منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Duabi Business Visa

اقامت دبی با ثبت شرکت

دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت برای کسانی که میخواهند در کشور امارات کسب و کار خود را توسعه دهند یکی گزینه بسیار جذاب است. 

با توجه به معافیت های مالیاتی شرکت و عدم نیاز به حضور در کشور امارات برای تمدید اقامت ، به محبوبیت های این روش مهاجرتی هر روز افزوده می گردد. 

در این فرصت قصد داریم شما را با جزئیات دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت بیشتر آشنا کنیم. 

[yasr_visitor_votes]

اقامت دبی با ثبت شرکت

دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت یکی از روشهای مهاجرتی اریکه عدل است که اگر یک روز آن را از سایت حذف کنیم ، صدها تماس می  گیریم که چه بلایی بر سر این روش مهاجرتی آمده است! محبوبیت این روش فراتر از تصور هاست. 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در دپارتمان حقوق مهاجرت خود سالهاست که در خصوص دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت فعالیت می کند و بخش عمده ای از سوابق و روزمه کار ما به همین موضوع هم بر میگردد. 

حالا ممکن است شما هم این سوال را داشته باشید که آیا این روش دریافت اقامت امارات برای شما هم مناسب است یا خیر. ما در این صفحه تلاش می کنیم که علاوه بر اینکه به همه سوالات شما در این خصوص پاسخ می دهیم ، به شما کمک کنیم که یک تصمیم صحیح و با برنامه بگیرید. وقتی تصمیم گرفته شد با کمک وکلای ما فقط دو هفته با اقامت خود در دبی فاصله خواهید داشت!

 

با اقامت امارات از طریق ثبت شرکت بیشتر آشنا شوید!

اگر می خواهید یک ایده کلی در خصوص دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت بدست بیاورید توصیه می کنیم حتما این ویدئو را ببینید. 

در این ویدئوی مفصل ، محمد مسعودی ، وکیل بین المللی ، سرفصل ها و نکات بسیار مهم دریاف اقامت دبی از این مسیر را توضیح می دهد و به شما کمک می کند که درک بهتری از کلیت این روش مهاجرتی داشته باشید.

نکات بسیاری  همچون دریافت اقامت و تمدید آن ، معافیت های مالیاتی ، میزان سرمایه مورد نیاز ، همراهی خانواده و … در این ویدئو به بحث گذاشته شده اند. 

[aparat id=”RpYlU”]

چرا اقامت دبی خاطر خواه زیاد داره؟

مزایای اقامت دبی با ثبت شرکت

افتتاح حساب بانکی

دارنده اقامت امارات می تواند به راحتی حساب شخصی یا شرکتی باز کند.

کارت اقامت و گواهینامه

کارت اقامت می گیرید و می توانید گواهینامه رانندگی امارات داشته باشید.

اقامت طولانی مدت

در حال حاضر با ثبت شرکت می تواند اقامت 2 ساله امارات را گرفت.

معافیت مالیاتی

دارنده اقامت امارات معاف از مالیات است و به هیچ نهادی گزارش مالی نمی دهد.

بدون شرط حضور

دارنده اقامت امارات نیاز به حضور در این کشور ندارد.

مشمولیت خانواده

دارنده اقامت امارات می تواند همسر و فرزندان خود را نیز همراه ببرد.

اخذ اقامت امارات با وکلای متخصص شرکتها و مهاجرت

اگر از آندسته افرادی هستید که اعتقاد دارید کار را باید به متخصص اش سپرد ، ما با هم ادبیات مشترک داریم!

سریع ترین روش اقامت دبی

اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت در دو هفته

In just two weeks

اریکه عدل افتخار دارد یکی از سریع ترین مسیر های دریافت اقامت امارات را پیش پای شما بگذارد. در مدت زمان دو هفته شما میتوانید اقامت خود را دریافت کنید و از همه مزایای آن برخوردار شوید. 

راستش را بخواهید اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت به معنای واقعی کلمه سریع ترین روش مهاجرتی دپارتمان مهاجرت ماست! و به همین شکل مزایایی هم که به دست می آید بیشمار است. 

علاوه بر اینکه اقامت دبی را دریافت می کنید در موضوع شرکتتان حق کار و فعالیت دارید و اگر کمی هوشمندانه برنامه ریزی کنید می توانید یک درآمد فوق العاده نیز از این ترمینال بزرگ تجاری در خاور میانه بدست بیاورید!

خانواده هم همراه شما اقامت می گیرند!

Family Sponsorship

یکی از جذابیت های دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت این است که همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی هم می توانند به تبعیت سرپرست خود اقامت دبی را بگیرند. 

نکته جالب تر این است که خانواده شما می توانند به عنوان پرسنل یا سهامداران شرکت معرفی شوند تا از این طریق حق کار در خصوص موضوع شرکت را بدست بیاورند. 

همراهی خانواده همیشه در روشهای مهاجرتی یک اولویت برای موکلین ما بوده است و اکنون دلیل استقبال بسیار زیاد از اقامت دبی با ثبت شرکت هم همین آسانی دریافت اقامت برای افراد خانواده است. 

دریافت اقامت برای اعضای خانواده به این معنی است که آنها هم می توانند در امارات گواهینامه رانندگی بگیرند، حساب بانکی افتتاح کنند و … که برای خیلی ها ضروری و حیاتی است. 

اقامت دبی با ثبت شرکت همراه با خانواده
اقامت دبی با ثبت شرکت بدون مالیات

از هر گونه مالیات معاف هستید!

Tax Exemption

در برنامه های مهاجرتی دریافت اقامت با ثبت شرکت که ما در خصوص آنها کار می کنیم همواره یکی از معضلات و چالشها مالیاتی است که برای این شرکتهای خارجی خواهی نخواهی گریبانگیر صاحبان شرکت ها می شود. 

اتفاق خوبی که در امارات می افتد این است که شرکت هایی که در مناطق آزاد ثبت می شوند به  طور کل از پرداخت مالیات معاف هستند. 

اگر دقیق به موضوع نگاه کنید می بینید که این امتیاز ویژه دو نکته بسیار مهم در دل خود دارد. نکته اول اینکه از مسئولیت های ناخواسته مالیاتی در امان هستید 

و نکته دوم این است که اگر بخواهید با شرکت تان فعالیت تجاری و اقتصادی بکنید همه درآمدهایتان مال خودتان است و نیازی نیست که بخشی از آن را برای مالیات پرداخت کنید. 

همه روشهای مهاجرت به امارات را اینجا ببینید:

پرسش و پاسخ های اقامت دبی

درباره اقامت دبی با ثبت شرکت می پرسند:​

همه ما می دانیم که شرکتها یک سرمایه ثبتی دارند. سرمایه ثبتی در امارات بین 1000 تا 300000 درهم می تواند متغیر باشد با این حال غیر از مناطق آزاد خاصی نیازی به سپرده گذاری این مبلغ در حساب بانکی دبی نیست.

در حال حاضر با ثبت شرکت در دبی می توان به اقامت های یک ساله و دو ساله دست یافت.

بله شرکتهایی که در مناطق آزاد دبی ثبت می شوند از مالیات به طور کل معاف هستند.

خیر ، کسانی که اقامت دبی از طریق ثبت شرکت را می گیرند برای تمدید اقامت نیازی به حضور در امارات ندارند. 

اقامت دبی با ثبت شرکت تا زمانی که شرکت به صورت قانونی ثبت شده و فعال باقی بماند قابل تمدید است.

در حال حاضر ، قانون مصوبی برای تبدیل اقامت دبی به شهروندی نیست. منتها تمدید بدون محدودیت اقامت امکان پذیر است.

در حال حاضر دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت در موسسه حقوقی اریکه عدل حدود 2 تا 3 هفته زمان میبرد. 

بله به طور کل همسر و فرزندان زیر 18 سال شما می توانند به تبعیت شما اقامت دبی را دریافت کنند. 

گرفتن این اقامت به معنای مجوز کار نیست با این حال شما می توانید در موضوع شرکت به کل و فعالیت بپردازید و از این نظر محدودیتی نیست. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...