاپور خواهید دید که در این کشور بیکاری وجود ندارد و طبعا شما نیز قادر خواهید بود برای کار و زندگی خود درآمد مکفی و مناسبی بدست بیاورید. مهاجرت به سنگاپور یعنی رفتن به یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا و برخورداری و استفاده از دارایی و سرمایه هایی که منجر به اشتغال، انجام فعالیت های گوناگون اقتصادی ، ثبت شرکت و رفاه اجتماعی می شود.

 

 بدین جمع بندی و نتیجه رسیدیم که هر یک از مناسب ترین کشورها برای مهاجرت دارای یک سری ویژگی و مزایایی هستند و مهاجران بنا به انتظار و اهدافی که از مهاجرت دارند مبادرت به مهاجرت به کشورهای مورد نظر و منتخب خود می نمایند. از جمله به موضوع مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به کانادا اشاره نموده و به شرایط و امتیازات این کشورها برای مهاجرت تمرکز داشتیم.

پیرامون مهاجرت به دبی عنوان نمودیم که این کشور با ذخایر نفتی که دارد و میزان بالای سرمایه همواره مقصدی برای تجار و بازرگانان بوده و مهاجرت به  این کشور مزایای بسیار خوبی دارد از جمله عدم پرداخت مالیات بر درآمدهای شخصی. از مهاجرت به سنگاپور نیر گفته و تاکید داشتیم که شاخص ترین امتیاز این کشور برای مهاجرت نرخ صفر درصدی بیکاری می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مناسب ترین کشورها برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره کشورهای مختلف مهاجرتی مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید. همچنین از فروشگاه اریکه عدل میتوانید نمونه های آن را خرید کنید.

در صورتیکه هم که قصد سرمایه گذاری در این کشورها را هم دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟