منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های مهاجرت به اتریش

روشهای مهاجرت به اتریش, روش های مهاجرت به اتریش
روشهای مهاجرت به اتریش, روش های مهاجرت به اتریش

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اتریش کشوری در اروپای مرکزی بوده و هر ساله تعداد زیادی از مهاجران را به این کشور جذب می نماید. اگر قصد مهاجرت به اتریش و اقامت اتریش را دارید ، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با روش های مهاجرت به اتریش آشنا شوید. کشور اتریش جزو کشورهای ثروتمند جهان می باشد که به دلیل امنیت بالا ، شرایط تحصیل ، موقعیت های شغلی مناسب ، نرخ بیکاری پایین و بسیاری از امکانات دیگر هر ساله تعداد زیادی از مهاجران را به این کشور جذب می نماید .

پایتخت این کشور وین بوده و مساحت اتریش 83.878 کیلومترمربع است تقریبا ۲۰% کوچکتر از استان اصفهان . اتریش ، کشوری بی طرف در اتحادیۀ اروپا است که ارزش بالای پاسپورت این کشور به گونه ای است که با آن می توان به صورت آزادانه به ۱۸۰ کشور سفر نمود .که این کشورها شامل کشورهای آمریکا، کانادا، بریتانیا، و تمامی کشورهای حوزۀ شنگن نیز می شود.

 

انواع روش های مهاجرت به اتریش

  • مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل
  • مهاجرت به اتریش از طریق کار
  • مهاجرت به اتریش از طریق تولد
  • مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج
  • مهاجرت به اتریش از طریق طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • مهاجرت به اتریش از طریق طریق خودحمایتی
  • مهاجرت به اتریش از طریق طریق پناهندگی

 

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی همواره از بهترین, کم هزینه ترین و کم ریسک ترین روش های مهاجرتی محسوب می شود. دانشگاه های اتریش با دریافت شهریه ای در حدود 350 تا 750 یورو در هر ترم تحصیلی از ارزانترین و در عین حال معتبرترین دانشگاه های اروپا و جهان محسوب می شوند. لذا تحصیل در اتریش به گزینه ای بسیار معقول برای شما تبدیل میشود.

بیشتر بدانید!
هزینه و شرایط زندگی در اتریش

تحصیل در اتریش در مقطع کارشناسی 4 سال, در مقطع کارشناسی ارشد 2 سال و در مقطع دکتری 3 تا 5 سال به طول می انجامد. در طول مدت تحصیل یک دانشجو اجازه کار پاره وقت 10 تا 20 ساعت در هفته بسته به مقطع تحصیلی خود دارد که میتواند تا حدود زیادی هزینه های زندگی فرد را نیز تامین نماید.

سوال داری؟ نظر بقیه رو می خوای؟

سوال و جواب با متخصص ها و کسایی که توی موضوعی که باهاش در چالشی صاحب تجربه هستن. تازه میتونی نظرسنجی راه بندازی تا بقیه توی تصمیم گیری بهت کمک کنن!

مهاجرت به اتریش از طریق کار

از آنجایی که کشور اتریش از اعضای اتحادیه اروپا و عضو پیمان شنگن می باشد بسیاری از افراد تمایل به اخذ ویزای کار در اتریش را دارند.

این کشور علاوه بر دستیابی به در آمدی بالا , به اقامت اتریش و در نهایت تابعیت این کشور نیز دست پیدا کنند. اگر شما مشغول به تحصیل در اروپا هستید و یا قبلا در اروپا تحصیل کرده اید شانس بسیار بالایی برای دریافت ویزای کار در اتریش دارید.

به طور خلاصه می توان گفت فرد برای اخذ ویزای کار در اتریش به کسب حداقل 70 امتیاز نیاز دارد که میتواند این امتیاز را از معیارهایی چون سن, مدرک تحصیلی,سابقه کاری, حقوق بالا, کارهای تحقیقاتی و مدرک زبان کسب نماید.

شایان ذکر است مدت اعتبار اقامت اتریش برای ایرانیان به واسطه کار در این کشور یک ساله می‌باشد و به راحتی قابل تمدید توسط ایشان می‌باشد و در صورتیکه 4 الی 5 سال از کار و زندگی ایشان در اتریش بگذرد، دریافت اقامت دائم اتریش ممکن می‌شود.

 

مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری

با توجه به نرخ مناسب مالیات که این کشور در نظر گرفته است، یکی از روش‌هایی که جهت اخذ اقامت اتریش برای ایرانیان مناسب می‌باشد، سرمایه‌گذاری در اتریش می‌باشد.این روش گزینه‌ای ایده‌آل برای کلیه سرمایه‌گذاران و تجار ایرانی می‌باشد. چرا که در این روش اقامت اتریش به شکل دائم درکوتاه‌ترین زمان ممکن برای متقاضی فراهم می‌شود .

بیشتر بدانید!
هزینه و شرایط زندگی در اتریش

حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری به جهت دریافت اقامت اتریش برای ایرانیان باید در حدود 3 میلیون یورو باشد و این مبلغ حتما باید به صورت وجه نقد بوده و منبع ایجاد آن نیز مشخص و از طریق قانونی باشد. پس از بررسی مدارک و منبع درآمد متقاضی مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه‌گذاری، وجه مشخص شده در حساب ایشان در یکی از بانک‌های کشور اتریش مسدود می‌شود و در صورت موافقت با درخواست و شیوه سرمایه‌گذاری ایشان، مبلغ 3 میلیون یورو وارد پروژههای دولتی اتریش شده و امکان اخذ اقامت اتریش برای ایرانیان میسر می‌شود.

کشور اتریش چهارمین کشور برتر اقتصادی جهان است . از این رو یک محل کسب و کار با چارچوب بسیار خوب برای سرمایه گذاری بین المللی محسوب می شود.

ارزیابی مهاجرت ؟ به همین راحتی!

فرمهای ارزیابی مهاجرت هوشمند رو بر اساس سالها تجربه در برنامه های مهاجرتی کشورهای مختلف تهیه کردیم. ارزیابی شو و در لحظه هم نتیجه رو ببین! در کنار اینا پنل سام اریکه عدل امکانات فوق العاده دیگه هم داره که فقط خودت باید تجربه کنی!

مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج

روش قانونی دیگری که بر اساس آن می‌توان به اقامت اتریش برای ایرانیان دست یافت، ازدواج با تبعه اتریشی این کشور می‌باشد. اما مسئله مهمی که در خصوص دریافت اقامت اتریش برای ایرانیان از طریق ازدواج وجود دارد. رسمی بودن مراحل ازدواج می‌باشد. چرا که سفارت این کشور از تمام زوایا زندگی شخصی متقاضی مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدت اعتبار اقامت اتریش برای ایرانیان از طریق ازدواج با تبعه این کشور در ابتدا موقت بوده و در صورتیکه ایشان به مدت 5 سال به زندگی مشترک در این کشور بپردازند و همچنین در صورت عدم جدایی، می‌توانند برای درخواست اخذ اقامت دائم به سفارت این کشور مراجعه کنند.

 

کارت قرمز-سفید-قرمز

این کارت به شخص اجازه انجام کار در کشور اتریش بدون هیچ محدودیتی را می دهد.افرادی که در اتریش فارغ التحصیل شوند میتوانند این کارت را به راحتی اخذ کنند. افرادی که از طریق ویزای تحصیلی وارد اتریش شوند شانس بالاتری برای دریافت این کارت خواهند داشت. پس اگر شرایط شما برای دریافت ویزای کار مناسب نیست می توانید به واسطه تحصیل وارد کشور اتریش شوید.

بیشتر بدانید!
هزینه و شرایط زندگی در اتریش

 

 

فواید اخذ اقامت اتریش

  • اخذ پاسپورت اتریش ( اخذ پاسپورت اروپا ) ، با پاسپورت اروپا می توانید به کلیه کشورهای اروپایی و عضو شنگن سفر کنید و حتی در آن کشورها زندگی کنید .
  • سفر آسان به آمریکا و کانادا
  • امکان اخذ اقامت آلمان ، فرانسه ، سوئد ، نروژ ، دانمارک ، ایتالیا ، اسپانیا و سوئیس .در همان ابتدا به شما اقامت ۵ ساله داده می شود. بعد از ۵ سال می توانید اقامت دائمی کشور سوم را دریافت کنید و سپس از همان کشور سوم پاسپورت بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های مهاجرت به اتریش میتوانید اگر سوالی دارید از طریق انجمن مهاجرتی آنلاین با ما در ارتباط باشید و از این طریق اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اتریش بدست بیاورید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟