منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار در 2023

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار
مهاجرت به نیوزلند از طریق کار
یکی از روشهای مهاجرت به کشور نیوزیلند مهاجرت کاری است. در این مقاله قصد داریم در خصوص ابعاد مختلف مهاجرت کاری به این کشور و جزئیات مربوط به آن بیشتر صحبت کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ما در مقاله « روشهای مهاجرت به نیوزیلند» در خصوص انواع روشهای مهاجرت به این کشور زیبا صحبت کردیم. یکی از این روشها مهاجرت به نیوزلند از طریق کار است. در این مقاله تلاش می کنیم تا ابعاد مختلف این روش مهاجرتی را پوشش دهیم.

از آنجایی که این کشور اقتصاد پویایی دارد میتوانید با مهارت و تجربه کاری تان درخواست ویزای نیوزلند بدهید. ویزای موقت نیوزلند برای برخی از مشاغل قابل درخواست است. با ما همراه باشید تا درباره مهاجرت کاری به نیوزلند بیشتر صحبت کنیم. 

مهاجرت به نیوزلند و انواع ویزا

مهاجرت به نیوزلند به سن و مهارت بستگی دارد، برای مهاجرت به نیوزلند باید سن شما زیر 55 سال  باشد و زبان انگلیسی را به خوبی بلد باشید. با ویزای موقت نیوزلند می توانید موقت و کوتاه مدت در این کشور کار و زندگی کنید. ویزای موقت نیوزلند برای آنهایی مناسب است که نمیخواهند طولانی مدت در این کشور بمانند. برای کار و زندگی موقت می توان ویزای موقت گرفت.

نیوزلند جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا است، اما مانند استرالیا، آمریکا و کانادا ثروتمند نیست. یک کشور ثروتمند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.  هزینه های حمل و نقل داخلی نیوزلند بسیار بالا است، اکثر راههای ارتباطی داخلی نیوزلند در میان کوهستان ها می باشد. به همین علت هزینه حمل و نقل بالایی  دارد. مهاجرت به نیوزلند امکان شغلی زیادی برای شما دارد.

 

تنوع ویزاهای کاری

ویزاهای کاری متفاوتی برای مهاجرت به نیوزلند وجود دارد، یکی از آنها ویزای موقت نیوزلند می باشد. مهاجران از هر کشوری یک شرایط قانونی برای کار و زندگی دارند. ویزای تعطیلات کاری Working holiday visa مجوز اقامتی است که به مسافران اجازه کار و زندگی  می دهد.

در واقع ویزای تعطیلات کاری دو منظوره است، می توان گفت امکان خوبی برای مسافران ایجاد می کند. با ویزای تعطیلات کاری، مسافران در حین مسافرت و گردش می توانند به دنبال کار نیز باشند. با این نوع ویزا در برخی موارد اجازه تحصیل هم دارند.

این نوع ویزاها با توافق بین کشورها صادر میشود، هدف از صدور آن تشویق به مسافرت و تبادل فرهنگی بین شهروندان دو کشور است. این ویزا برای  گروه و قشر خاصی صادر می شود، ویزا های متنوعی برای مهاجرت به نیوزلند وجود دارد.

 

 ویزای Working holiday نیوزلند برای کشورهای انگلستان و  کانادا

اگر مسافر از کشور انگلستان یا کانادا باشد، می تواند در حین مسافرت بیش از 12 ماه  یا 23 ماه در این کشور کار و زندگی کند. این نوع ویزا برای سنین 18-30 است. در برخی از کشورها شرط سنی از 18 تا 35 سال است. هر کشوری برای مهاجرت به نیوزلند الزامات متفاوتی دارد.

مسافران از کشورهای انگلستان و کانادا  برای ویزای 23 ماهه باید گواهینامه پزشکی عمومی داشته باشند. این ویزا بسیار خاص است و طی توافقاتی بین برخی کشورها انجام می شود. ویزاهای گوناگونی برای مهاجرت به نیوزلند از طریق کار وجود دارد، برای اطلاع از انواع ویزا با ما همراه باشید.

 

رتبه نیوزلند در دنیا

نیوزلند سعی به ثابت نگهداشتن نرخ ارز خود دارد، در بازارهای مالی حضور قدرتمندی دارد. همین امر منجر به جذب سرمایه گذاران خارجی شده است، نیوزلند جزو کشورهای جهان اول می باشد. آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و ژاپن جزو کشورهای جهان اول هستند. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار ورود به یک کشور ثروتمند است.

بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای مهاجرت (قسمت اول)

کشورهای جهان اول از ثبات اقتصادی خوبی برخوردار هستند، سرمایه گذاران خارجی انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری در این کشورها دارند. بر حسب کشوری که در آن زندگی می کنید و هدفی که از مهاجرت دارید، می توانید درخواست ویزای نیوزلند بدهید. اقتصاد نیوزلند با ثبات و پایدار است.

ویزا بر اساس هدف شما و کشوری که در آن هستید صادر میشود. شرایط مهاجرت و صدور ویزا برای همه کشورها یکسان نیست و  روابط کشورها در صدور ویزا تاثیر دارد. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار شما را به ثبات کسب و کار می رساند.

 

چالشهای درخواست ویزای نیوزلند

انواع ویزا شامل ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای اقامت دائم می باشد. ویزای سرمایه گذاری، شروع کسب و کار ، ویزای ملاقات، ویزای ملحق شدن به خانواده نیز از دیگر انواع هستند. درخواست ویزای نیوزلند امروزه آسان شده است و به سختی زمان های قبل نیست.

با پیشرفتهای الکترونیکی، نحوه درخواست ویزا  آنلاین شده، سریع تر و کم هزینه تر از درخواست های قبلی هستند.  یوزلند در 5 سال اخیر، کمتر از دیگر کشورها در معرض  بحران اقتصادی بوده و  ثبات اقتصادی خوبی دارد. ثبات اقتصاد به جذب سرمایه گذاران خارجی منجر می شود. با توجه به ثبات اقتصادی درخواست ویزای نیوزلند بیشتر شده است.

 

شغل های تخصصی در نیوزلند

نیوزلند شغل های تخصصی در صنایع گوناگونی دارد، داروسازی، مهندسی و IT مشاغل زیادی را بوجود آورده است. می توانید در ابتدا مهارت خود را اعلام، سپس پیشنهادات مرتبط با مهارت تان را داشته باشید. لیست مشاغل نیوزلند بر اساس نیازهای این کشور تغییر داده می شود. با مهارت خود، مهاجرت به نیوزلند را تجربه کنید و با مهاجرت به نیوزلند، جذابیت های این کشور را ببینید.

 

برخی از مشاغل مقطعی 

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار برخی مشاغل منطقه ای دارد، منظور از منطقه ای همان  موقت و کوتاه مدت است. بدین معنی که نیاز بصورت مقطعی می باشد، برخی از مهارت ها برای زمان طولانی مدت مورد نیاز هستند. ویزای موقت نیوزلند برای اینگونه شغل ها مناسب می باشد. تعدادی از تخصص هایی که خارجیان می توانند برای اقامت درخواست دهند، بدین ترتیب هستند:

  • کشاورزی
  • جنگلداری
  • ساخت و ساز
  • مهندسی
  • مالی و تجاری
  • سلامت و خدامات اجتماعی
  • الکترونیک و ICT
  • توریسم و گردشگری
  • خرید و فروش

 

لیست مشاغل نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار، مشاغل مختلفی را برای شما دارد که به تعدادی از آنها طبق ذیل اشاره می کنیم.

RSSL (Regional Skill Shortage)  مشاغلی هستند که نیروی ماهر در نیوزلند و مناطق خاص بطور موقت نیاز دارند. این گروه لازم نیست برای ویزای دائم درخواست بدهند، بلکه ویزای موقت برای این مشاغل کفایت می کند. برای این شغل ها می توانید درخواست ویزای موقت نیوزلند بدهید.

بیشتر بدانید!
دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

LTSSL (Long Term Skill Shortage List ) شغل هایی را معرفی می نماید که مهارت بالایی نیاز دارند، نیروهای ماهر از همه کشورها می توانند باشند. این مشاغل پایه حقوق خوبی دارند، برای این مشاغل باید درخواست ویزای دائمی داده شود. این گروه از امنیت شغلی بهتری برخوردار است. با نوع شغل، نیروی ماهر خارجی می تواند بطور بلند مدت از مهارت خود استفاده کند. 

CISSL ( Construction and Infrastructure Skill Shortage list )  این مشاغل مرتبط با ساخت و ساز و زیرساخت ها است، انواع مشاغل ساخت و ساز در این لیست ذکر شده است، می توانید از تمامی این مشاغل با استفاده از مشاوره های ما مطلع شوید. مهاجرت به نیوزلند با مشاغل ساخت و ساز و زیر ساخت ها آسانتر میشود، چگونگی لیست مشاغل نیوزلند را طبق بالا ذکر نمودیم.

 

طبقه بندی مشاغل با سطح مهارتی 1-5

SLC ( Skill Level Classification)  به طبقه بندی سطح مهارت اشاره می نماید، مشاغل در نیوزلند طبقه بندی دارد . شغل هایی با  سطح مهارت 1 -3 ، که هر کدام با دستمزدی معادل 25 دلار در هر ساعت می باشد. با محاسبه کار بر اساس 40 ساعت در هفته سالانه 52.000 دلار می شود.

مشاغل مهارت های سطح 4- 5 ،  دستمزد برابر یا بیشتر از 37.50 دلار در ساعت دارند، با محاسبه 40 ساعت کاری در هفته، دستمزد سالانه 78.000 دلار خواهد شد. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار با گزینه های طبقه بندی مهارتی امکان پذیر است.

لیست مشاغل نیوزلند بسیار متنوع می باشد، یادآوری می نمائیم که باید از مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشید، با سطح های مهارتی که دارید می توانید درخواست ویزای نیوزلند بدهید. در بحث مهاجرت به نیوزلند از طریق کار، مهمترین عامل در این پروسه مهارت و تخصص خودمان می باشد.

 

جذابیت های مهاجرت به نیوزلند

نیوزلند تنوع زیست محیطی، گیاهی و حیوانی بالایی دارد، گیاهان و حیواناتی را خواهید دید که در هیچ جای دنیا مانند آن پیدا نخواهد شد. کوهستان، جنگل، آتشفشان و سواحلی بسیار زیبایی دارد، شمال نیوزلند دارای مزارع حاصلخیز فراوانی است. کشور نیوزلند جاذبه های منحصر بفردی دارد، مهاجرت به نیوزلند مانند مهاجرت به کشورهای دیگر نیست.

نیوزلند درخت خاصی بنام Manuka دارد، عسل مانوکا از گل های این درخت بدست می آید.  محققان و پزشکان آن را بیواکتیو اعلام کرده اند، این عسل خواص درمانی دارد. برای عفونت پوستی و بهبود زخم موثر است و منجر به بهبود سیستم ایمنی بدن می شود. با مهاجرت به نیوزلند از طریق کار  جاذبه های بی نظیر این کشور را خواهید دید.

جالب اینکه این نوع درخت فقط در نیوزلند یافت می شود،کشور نیوزلند گوسفند و میوه کیوی بسیار معروفی دارد. صنعت توریسم نقش بسزایی در اقتصاد این کشور دارد، مهاجرت به نیوزلند  با جاذبه های زیبا و بیشماری همراه است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

ویزای موقت نیوزلند

برای شغل های طبقه بندی شده بر اساس مهارت می توان درخواست ویزای موقت داد. معمولا این نوع مشاغل شرایط سنی دارند، داشتن سابقه کار و برخورداری از صحت و  سلامت کافی لازم است.  دانستن زبان انگلیسی برای این شغل ها  یکی از اولویت ها می باشد، اگر میخواهید مهاجرت به نیوزلند از طریق کار  داشته باشید، بهتر است توانایی زبان انگلیسی تان را تقویت نمایید.

بیشتر بدانید!
راه اندازی کار در اسپانیا چه روش هایی دارد؟

ویزای موقت فرصت و زمان کافی را به ما می دهد تا بتوانیم بهتر در مورد آینده شغلی تصمیم بگیریم. سپس به نتیجه برسیم که آیا نیاز داریم که برای ویزای دائمی اقدام کنیم یا نه.

چنانچه مهارت شما در لیست نباشد، ولی از طرف کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید، می توانید درخواست ویزای موقت نیوزلند بدهید. اما اگر در لیست مشاغل مورد نیاز باشد، کار  تسهیلات و سرعت بیشتری خواهد داشت. بر اساس مقایسه آماری، تعداد ورود مهاجران به این کشور به منظور کسب و کار هر سال اضافه میشود، مهاجرت به نیوزلند رو به افزایش است.

 

تغییرات جدید در لیست مشاغل نیوزلند

تغییراتی در لیست مشاغل نیوزلند در ماه می 2019 ایجاد گردید، معلم کودکان، معلم پیش دبستانی و معلم دوره متوسطه، مدیر پروژه های راهسازی به این لیست اضافه شدند. طبعا با اضافه شدن این مشاغل، درخواست برای ویزای موقت نیوزلند بیشتر شد. ویزای موقت نیوزلند، فرصت خوبی را ایحاد می کند تا مهاجران برای آینده کاری خود بدرستی تصمیم بگیرند

پروژه های ساختمان سازی، لوله کشی و سنگ تراشی از دیگر مشاغل اضافه شده هستند، برای اطلاع بیشتر می توان به لیست مشاغل نیوزلند مراجعه کرد. برای مطلع شدن بیشتر از شرایط و چگونگی مهاجرت به نیوزلند از طریق کار  و انواع ویزا از مشاوره های ما کمک بگیرید.

 

 ANZSCO چیست ؟

Australian and New Zealand Standard Classification of Occupation ، این عبارت طبقه بندی مشاغل استاندارد کشورهای نیوزلند و استرالیا است. این مشاغل در سطح مهارتی گوناگونی هستند، هم طولانی مدت و هم موقت به این مشاغل نیاز دارند، لیست مشاغل نیوزلند شبیه به لیست مشاغل استرالیا است. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار  با مهارت شما موفقیت آمیز خواهد بود.

لیست مشاغل نیوزلند  مرجعی برای آگاهی از تخصص ها و پیدا کردن مهارت ها ی مورد نیاز است. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار  با استفاده از لیست مشاغل آسان تر است. مهارت خود را در این لیست پیدا نمایید، با مهاجرت به نیوزلند، مهارت خود را محک بزنید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به نیوزلند از طریق کار میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به نیوزلند مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در نیوزلند را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟