منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان
مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره سریع ترین روش مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان و ویزای تحصیلی کانادا صحبت میکند که این موضوع از جمله خواسته ها و راه هاییست که متقاضیان مهاجرت به کانادا خواهان آن هستند. از آنجایی که همواره مدرک زبان نیز از دغدغه های اصلی متقاضیان مهاجرت به کانادا ست. با ما همراه باشید تا مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان را بهتر بررسی کنیم. متقاضیان مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان هر کدام بنا به دلایلی امکان گرفتن نمره مورد نظر برای مدرک زبان و اقامت کانادا را ندارند،  بعضی از افراد دانش لازم را ندارند و برخی سطح مطلوب ندارند و باید برای تقویت مهارت های زبان خود ، زمان و هزینه زیادی را صرف کنند تا بتوانند به سطح مورد قبول برای پذیرفته شدن در ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای کاری کانادا برسند. بنابراین بر آن شدیم تا برنامه هایی برای اخذ سریع ترین روش مهاجرت به کانادا را معرفی کنیم تا دیگر دغدغه مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا را نداشته باشید.  با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل (آی آی ال) همراه باشید تا اطلاعات به روز و دقیق اقامت کانادا را داشته باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره سریع ترین روش مهاجرت به کانادا  و به عبارتی مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان از طریق ویزای تحصیلی کانادا صحبت می کنیم. این موضوع از جمله خواسته های متقاضیان مهاجرت به کانادا ست که خواهان اطلاعات دقیق درباره آن هستند. از آنجایی که همواره مدرک زبان نیز از دغدغه های اصلی متقاضیان مهاجرت به کانادا ست ما چندین راه حل فوق العاده برای کمتر کردن نگرانی های شما بابت این مساله ارائه می دهیم. با ما همراه باشید تا راه های مهاجرت به کانادا را بهتر بررسی کنیم.

 

سریع ترین روش مهاجرت به کانادا

متقاضیان مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان هر کدام بنا به دلایلی امکان گرفتن نمره مورد نظر برای مدرک زبان و اقامت کانادا را ندارند،  بعضی از افراد دانش لازم را ندارند و برخی سطح مطلوب ندارند و باید برای تقویت مهارت های زبان خود ، زمان و هزینه زیادی را صرف کنند تا بتوانند به سطح مورد قبول برای پذیرفته شدن در ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای کاری کانادا برسند.

بنابراین بر آن شدیم تا برنامه هایی برای اخذ سریع ترین روش مهاجرت به کانادا را معرفی کنیم تا دیگر دغدغه مدرک زبان برای مهاجرت به این کشور را نداشته باشید. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا اطلاعات به روز و دقیق برای اخذ اقامت کانادا را داشته باشید.

 

راه های مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

متقاضیان سریع ترین روش مهاجرت به کانادا که در جست و جوی راه های مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان هستند ، دو دسته اند: یک دسته کلا مدرک زبان ندارند و دسته دیگر مدرک زبان دارند ولی به دلایلی نتوانستند نمره مورد نظر را اخذ کنند.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در تورنتو کانادا در 2023

برای اخذ اقامت کانادا پیشنهاد موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای هر کدام از این افراد متفاوت است حتی نمی توان کل افراد را در این دو دسته قرار داد چون با تغییر قوانین کانادا و شرایط هر فرد ، راهی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد ، اما در حالت کلی می توان دو راه را برای اخذ سریع ترین راه مهاجرت به کانادا پیشنهاد داد.

 

راه حل اول : ویزای تحصیلی کانادا

 یک راه مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان ، اخذ  ویزای تحصیلی کانادا ست ، کانادا به دلیل مهاجرپذیری زیاد، دانشگاه ها و موسسات مختلفی دارد که بسیاری از آنها از متقاضیان، مدرک زبان نمی خواهند و با برگزاری یک دوره زبان چند ماهه به شما اجازه تحصیل در مقطع درخواستی را می دهند، از نظر مجموعه وکلای مهاجرت این روش برای کسانی مفید است که دانش لازم را دارند اما سطح کافی را ندارند .

این افراد با قرار گرفتن در محیط انگلیسی زبان و البته پشت کار می توانند خود را به سطح مطلوب برسانند. لازم به ذکر است بعد از اتمام تحصیل، ویزای تحصیلی کانادا را باید به ویزای کار تبدیل کنید و در نهایت بعد از چند سال می توانید اقامت کانادا را به دست آورید.

گاهی افراد تصمیم می گیرند از طریق ویزای توریستی، وارد کانادا شوند و این ویزا را به ویزای تحصیلی تبدیل کنند که مقاله ” تبدیل ویزای توریستی کانادا ” اطلاعات جامعی ارائه می دهد.

نکته قابل توجه این است که قبل از مهاجرت به کانادا باید مدارک خود را توسط یک وکیل معتبر تایید کنید. مقاله تایید مدارک مهاجرت کانادا اطلاعات خوبی به شما می دهد.

بیشتر بدانید!
10 شغل مورد نیاز در کانادا

 

راه حل دوم: سرمایه گذاری کانادا

این روش مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان ، برای کسانیست که دانش زبان انگلیسی خوبی ندارند یا سنشان برای ویزای تحصیلی کانادا گذشته است البته جزو سریع ترین روش مهاجرت به کانادا نیز محسوب می شود. این راه ، سرمایه گذاری کانادا ست. در روش سرمایه گذاری کانادا نیازی به اخذ مدرک زبان کانادا با نمره بالا نظیر برنامه های ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای کاری کانادا نیست.

با توجه به تنوع روش های سرمایه گذاری کانادا نیاز است با وکیل مهاجرت مشورت کنید. وکیل مهاجرت به شما کمک می کند تا هم اطلاعاتی دقیق و به روز داشته باشید هم در بستری قانونی با خیالی آسوده بر سرمایه خود بیفزایید.

البته در راه مهاجرت به کانادا علاوه بر روش مهاجرت ، شناخت عوامل کمک کننده نظیر وکیل مهاجرت مطمئن در گرفتن اقامت کانادا مهم است. شما می توانید در مقاله ” چگونه دفتر مهاجرتی خوب انتخاب کنیم؟ ” راه های تشخیص دفاتر واقعی را مطالعه کنید.

نکته مهم : لازم به ذکر است موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل خدماتی برای ویزای تحصیلی کانادا ندارند.

 

 

راه حل سوم :  مهاجرت به کانادا از طریق کار

 متقاضیان برنامه های اسکیل ورکر کانادا می توانند فرم ارزیابی رایگان کانادا را تکمیل کنند تا کارشناسان ما ضمن بررسی شرایط ، مدت زمان اخذ ویزای کانادا را به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان بگذارند.

درآخر باید یادآوری کرد که به گفته وکیل مهاجرت برنامه سرمایه گذاری کانادا هر روز در حال به روز شدن است لذا خواهشمندیم برای سرمایه گذاری کانادا تمام جوانب را با وسواس بیشتری در نظر بگیرید. در همین راستا از شما دعوت می کنیم آخرین و جدیدترین خبرهای مهاجرت به کانادا را از این وبسایت دنبال کنید.

بیشتر بدانید!
برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟