منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت به هلند و انواع ویزاهای آن

مهاجرت به هلند
مهاجرت به هلند
برای مهاجرت به هلند نیز مانند مهاجرت به هر کشور دیگری نیاز به دریافت ویزا دارید از جمله ویزاهای کوتاه مدت و بلندمدت. برای دریافت اقامت کاری هلند ارائه مدارکی مانند پاسپورت و شماره حساب بانکی الزامی است، و نکته مهم دیگر اینکه اتباع خارجی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا ندارند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

مهاجرت به هلند نیاز به دریافت ویزا دارد که در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل آشنایی با کاربرد و شرایط اخذ ویزای کوتاه مدت هلند برای گذران تعطیلات و یا شرکت در جلسات تجاری یا آموزشی را ضروری دانسته و همچنین از درخواست برای دریافت ویزای بلند مدت هلند به لزوم ارائه مدارکی مانند پاسپورت و بیمه سفر اشاره دارد.

برای اخذ اقامت کاری هلند باید مدارکی مانند شماره حساب بانکی، قرارداد اجاره خانه یا قرارداد خرید ملک خارجی اشاره داشته باشید تا سریعتر بتوانید اقامت کاری این کشور را بدست آورید. افزون بر آن با آشنایی با شهرها و دیدنی های هلند، برای انتخاب بهترین شهر این کشور برای زندگی، کار یا سرمایه گذاری ملکی اروپایی، راحت تر می توانید مناسب ترین شهر را برای اهداف مهاجرتی خود در این کشور را پیدا کنید.

 

مهاجرت به هلند

در روند قانونی مهاجرت به هلند می بایست مدارک لازم را جهت ویزا تهیه و ارائه نمود، باید گفت مراحل اداری و نظام بروکراسی این کشور زیاد است اما ملیت های کشورهای عضو اتحادیه اروپا و عضو اتحادیه تجاری اروپا برای ورود به هلند نیازی به ویزا ندارند، برای مهاجرت به هلند دو نوع ویزا وجود دارد ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت.

اگر دفتر مهاجرتی کشور هلند مدارک و اسناد شما را برای مهاجرت قبول و تایید کند برایتان شماره BSN  صادر می کند که شماره خدمات شهروندی است (Burger service number ). با این شماره می توانید مقدمات اقامت کاری یا زندگی در این کشور را انجام دهید مانند امور مالیاتی، افتتاح حساب بانکی و خدمات بهداشتی و درمانی.

قابل ذکر است که دریافت اقامت کاری هلند یکی از روش های مهاجرت به کشور هلند می باشد و دیگر شرایط شما در تعیین و صلاحیت دریافت اقامت این کشور موثر خواهد بود. از جمله تاثیر طلاق و جدایی در اقامت هلند. لذا ابتدا با دقت کافی و صداقت در تعریف شرایط خود برای مهاجرت به این کشور، با مشاوره های تخصصی وکلای مهاجرت به هلند، بهترین نوع ویزای اقامتی این کشور را انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید!
اقامت هلند از طریق تحصیل فرزند

 

درباره هلند

هلند در شمال غربی اروپا واقع و پایتخت آن شهر آمستردام است، کشور هلند دارای بزرگترین دشت های گل لاله بوده که این گلها را صادر می نماید، علاوه بر آن غذاهای این کشور از سالم ترین و با کیفیت ترین غذاهای دنیا است و از محصولات لبنی فوق العاده ای برخوردار است،  همچنین زبان رسمی این کشور هلندی است اما هلندی ها، بخوبی به زبان انگلیسی صحبت می کنند و پر واضح است که پول رایج این کشور یورو می باشد.

ویزای کوتاه مدت هلند

ویزای کوتاه مدت هلند

بر خلاف ملیت های کشورهای اتحادیه اروپا و عضو اتحادیه تجاری اروپا، تمامی دیگر ملیت ها برای سفر و مهاجرت به هلند باید ویزا بگیرند که البته شهرهای مناسبی هم برای زندگی دارد، خوب است بدانید که ویزای کوتاه مدت هلند برای اقامت سه ماهه صادر می شود.

این نوع ویزا برای گذران تعطیلات، ملاقات با خانواده و بستگان، شرکت در جلسات تجاری یا آموزشی صادر می شود و زمان صدور آن نیز 2 یا 3 هفته طول می کشد، در نتیجه ویزاهای کوتاه مدت هلند برای اقامت سه ماهه یا کمتر از این زمان صادر می گردد. علاوه بر آن در مهاجرت به این کشور اگر قصد تحصیل داشته باشید، آشنایی با سیستم تحصیلی هلند بسیار برایتان الزامی می باشد.

 

ویزای بلند مدت هلند

ویزای بلند مدت هلند برای اقامت بیش از سه ماه صادر می شود که می توان از طریق کنسولگری یا سفارت هلند در کشور خود اقدام نمود و به دنبال درخواست ویزا باید مدارکی مانند بیمه سفر پزشکی، اسناد مالی مبنی بر تمکن مالی، بلیط رزرو شده هواپیما، و پاسپورت ارائه شده و قصد سفر به این کشور نیز اعلام شود.

برای درخواست دریافت ویزاهای بلند مدت هلند ارائه صحیح و کامل مدارک کاملا ضروری می باشد از جمله اسناد مالی که نشان دهنده تمکن مالی شما باشد. همانطور که میدانید، پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند و یا بعد از مهاجرت به این کشور، یکی از لازم ترین مواردی است که باید برای تامین هزینه های زندگی در این کشور، مد نظر داشته باشید.

بیشتر بدانید!
کیفیت زندگی در هلند در 2023

 

اقامت کاری هلند

آیا در مهاجرت خود، از انواع مشاغل هلند مطلع هستید و اینکه کدام شغل برایتان در این کشور مناسب تر است؟ برای دریافت اقامت کاری هلند ابتدا باید اپلای دهید و همراه درخواست خود می بایست این مدارک را ارائه نمایید:

  • شماره BSN
  • پاسپورت
  • آدرس محل سکونت
  • قرارداد اجاره خانه یا قرارداد خرید ملک خارجی
  • گواهی درآمد
  • شماره حساب بانکی

اقامت کاری هلند

علاوه بر آن اگر کارفرمایی در هلند به تخصص شما نیاز داشته باشد برای گرفتن اقامت کاری هلند باید درخواست کارفرمای خود را ارائه و کلیه مدارک مورد نیاز را ارسال نمایید دال بر اینکه این کارفرما و یا این شرکت از شما درخواست همکاری نموده است.

برای دریافت اقامت کاری هلند بهتر است که یک کارفرما در هلند به تخصص و مهارت شما اعلام نیاز کرده و لزوم همکاری با شما را به مسئولان صدور ویزای کاری اطلاع دهد و اینکه جهت دریافت اقامت برای کار در هلند باید از مهارت یا تخصص ویژه ای برخوردار باشید. دوستان، جدای از موضوع کار در هلند، چنانچه قصد خرید ملک در هلند را داشته باشید، توجه به هزینه های خرید ملک و هزینه های مالیاتی را مد نظر داشته باشید.

 

شهرها و دیدنی های هلند

شهرها و دیدنی های هلند عبارتند از شهرهای مهم لاهه، روتردام و اترخت، همچنین هلند به کشور آسیاب های بادی، پنیر، دوچرخه و گل لاله معروف است علاوه بر آن موزه ونگوگ در آمستردام، باغ کوکنهف بزرگترین باغ گل جهان، موزه ریجکس و پارک ملی هوخه ویلوه از جاذبه ها و اماکن دیدنی این کشور هستند.

بیشتر بدانید!
معرفی سازمان IND هلند

هلند آب و هوای پرباران و زمستان های طولانی و تابستان های کوتاه و ملایم دارد، باید اشاره داشت که دیدنی های هلند بسیار متنوع و جذاب هستند مانند دشت های سرسبز گل لاله و بزرگترین باغ گل جهان بنام کوکنهف، دیدنی های شهرهای هلند بسیار متنوع و جاذبه های طبیعی فراوانی دارند.

علاقمندان گرامی بهتر است که قبل از مهاجرت به این کشور به هزینه زندگی در هلند توجه کافی داشته باشید و یا اگر قصد خرید ملک خارجی در هلند و شهرهای آن را دارید مشاوره با وکلای ملکی بین الملل را بدین منظور فراموش نکنید. با آشنایی با بهترین شهرهای هلند برای زندگی، امکان مهاجرت و زندگی در این کشور را با توجه به هزینه های گوناگون مورد مطالعه قرار دهید.

 

 اقامت هلند

برای مهاجرت به هلند نیز مانند مهاجرت به هر کشور دیگری نیاز به دریافت ویزا دارید از جمله ویزاهای کوتاه مدت و بلندمدت. برای دریافت اقامت کاری هلند ارائه مدارکی مانند پاسپورت و شماره حساب بانکی الزامی است، و نکته مهم دیگر اینکه اتباع خارجی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا ندارند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به هلند میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به هلند مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟