منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت به آلمان از طریق کار

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله نکات مهاجرت به آلمان از طریق کار را بر اساس آخرین اخبار منتشر شده مرور می شود.مهاجرت به آلمان به عنوان یکی از صنعتی ترین کشور های دنیا یک فرصت ایده آل می باشد. مهاجرت به آلمان از طریق کار یکی از راه های مهاجرت به این کشور است. زندگی در آلمان به عنوان یک کشور پیشرفته تضمینی برای آینده روشن می باشد.

قوانین جدید مهاجرت

در آخرین جلسه پارلمان، دولت آنگلا مرکل توانست قانون جدید  را به تصویب برساند.پس از یک بحث طولانی قانون مهاجرت به آلمان از طریق کار ،درهای کارگران ماهر کشورهای غیر اتحادیه اروپا را برای ارائه پیشنهاد کار و کار در آلمان به این کشور باز می کند.

نیاز به مهاجرین جدید

آلمان به طور جدی با کمبود کارگران ماهر در مشاغل مختلف مواجه است. براساس برآوردها تا سال 2030 کمبود کارگران تا 3 میلیون نفر برای کار در آلمان تخمین زده می شود. این رقم شگفت انگیز است. دولت آلمان برای اولین بار  قانون جدید مهاجرت  را در تاریخ 02-10-2018  برای غلبه بر کمبود کارگران ماهر اعلام کرد ،که بعدا توسط ” کابینه دولت ” در تاریخ 19 دسامبر 2018 تصویب شد.

 

نکات قانون جدید

در قانون جدید برای کار در آلمان مواردی تغییر  پیدا کرده است که در زیر سه نکته حائز اهمیت عنوان می شود:

نکته 1-کار در آلمان:

اگر کارگری از نقاط دیگر آلمان یا اروپا برای شغلی در خواست نماید به دلیل شرایط به وجود آمده در خصوص کمبود کلی ،کارگری که مهاجرت به آلمان نموده است در اولویت می باشد .

بیشتر بدانید!
کسب و کار در سوئد

نکته 2-کار در آلمان:

پیش از این قانون مهاجرت برای افراد با تخصص بالا و سابقه زیاد امکان پذیر بود. قانون جدید به کارگران کم سابقه یا غیر متخصص هم اجازه مهاجرت  را می دهد.

نکته 3-کار در آلمان:

با در نظر گرفتن محدودیت هایی ،افرادی برای آموزش مشاغلی خاص پذیرفته می شوند. این بدان معنا است که برای مهاجرت به آلمان نیاز نیست شما کارگری ماهر باید.

چه کسانی از قانون جدید مهاجرت به آلمان بهره مند می شوند؟!

در واقع همه شهروندان غیر اتحادیه اروپا از قانون جدید بهره مند خواهند بود.این افراد پس از چند سال کار خانواده خود را برای  مهاجرت به آلمان نیز می توانند معرفی نمایند. پیشنهاد می شود افرادی از این طریق اقدام کنند که در لیست مشاغل مورد مورد نیاز قرار بگیرند و مدارک کامل برای ارائه داشته باشند.
برای دیدن این مشاغل به صفحه زیر مراجعه فرمائید:  سایت پیدا کردن شغل در آلمان

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به آلمان از طریق کار میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟