منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

UAE Immigration

وکیل مهاجرت به امارات

دریافت اقامت امارات همیشه یک گزینه بسیار جذاب برای کار آفرینان ، صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران بوده است و این موضوع از شرایط مطلوب کاری و اقتصاد در مسیر رشد سریع ناشی می شود.

هدف بسیاری از افراد از مهاجرت به امارات این است که دبی را مرکز کسب و کار بین المللی خود قرار دهند و از صدها مزیت فوق العاده برای گسترش ایده ها و سرمایه هایشان بهره ببرند. 

[yasr_visitor_votes]

وکیل مهاجرت به امارات ، اقامت دبی ، اقامت امارات

مهاجرت به امارات در دهه گذشته یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی وکلای مهاجرت ایران بوده و اصلی ترین دلیل آن را می توان در سیاست های دوستانه دولت امارات در خصوص کسب و کار ها و سرمایه گذاران بین المللی جستجو کرد. دبی با تنوع فرهنگی که در خود دارد یک بهشت واقعی از فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار است که در عین حال یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

اگر بخواهیم در مورد مهاجرت به امارات بیشتر صحبت کنیم باید اشاره کنیم که امارات کشوری است که در 10 سال گذشته با سیاست‌های دوستانه در خصوص کسب و کار و کارآفرینی و سرمایه‌گذاری باعث شده که بسیاری از فعالان عرصه‌ی صنعت و تجارت ، کشور امارات را برای دفتر مرکزی خود انتخاب کنند.

تنوع جمعیتی ، نکته مثبتی برای مهاجرت به امارات

 سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که مزایای دریافت اقامت امارات چیست کشور امارات به عنوان کشوری که میزبان بیش از 80 درصد مهاجرین خارجی هست و تنها حدود 12 درصد از ساکنین این کشور بومی این منطقه هستند در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را به واسطه‌ی اقتصاد شکوفا و سیاست‌های دوستانه‌ی امنیتی و اقتصادی به خود جذب می‌کند.

البته این موضوعی است که همزمان سبب می شود تنوع فرهنگی بسیار جالبی در امارات پیش آید و تقریبا زبان انگلیسی به زبان اصلی این سرزمین تبدیل شود. همین صحبت شدن گسترده زبان انگلیسی باعث شده است که دریافت اقامت امارات حتی بیش از پیش محبوب و پرطرفدار شود.

تمرکز بر روی نقاط قوت

کشور امارات کشوری هست چه به خوبی نقاط ضعف و نقاط قوت خود را شناسایی کرده است و در مدت چند سال گذشته به خوبی روی نقاط قوت خود تمرکز و کار کرده است امارات متحده‌ی عربی اتحادی از 7 شیخ نشین عرب است: ابوظبی (Abu Dhabi) که به عنوان پایتخت امارات محسوب می‌شود عجمان (Ajman) ، دبی (Dubai) ، فجیره (Fujairah) ، راس الخیمه (Ras Al Khaimah) ،  شارجه (Sharjah)  و أم القیوین(Umm Al Quwain).

 در حالی که هر کدام از این شیخ نشین‌ ها در امارات ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارند موارد اصلی مثل دبی و ابوظبی هستند که اکثر خارجیان را به خود جذب می کنند و از جمله مناطق پرطرفدار برای مهاجرت هستند.

شهر های مهاجر پذیر امارات متحده عربی

دبی یکی از شهرهای مهم امارات محسوب می‌شود که به طور کلی برای زندگی و مهاجرت از نظر اقتصادی و کاری بسیار عالی است. مزایای زندگی در دبی را برای ایرانیان در این خصوص مطالعه کنید. این شهر دومین ایالت بزرگ در امارات است و دارای فضای تجاری مطلوبی است. این شهر دارای بنادر گردشی و جاذبه های مدرن است . همان طور که می‌دانید دبی مرکز سبک زندگی لاکچری و تفریحات و سرگرمی‌ها است.

ابوظبی یکی دیگر از شهرهای مهم امارات محسوب می‌شود و پایتخت و شهر مهد تجارت در امارات است و بهترین گزینه برای کسانی است که با ویزای کاری وارد خاک این کشور شده‌اند. ابوظبی بیشتر به شکل کلاسیک اداره می شود و به دنبال گسترش کسب و کارهاست ، محیط آرام‌ وخلوت ‌تری دارد و کسانی که در فکر دریافت اقامت دبی هستند با توجه به شرایط و خواسته های خود می توانند بین این دو کلانشهر انتخاب  کنند.

چرا مهاجرت به امارات پر طرفدار است؟

امارات کشوری است که به خاطر سیاست های دوستانه با صاحبان کسب و کار و کارآفرین ها و سرمایه گذاران در چند سال اخیر بسیار محبوب بوده و این محبوبیت هم رو به افزایش است. هر روز تعداد کسانی که به دنبال دریافت اقامت امارات هستند افزایش می یابد.

کشور امارات همه ساله خارجیان بسیاری را از کشورهای مختلف به خود جذب می کند دبی همچنان محبوب ترین منطقه در امارات برای این خارجیان است. با در نظر گرفتن مزایا و معایب این شهر بزرگ میتوانیم علت این محبوبیت را کشف کنیم.

همانطور که اشاره کردیم امارات کشوری است که تقریباً ۸۰ درصد جمعیت جهان را خارجیان تشکیل می‌دهند و تنها ۱۲ درصد از جمعیت کشور امارات بومی آن منطقه هستند. علت این ترکیب جمعیتی محبوب بودن مهاجرت به امارات است شرایط کاری خوب و سیاست های مناسب سرمایه گذاری باعث می‌شود که این محبوبیت هر روز بیشتر و بیشتر شود.

بهترین حمایتهای تجاری از سراسر دنیا

امارات متحده عربی در سال‌های گذشته روابط خارجی و دیپلماتیک خود را به نحوی شکل داده تا بتواند بهترین حمایت تجاری را از سرتاسر دنیا داشته باشد. سیاست های دوستانه و مبتنی بر همکاری باعث شده است که امارات بتواند متحدین بسیاری را در جهان گرد خود جمع کند.

از جمله مواردی که باعث می‌شود دریافت اقامت امارات تا این حد محبوب باشد اقتصاد شکوفای این کشور است. دبی ششمین ذخایرنفت دنیا را دارد ولی با این حال تلاش کرده است که به اقتصاد خود تنوع زیادی ببخشد و به اصطلاح همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارد.

معافیت های مالیاتی ، پیشرفت ها و توسعه های کاری و کارآفرینی ، سیاستهای دوستانه با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و بسیاری از مزایای دیگر باعث شده است مهاجرت به دبی بسیار جذاب باشد.

ایجاد شهرهای بسیار پیشرفته در دل صحرا به طوری که با استانداردهای غربی سازگاری فراوانی دارد باعث شده که حتی غربی‌ها که کشورهای پیشرفته ای دارند جذب امارات متحده عربی شوند و راغب باشند که اقامت دبی را دریافت کنند. 

روشهای مهاجرت به امارات

چرا اقامت دبی خاطر خواه زیاد داره؟

مزایای مهاجرت به امارات

افتتاح حساب بانکی

دارنده اقامت امارات می تواند به راحتی حساب شخصی یا شرکتی باز کند.

کارت اقامت و گواهینامه

کارت اقامت می گیرید و می توانید گواهینامه رانندگی امارات داشته باشید.

اقامت طولانی مدت

اقامت ها سه ساله ، پنج ساله و ده ساله قابل در امارات دریافت است.

معافیت مالیاتی

دارنده اقامت امارات معاف از مالیات است و به هیچ نهادی گزارش مالی نمی دهد.

بدون شرط حضور

دارنده اقامت امارات نیاز به حضور در این کشور ندارد.

مشمولیت خانواده

دارنده اقامت امارات می تواند همسر و فرزندان خود را نیز همراه ببرد.

متخصص در انواع روشهای اخذ اقامت امارات

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در امارات شرکت ثبت شده است و خدمات مستقیم را طی چند سال گذشته ارائه می دهد.

مهاجرت به امارات در 2022

دریافت اقامت امارات با خرید ملک

Property Investment

یکی از آسان ترین و قطعی ترین روشهای دریافت اقامت امارات خرید ملک در این کشور است. شما می توانید با خرید املاک لاکچری و بسیار زیبا در قیمتهای اعلامی برای گرفتن ویزا های اقامتی طولانی مدت امارات ، از 3 تا 10 ساله خود را آماده کنید. 

مدلهای سرمایه گذاری در گزینه خرید ملک از 750 هزار تا 10 میلیون درهم متغیر است. 

دریافت اقامت امارات با خرید ملک همواره یکی از پرطرفدار ترین راه های مهاجرت به امارات بوده است و در این مساله بحثی نیست. عواملی که باعث محبوبیت این روش می شوند بسیار زیاد هستند که ما اینجا به بعضی از آنها اشاره می کنیم:

تنوع مبالغ سرمایه گذاری

در روش دریافت اقامت امارات با خرید ملک شما می توانید بین سه گزینه و بهترین بگوییم سه مدل سرمایه گذاری دست به انتخاب بزنید. مبالغ در این سه مدل از 750 هزار درهم آغاز می شود و با 10 میلیون درهم پایان می پذیرد.

با خرید ملک به مبلغ حداقل 750 هزار درهم در امارات شما می توانید برای گرفتن اقامت 3 ساله امارات اقدام کنید. اگر مبلغ سرمایه گذاری به 5 میلیون درهم افزایش یابد شما شرایط دریافت اقامت 5 ساله امارات را دارید و اگر سرمایه گذاری را به 10 میلیون درهم افزایش دهید اقامت 10 ساله امارات یا همان گلدن ویزای سرمایه گذاران از آن شما خواهد بود.

بدون شرط حضور در امارات

اگر شما روش مهاجرت به امارات با خرید ملک را انتخاب کنید یکی از بزرگترین مزایایی که دارید این است که نیازی نیست مثل خیلی از کشور ها اقامت های مستمر در سال در این کشور داشته باشید. شما در رفت و آمد به امارات آزاد هستید و می توانید بدون نگرانی سفر کنید.

سریع ترین راه اقامت امارات

خرید ملک در امارات و اقامت یکی از سریع ترین راههای مهاجرت به این کشور است. هیچ کسی نمی تواند خلاف این موضوع ادعا کند. نه تنعا سریع ترین راه است بلکه راحت ترین و شسته رفته ترین راه هم هست.

شما نیازی ندارید شرکتی ثبت کنید یا دفتری داشته باشید یا اینکه درگیر پیچیدگی های قانونی شوید فقط کافی است ملکی بخرید و مالکیت آن را حفظ کنید.

در صورتیکه می خواهید در مورد خدمات ما در زمینه اخذ اقامت امارات با خرید ملک بیشتر بدانید به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

اقامت امارات با سرمایه گذاری

Public Investment

دولت امارات برای کسانی که علاقه به خرید ملک در این کشور ندارند هم گزینه هایی برای دریافت اقامت امارات تدارک دیده است. 

از جمله این سرمایه گذاری ها می توان به سرمایه گذاری در صندوق های دولتی ، سرمایه گذاری در شرکتهای موجود یا ثبت یک شرکت جدید اشاره کرد. 

با این روش هم می توان برای اقامت بلند مدت امارات برنامه ریزی کرد و برای مهاجرت به امارات آماده شد. 

یکی از روشهایی که می توان بوسیله آن اقامت امارات را دریافت کرد سرمایه گذاری در این کشور در مبالغ تعریف شده است. این گزینه برای کسانی که به صنعت و تجارت علاقه دارند ممکن است جذاب تر از خرید ملک در امارات باشد. با سرمایه گذاری در این روش مهاجرت به امارات می توان به گلدن ویزای امارات دست یافت که طولانی ترین اقامت ها در امارات را تعریف می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این گزینه می پردازیم:

 

مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در امارات

در دسته دریافت اقامت امارات با سرمایه گذاری می توان با در نظر گرفتن 5 یا 10 میلیون درهم برای اقدام آماده شد. این سرمایه گذاری ها معمولا در بخش عمومی یا کسب و کار ها باید انجام شود.

بسته به مبلغ سرمایه گذاری شما ، مدت زمان اعتبار اقامت شما هم متغیر است. اگر قصد شما سرمایه گذاری 5 میلیون درهمی باشد ، اقامت 5 ساله می گیرید و اگر برای سرمایه گذاری 10 میلیون درهمی برنامه ریزی می کنید باید بدانید که می توانید روی اقامت 10 ساله امارات حساب کنید.

 

سرمایه گذاری در کجا انجام می شود؟

همانطور که اشاره کردیم در روش دریافت اقامت امارات با سرمایه گذاری این مبالغ باید در بخش های عمومی یا کسب و کارهای جدید یا در حال فعالیت صرف شود.

اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم یکی از این گزینه های صندوق های سرمایه گذاری در امارات است. همچنین ثبت یک شرکت جدید و سرمایه گذاری مبالغ بالا در این شرکت شما را برای مهاجرت به امارات واجد شرایط می کند.

اگر هم متقاضی اقامت امارات به ثبت شرکت جدید علاقه ای نداشته باشد می تواند در شرکتهای فعال و در حال کار سرمایه گذاری کند و در سهام این شرکتها شریک شود.

در صورتیکه می خواهید در مورد دریافت اقامت امارات با سرمایه گذاری اطلاعات بیشتری بدست آورید ، میتوانید به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

مهاجرت به امارات در 2022
مهاجرت به امارات در 2022

اقامت امارات با ثبت شرکت

Startups /Entrepreneurs

در کنار روشهای بالا، برخی از علاقه مندان به اقامت دبی تمایل دارند با ایجاد کسب و کار خود در امارات به این کشور مهاجرت کنند. صاحبان کسب و کار ها و استارت آپ ها از این قبیل هستند. 

دریافت اقامت امارات از طریق ثبت شرکت بسیار سریع و راحت است اگر در مسیر صحیح و قانونی انجام شود. 

کشور امارات مزایای بیشماری را برای استارتاپ ها و کارآفرین ها در نظر گرفته است البته میزان این امتیازات بستگی به نوع کسب و کار شما و صلاحیت های شما دارد:

برای مهاجرت به امارات چه شرکتهایی قابل ثبت است؟

 برای دریافت اقامت امارات شما می توانید سه نوع ساختار شرکتی را برای ثبت انتخاب کنید. هر کدام از این شرکت ها مزیت ها و معایب مخصوص به خود را دارد و شما باید با توجه به شرایط و نیازهایتان بین آنها دست به انتخاب بزنید.

شرکت آفشور در امارات

اولین نوعان شرکت آفشور است. این ساختار شرکتی بسیار شبیه به شرکت تجارت بین المللی یا ای‌بی‌سی است که شما در سیشل یا بلیز ثبت می کنید. میزان مالیات در این شرکتها صفر است و قوانین و شرایط بسیار جذابی برای صاحبان کسب و کار دارد.

این نوع شرکت ها ممکن است برای خیلی از افراد بسیار جذاب و پر طرفدار باشد با این حال آن طور که باید و شاید در سطح دنیا شناخته شده نیست. این شرکت‌ها به طور کلی برای صادرات و فروش سرویسها و کالاهای تان در خارج از امارات هستند اگر شما بتوانید با این محدودیت ها کنار بیایید این شرکت ها برای شما فوق العاده هستند.

شرکت مناطق آزاد امارات

گزینه دیگری که می‌تواند انتخاب شما باشد شرکت های مناطق آزاد هستند. ثبت این شرکت ها کمی گرانتر از شرکت های آفشور هستند ولی به شما دسترسی به چندین منطقه آزاد را در امارات فراهم می‌کند.

همانطور که گفتیم ممکن است که قیمت ثبت شرکتها بالاتر از شرکت های آفشور باشد اما به شما این فرصت را می دهد که شرکتی با ۱۰۰ درصد مالکیت خارجی ثبت کنید و در اختیار داشته باشید همچنین این نوع شرکتها قوانین و مقررات با انعطاف پذیری بیشتری دارد و در روابط با بانکها نیز شما آزاد تر هستید.

برای اینکه شما اقامت امارات را در این روش حفظ کنید لازم نیست به طور دائم در امارات حضور داشته باشید اما باید توجه داشته باشید که نیاز است که شما حداقل چند بار در سال به امارات سربزنید.

شرکت محلی در امارات

گزینه سوم یک پیش روی شماست ثبت یک شرکت محلی و معمولی در امارات است. البته این گزینه ای است که بسیاری از مردم تمایل چندانی به آن ندارند و انتخاب اول آنها نیست.

 بسیاری از افراد که به دنبال مهاجرت به امارات هستند بیشتر به شرکت های منطقه آزاد و یا آفشور تمایل دارند. علت این مسئله هم در این است که شرکت‌های محلی در امارات شما را درگیر قوانین و مقررات داخلی امارات کرده و این موضوع پیچیدگی های بسیاری را به کسب و کار شما اضافه می کند .

اگر تمایل دارید در مورد خدمات ما در خصوص اقامت امارات از طریق ثبت شرکت بیشتر بدانید ، به صفحه سرویس مروبطه مراجعه نمایید. 

پرسش و پاسخ های اقامت دبی

درباره اقامت دبی می پرسند:​

برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک شما باید حداقل 750 هزار درهم در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر خیر ، هنوز هیچ راهی برای دریافت شهروندی امارات وجود ندارد با این حال قوانینی در این خصوص در حال تصویب است.

اقامت امارات شرط حضور دائمی ندارد با این حال در سال حداقل چند بار باید به امارات سفر کنید تا اقامت خود را حفظ کنید. 

اصولا در پروسه مهاجرت به امارات می توانید همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرید.

اگر طرفدار یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا هستید زندگی در امارات شما را کاملا اقناع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله «زندگی در دبی برای ایرانیان» رجوع کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...