منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Canada Immigration Lawyer

وکیل مهاجرت به کانادا

یکی از خدمات دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا است . کشور کانادا همواره یکی از محبوب ترین گزینه های متقاضیان مهاجرت بوده است . کشوری که سطح بالایی از رفاه اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی را در دل خود دارد .

در سرویس اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا ما انواع روشهای مهاجرت به کانادا را به شما معرفی می کنیم و در خصوص آنها به شما اطلاعات کامل می دهیم . دانستن حق شماست و اگر قصد مهاجرت دارید باید در خصوص کشور مقصد خود اطلاعات کامل داشته باشید .

وکیل مهاجرت به کانادا، اقامت کانادا

صحبتی کوتاه

درباره مهاجرت به کانادا

سیستم مهاجرت به کانادا در واقع مشتمل بر برنامه های بسیاری است. در حقیقت سازمان مهاجرت و پناهندگی کانادا برای مدیریت بهتر و تخصیص بهینه مهاجران در کشور طبقه بندی متنوعی داشته و مهاجران را در قالب برنامه های مختلف مهاجرتی (Immigration Programs) مدیریت میکنند .

برنامه مهاجرت به کانادا که مناسب برای شما باشد ، باید با توجه به توانایی های شما ، اهداف شما و شرایط خاص شما تعیین شود.

دولت کانادا مدام در حال بروز رسانی و بهینه سازی برنامه های مهاجرت به کانادا است تا اطمینان حاصل شود که برنامه های مهاجرت به کانادا برای هر دو طرف قضیه ( مهاجرین و دولت کانادا ) موفق و سود آور است.

وکیل مهاجرت به کانادا در 2023

یکی از مواردی که مهاجرت به کانادا را تا این اندازه محبوب کرده سطح رفاه اقتصادی و امنیت شغلی در کاناداست. بیشتر مشاغل در کانادا این امکان را فراهم می کنند که درآمد شما هزینه های زندگی را پوشش دهد و شما احساس امنیت کنید. حتی اگر شما، شغل خود را از دست دهید هیچ گاه تنها نیستید. برنامه های حمایتی دولت به شما کمک می کنند خودتان را پشتیبانی کنید و سریع شغل دیگری را بیابید .

منطق انتخاب

مهاجرت به کانادا چه مزیت هایی دارد؟

جامعه باز و بدون تبعیض

کانادا یکی از کشورهایی محسوب می شود که در آن تبعیض وجود ندارد.

تحصیلات با کیفیت

مدارس و دانشگاه های کانادا کیفیت بسیار بالایی دارند.

فرصتهای شغلی

فرصت های شغلی بسیاری در کانادا برای مهاجرین وجود دارد.

بیمه سلامت عالی

کشور کانادا یکی از بهترین و ارزان ترین بیمه های سلامت را برای مهاجرین ارائه می دهد.

دریافت اقامت دائم کانادا

امکان دریافت اقامت دائم کانادا برای مهاجرین بعد از تحقق شرایط وجود دارد.

دریافت شهروندی کانادا

کسانی که مهاجرت به کانادا را انتخاب کرده اند می توانند برای شهروندی اقدام کنند.

ویزای استارت آپ کانادا

Canada Start-up visa

ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ کانادا توسط دولت کانادا برای کارآفرینان خارجی طراحی شده است تا بتوانند کسب و کار جدید و پر درآمد خود را در این کشور راه اندازی کنند.
برای اینکه بتوان برای ویزای استارت آپ کانادا واجد صلاحیت شناخته شد شخص کارآفرین و ایده مورد نظر او باید توسط مراکز پرورش و توسعه کسب و کار کانادا یا همان Incubator ها تایید شود. به عبارت دیگر ایده کسب و کار متقاضی ویزای استارت آپ کانادا باید در پلان های طراحی شده از سوی Incubator ها بگنجد و قابلیت اجرایی داشته باشد.

Canada Express Entry

روش اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری که یکی از روشهای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور است، مخصوص نیروهای کار متخصص است.

به عبارت دیگر نیرو های کار متخصص که دارای مهارت بالا هستند و می خواهند به طور دائمی در کانادا اقامت کنند ، می توانند از این روش مهاجرتی استفاده کنند.

در واقع اکسپرس اینتری یک سیستم آنلاین است که دولت کانادا برای مدیریت درخواست های مهاجرت به کانادا از سوی نیروهای متخصص استفاده می کند.

در اکسپرس اینترنتی متقاضیان مهاجرت به کانادا به سه دسته CEC و FSWP و FSTP تقسیم میشوند.

وکیل مهاجرت به کانادا در 2023
اسکیلد ورکر کانادا

Canada skilled workers

اسکیلد ورکر کانادا

اسکیلد ورکر کانادا یکی از برنامه‌های مهاجرتی دولت کانادا است که به صورت اختصاصی برای جذب کارکنان با مهارت‌های ویژه و فنی با هدف اصلی ارتقای سطح اشتغال ایجاد شده است. در روش مهاجرت به کانادا، افراد با مهارت‌هایی که در لیست شغلی اسکیلد ورکر کانادا موجود هستند، به صورت مستقیم در برنامه مهاجرتی دولت کانادا ثبت نام می‌کنند و پس از گذراندن مراحل مربوطه، به کانادا مهاجرت می‌کنند.

برای موفقیت در برنامه اسکیلد ورکر کانادا، افراد باید دارای مهارت‌های خاص و فنی باشند و همچنین بتوانند این مهارت‌ها را با ارائه مدارک کافی به اثبات برسانند. به عنوان مثال، افرادی که در حوزه‌های مهندسی، علوم کامپیوتر، مالی، پزشکی و غیره تخصص دارند، می‌توانند برای شرکت در برنامه اسکیلد ورکر کانادا وارد مراحل ثبت‌نام شوند.

از مزایای شرکت در این برنامه، می‌توان به فرصت‌های شغلی مناسب، حقوق و شرایط کاری مناسب، زندگی بهتر، فرهنگ غنی و تنوع‌بخش، حمایت دولتی و پویایی اقتصادی کانادا اشاره کرد.

Canada Provincial Nominees

منتخبان استانی کانادا

هر ایالت کانادا و سه سرزمین کانادایی در خصوص امور مهاجرت به کانادا و اقامت کانادا و پذیرش متقاضیان مهاجرت به این کشور ، دارای برنامه نمایندگان ایالتی PNPs هستند.

این ایالت های کانادایی مجازند به نمایندگی از دولت فدرال کانادا ، مستقیما مهاجر پذیرش کرده و نیازهای مهاجرتی خود را از طریق این برنامه مدیریت نمایند.

نام این برنامه از این جهت منتخبان استانی است که استان ها یا ایالتها افرادی را کاندید می کنند که برای نیازهای خود به آن استان جذب نمایند.

منتخبان استانی کانادا

Arike Adl Law Firm

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از قدیمی ترین های مهاجرت به کاناداست. صدها پرونده موفق حاصل این فعالیت تخصصی است.

بیش از یک دهه در صدر انتخاب مهاجرین به کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

Canada Student Visa

ویزای تحصیلی کانادا

کشور کانادا این فرصت را فراهم می کند که در یکی از برترین نظام های آموزشی دنیا و در یک محیط چند فرهنگی تحصیل کنید و از مزایای فوق العاده آن بهره مند شوید.

برای اینکه بتوانید به عنوان یک دانشجو یا دانش آموز بین المللی در کانادا مشغول به تحصیل شوید باید قبل از هر چیز ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. اولین کار هم برای دریافت این ویزا گرفتن پذیرش از یک مجموعه آموزشی تایید شده است.

مجموعه آموزشی تایید شده ، مدرسه ، کالج یا دانشگاهی است که از سوی نهاهای دولتی ذیربط کانادایی برای پذیرش دانش آموزان یا دانشجویان بین المللی دارای تاییدیه است.

Family sponsorship

برنامه اسپانسرشیپ کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و اخذ ویزای ازدواج و اقامت کانادا از اصطلاح برنامه اسپانسرشیپ کانادا استفاده می شود . در موضوع ویزای ازدواج کانادا ، اسپانسر که یکی از زوجین است از قبل تبعه کانادا می باشد و در پروسه اسپانسرشیپ کانادا ، برای همسر خود درخواست ویزا میکند . برخلاف انگلستان ، کانادا ویزای نامزدی صادر نمی کند .

گزینه های مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
فردی که عضو یک خانواده است در صورتی که نسبتهای زیر را با اسپانسر داشته باشد می تواند برای اسپانسرشیپ کانادا اقدام نماید :

همسر اسپانسر
پارتنر کامان لا ی اسپانسر ( common-law partner )
پارتنر در آستانه ازدواج اسپانسر ( conjugal partner )
اسپانسر چه کسانی می توانید باشید ؟
همسر، شریک زندگی مشترک.
فرزندان تحت تکلف.
والدین.
و…

اسپانسرشیپ کانادا

آخرین مقالات را اینجا بخوانید

مهاجرت به کانادا

پرسش و پاسخ ها از وکیل مهاجرت کانادا

درباره اقامت کانادا از ما می پرسند:​

کشور کانادا اهمیت ویژه ای برای متقاضیان مهاجرت به کانادا که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند قائل است و این موضوع در بسیاری از برنامه های مهاجرت به کشور کانادا مشهود است . برنامه هایی همچون اسکیلد ورکر ( نیروی ماهر ) و نمایندگی استانی ، امتیاز مشخصی به میزان تحصیلات شما می دهد .

افرادی که سابقه کار در مشاغل حرفه ای را دارا هستند ، شانس بیشتری برای جذب در بازار کار کانادا دارند . این سابقه و مهارت شما کمک می کند شما به یک عنصر مفید برای اقتصاد و جامعه کانادا بدل شوید. برنامه های مشخصی همچون اسکیلد ورکر ( نیروی کار متخصص ) و نمایندگی استانی  وجود دارد که به سابقه کاری شما در مشاغل حرفه ای امتیاز مشخصی اعطا میکند . این برنامه ها برای سابقه کار حرفه ای اهمیت ویژه ای قائل هستند که شانس شما را برای مهاجرت به کانادا افزایش می دهد.

اگر شما توسط یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کار و اشتغال دارید ، این پیشنهاد کاری ممکن است به شما کمک کند سریع تر به اهداف مهاجرتی و کاری خود در کانادا دست یابید . البته این پیشنهاد کاری باید توسط متخصصین مهاجرت ارزیابی شده و ارزش آن از نظر برنامه های مهاجرتی کانادا تعیین گردد.

اگر شما یک دوست نزدیک یا روابط فامیلی در کانادا دارید ممکن است بتوانید از طریق برنامه اسپانسرشیپ خانواده به کانادا مهاجرت کنید . داشتن یک رابطه نزدیک با فرد مقیم در کانادا یا اتباع کشور کانادا می تواند سبب افزایش امتیاز شما از طریق نمایندگی استانی شود .

این رابطه نزدیک باید توسط متخصصین مهاجرت بررسی شود و با شرایط و مقررات برنامه های مختلف مهاجرت تطبیق داده شود.

اگر شما دارای ارزش دارایی بالا و یا سرمایه بالایی هستید و قصد دارید در کانادا کسب و کار خود را ادامه دهید یا سرمایه گذاری کنید تعدادی فرصت ویژه مهاجرت به کانادا ممکن است در دسترس شما باشد .  این برنامه ها که به منظور توانمند سازی اقتصاد کانادا طراحی شده اند ، از شما درخواست میکنند که در کانادا یا کبک سرمایه گذاری کنید .

البته این سرمایه گذاری در قالب راه اندازی کسب و کارتان در کانادا و رونق دادن به اقتصاد کانادا به این شکل نیز نمود پیدا می کند . بسیاری از ایالات کانادا برنامه های سرمایه گذاری اقتصادی را در قالب برنامه نمایندگی استانی ارائه می دهند .

اگر شما در حال حاضر دارای یک کسب و کار و بیزینس فعال هستید و آن را مدیریت می کنید ، ممکن است از نظر تعدادی از برنامه های مهاجرتی کانادا مثل نمایندگی استانی و یا برنامه سرمایه گذار تجاری و یا برنامه کارآفرینی در کانادا و کبک واجد شرایط شناخته شوید .

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...