منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Greece Immigration

مهاجرت به یونان

یکی از مسیر های محبوب زندگی در اروپا ، مهاجرت به یونان است. کشور یونان با تاریخ کهن خود و زیبایی هایی که در دل خود دارد ، برای بسیاری از مهاجرین یک مقصد پرطرفدار است. 

اگر علاقه دارید با روشهای مهاجرت و دریافت اقامت یونان بیشتر آشنا شوید ، به خوب جایی مراجعه کرده اید! ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همه جزئیات را در اختیار شما می گذاریم.

[yasr_visitor_votes]

مهاجرت به یونان

یونان یک کشور اروپایی بسیار محبوب و معروف است و اگر کسی برنامه اروپا گردی بگذارید بعید است که در لیست کشورهایی که قرار است ببیند ، کشور یونان وجود نداشته باشد. مهاجرت به یونان هم به همین شکل محببویت زیادی در جهان دارد و همه ساله افراد زیادی برای دریافت اقامت یونان در روشهای مختلف برنامه ریزی می کنند.  

اما اگر بخواهیم بگوییم که چرا دریافت اقامت یونان و مهاجرت به این کشور تا این اندازه در اروپا محبوبیت پیدا کرده است ، باید ابتدا در مورد خود کشور یونان اطلاعاتی به شما بدهیم و شما را با فضای این کشور آشنا کنیم:

درباره یونان بیشتر بدانید

یونان کشوری در قاره ی اروپا با نام رسمی جمهوری هلنیک (Hellenic Republic) است. این کشور به شکل جمهوری پارلمانی اداره می شود. پایتخت این کشور آتن و جمعیت این کشور طبق آمار سال ۲۰۱۷ چیزی حدود ۱۰,۷۲۲,۸۱۶ نفر بوده است.

زبان این کشور هم که یونانی و پول رایج آن همچون سایر اروپا یورو است. البته طبق بررسی های ما و تجربه های نقل شده از توریست های خارجی زبان انگلیسی هم به شکل گسترده در یونان صحبت می شود.

کشور یونان دارای طولانی ترین خط ساحلی در قاره سبز است. باید بدانید که کشور یونان جنوبی ترین کشور در قاره ی اروپا است. این کشور بهره زیادی از کوه های سنگی، جنگل ها و دریاچه های فوق العاده برده است.

نکته جالب توجه در مورد یونان اینکه در ضلع شرقی این کشور هزاران جزیره کوچک رویایی در دریای آگن (Aegean sea) وجود دارد همچنین  از ضلع جنوبی با دریای مدیترانه و از ضلع غربی توسط دریای لونیان(linian sea)  احاطه شده و این موضوع باعث شهرت به خصوصی این کشور و محبوبیت مهاجرت به یونان است .

در پاسخ به اینکه چرا اکثر ثروتمندان و کارآفرینان مهاجرت به یونان را در صدر گزینه های خود قرار داده اند باید بگوییم که دلیل اصلی آن موقعیت استثنایی جغرافیایی یونان ، طبیعت متنوع ، بکر و فوق العاده ، زندگی صلح آمیز و آرام است.

چرا مهاجرت به یونان ؟

اما علاوه بر ویژگی های جغرافیایی و محیطی که باعث محبوبیت مهاجرت به یونان می شود، عوامل بسیار دیگر نیز وجود دارد که این پرطرفدار بودن را توجیه می کند:

  • زندگی در عضوی از منطقه شنگن با اقامت در یونان
  • با مهاجرت به یونان دستیابی به ویزای طلایی اروپا با کمترین هزینه امکان پذیر است
  • آب و هوای مدیترانه ای و فوق العاده یونان
  • موقعیت استراتژیک و امنیت کامل در یونان
  • رسم کهن مهمان نوازی نسبت به مهاجران در یونان
  • دسترسی به تحصیلات عالی با مهاجرت به یونان
  • برخورداری از بیمه و سیستم مراقبت بهداشتی 
  • اقتصاد احیا شده و رو به پیشرفت یونان

دریافت اقامت یونان برای صاحبان مشاغل

از نظر وکیل مهاجرت به یونان ، این کشور برای کسانی که به دنبال عرضه ی بازار اروپایی یا گسترش تجارت خود به سایر نقاط جهان هستند ایده آل است.  درحقیقت یونان به عنوان عضو اتحادیه اروپا و منطقه یورو، دسترسی به بازارهای منطقه ای با رشد بالا و در حال ظهور را فراهم می کند.

این کشور شگفت انگیز، دروازه ای عالی بدون هیچ گونه موانع تجاری است که به بیش از ۱۴۰ میلیون مصرف کننده در جنوب شرقی اروپا و دریای مدیترانه دسترسی دارد.

در سال ۲۰۱۹ اولین باری نیست که یونان نه تنها یک کشور خوب برای سرمایه گذاری بلکه مکانی مطلوب برای زندگی انتخاب شده است. در یک جمله اقامت یونان جزو طلایی ترین گزینه ها برای افراد ثروتمند و کارآفرین است.

چرا یونان کشوری پرطرفدار است؟

مزایای مهاجرت به یونان

پروسه سریع

در روش گلدن ویزای یونان پروسه مهاجرت ظرف 2 ماه انجام می شود.

ارزان ترین سرمایه گذاری

گلدن ویزای یونان ارزان ترین گلدن ویزای اروپا محسوب می شود.

اقامت دائم سریع

در روش گلدن ویزای یونان بلافاصله اقامت دائم می گیرید.

مسیر شهروندی اروپا

بعد از 7 سال می توانید برای دریافت پاسپورت یونان اقدام کنید.

بدون شرط حضور

در روش گلدن ویزای یونان نیازی به شرط حضور نیست.

مشمولیت خانواده

همسر ، فرزندان زیر 21 سال و پدر و مادر متقاضی و همسرش مشمول هستند.

وکیل متعمد و متخصص مهاجرت به یونان

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به صورت مستقیم و بلاواسطه خدمات تخصصی مهاجرت به یونان را در سالهای گذشته ارائه می دهد.

مهاجرت به یونان

دریافت اقامت یونان با خرید ملک

Greece Golden Visa

گلدن ویزای یونان یا همان دریافت اقامت یونان با خرید ملک نه تنها محبوب ترین روش مهاجرتی در این کشور است بلکه در سرتاسر اروپا نیز طرفداران بسیاری دارد.

در این روش مهاجرت به یونان متقاضی می تواند با خرید ملک حداقل به ارزش 250 هزار یورو گلدن ویزای یونان را برای خود و خانواده تحت سرپرستی خود دریافت کند.

دریافت اقامت یونان با خرید ملک در واقع یکی از زیرمجموعه های برنامه مهاجرتی ویزای طلایی یونان ( Greece Golden Visa‌) محسوب می شود که یکی از شفاف ترین و در عین حال قطعی ترین برنامه های مهاجرتی اروپاست. در این روش مهاجرت به یونان شما با خرید ملکی در یونان با شرایط مشخص می توانید اقامت دائم یونان را بدست آورید.

اقامت دائم یونان از همان ابتدا

خیلی ها ممکن است علاقه نداشته باشند وارد مراحل اقامت موقت و تبدیل آن به اقامت دائم پس از چند سال شوند. در خصوص این روش مهاجرت به یونان نکته قابل توجهی وجود دارد و آن این است که بر خلاف بسیاری از برنامه های گلدن ویزای اروپا یونان در قدم اول اقامت دائم می دهد و این به معنای این است که شخص دارای گلدن ویزای یونان شرط حضور در این کشور ندارد.

به موجب این برنامه مهاجرتی  کسانی که به مدت ۷ سال دارای اقامت دائم یونان باشند می توانند برای پاسپورت این کشور یعنی تابعیت و شهروندی اقدام کنند. 

 

سرعت رسیدگی بالا

مزیت دیگر این برنامه سرعت بالای رسیدگی به پرونده های آن است. کیس های گلدن ویزای یونان در عرض ۳ ماه رسیدگی می شود و به نتیجه می رسد. این موضوع در بین سایر برنامه های مهاجرتی گلدن ویزا برجسته به نظر می رسد.

علاوه بر اینها فرزندان تا ۲۴ سال می توانند به عنوان وابسته اقامت دائم یونان را بگیرند و از استانداردهای زندگی اروپایی بهره مند شوند.

 

چطور ملک مورد نظرم را پیدا کنم؟

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن اینوستایم ، اوین و تنها پلتفرم مهاجرت با سرمایه گذاری مورد مناسب خود را در یونان پیدا کنید. این اپلیکیشن اطلاعات جامعی در خصوص پروژه ها ، واحد ها و اطلاعات محله ها و امور مهاجرتی در اختیار شما قرار خواهد داد. 

در صورتیکه می خواهید در مورد خدمات ما در زمینه دریافت اقامت یونان با خرید ملک بیشتر بدانید به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

اقامت یونان با سرمایه گذاری

Greece Investor Visa

همه ساله سرمایه گذاران زیادی تصمیم به مهاجرت به یونان گرفته و سرمایه خود را در اقتصاد با ثبات این کشور مستقر می کنند.

در روش مهاجرت به یونان با سرمایه گذاری شما می توانید با خرید اوراق بهادار یا سپرده گذاری بانکی به مبلغ 400 هزار یورو وارد پروسه گلدن ویزای یونان شوید و از مزایای آن استفاده کنید. 

در روش مهاجرت به یونان با گلدن ویزا ممکن است بسیاری از افراد به هر دلیلی نخواهند در موضوع املاک و مستغلات وارد شوند. قوانین گلدن ویزای یونان برای این دسته از افراد نیز گزینه هایی برای انتخاب دارد.

 

سپرده گذاری بانکی در یونان

شما می توانید یک حساب بانکی در یونان افتتاح کنید و در آن مبلغ 400 هزار یورو سپرده گذاری کنید و از این طریق بدون اینکه مجبور باشید در یونان ملکی خریداری کنید می توانید وارد پروسه ویزای طلایی یونان شوید.

این گزینه ممکن است برای خیلی ها گزینه شسته رفته تری نسبت به خرید ملک باشد چرا که دیگر مرحله بسیار مهم و حساس انتخاب و خرید ملک و قراردادهای مربوطه و سپس فروش آن در آینده را نخواهند داشت.

 

خرید سهام شرکتها یا اوراق بهادار

اگر هم زیاد طرفدار سپرده گذاری بانکی نیستید می توانید به سراغ خرید سهام شرکت ها  یا ارواق بهادار برای دریافت گلدن ویزا و نهایتا دریافت اقامت دائم یونان بروید.

این روش هم ممکن است برای خیلی ها مطلوب تر از سپرده گذاری بانکی یا خرید ملک باشد چرا که به آنها این فرصت را می دهد که از نزدیک شاهد فعالیت های تجاری یک شرکت یا یاک مجموعه باشند و برای فعالیت های اقتصادی خود در آینده در اروپا تجارب بسیار ارزشمندی بیاندوزند.

در صورتیکه می خواهید در مورد مهاجرت به یونان در روش سرمایه گذاری اطلاعات بیشتری کسب کنید ، میتوانید به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

مهاجرت به یونان
مهاجرت به یونان

اقامت خود حمایتی یونان

Financially Independent Visa

کسانی که می خواهند در یونان بازنشسته شوند یا اقامت این کشور را بدون کار کردن بگیرند ، می توانند با اثبات منابع درآمدی در خارج از کشور، مهاجرت به یونان را آغاز کنند. 

این درآمد ها می تواند حقوق بازنشستگی ، اجاره املاک، سود بانکی و … باشد. برای اینکه شخص بتواند از این طریق اقامت یونان را دریافت کند حداقل باید 2000 یورو درآمد ماهیانه را اثبات کند.

از حق که نگذریم اقامت تمکن مالی یونان یا همان ویزای خود حمایتی یونان هم خیلی خواهان دارد و همه ساله ما شاهد تقاضاهای بسیاری برای این روش مهاجرت به یونان هستیم. البته وقتی شما هم دلایل محبوبیت اقامت خود حمایتی یونان را بدانید ، متوجه این حجم تقاضا خواهید شد:

 

دریافت اقامت یونان بدون سرمایه اولیه

اولین نکته ای که در خصوص اقامت خودحمایتی بونان توجه شما را به خود جلب خواهد کرد این موضوع است که در این روش دریافت اقامت یونان بر خلاف سایر روشها ، شما به سرمایه اولیه نیاز ندارید. تنها باید اثبات کنید که هر ماه یک درآمد ثابت و مستمر دارید که چه شما باشید چه نباشید حاصل می شود.

همیشه از ما می پرسند ارزان ترین روش مهاجرت به اروپا چیست. پاسخ همین اقامت خود حمایتی یونان است. در این روش مهاجرت به یونان صرفا اثبات درآمد ثابت خارجی کفایت می کند.

 

چه کسانی می توانند برای اقامت خود حمایتی یونان اقدام کنند؟

همانطور که اشاره کردیم افرادی برای این روش مهاجرتی دارای صلاحیت هستند که بتوانند از یک یا چند منبع ثابت ، برای خود و خانواده درآمد مستمر اثبات نمایند.  این درآمد می توانید از یک حقوق بازنشستگی حاصل شود ، برخی که مالک هستند و از املاک خود اجاره دریافت می کنند هم می توانند اقدام کنند.

همین طور ممکن است افرادی باشند که از محل سپرده های بانکی خود سود دریافت می کنند و یا اینکه سهام شرکت  و یا اوراق  قرضه دارند و سود می گیرند.

در مورد خدمات ما در خصوص ویزای خود حمایتی یونان می توانید در صفحه سرویس مروبطه اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

مطالب آگاهی بخش و مفید

آخرین مقالات مهاجرت به یونان را اینجا ببینید:

پرسش و پاسخ های اقامت یونان

درباره مهاجرت یونان می پرسند:​

ارزان ترین روش مهاجرت به یونان دریافت ویزای خودحمایتی در این کشور است. نیاز به سرمایه اولیه ندارد و شما با اثبات درآمد مشخص ماهانه اقامت می گیرید.

خیر شما فقط در روش گلدن ویزای یونان از همان ابتدا اقامت دائم دریافت می کنید. در سایر روشها باید مراحل تبدیل اقامت موقت به دائم طی شود. 

پروسه مهاجرت در گلدن ویزای یونان بسیار سریع است و در کمتر از دو تا سه ماه به نتیجه می رسد اما در سایر روشها باید 4 تا 6 ماه را در نظر داشته باشید. 

اصولا همسر شما و فرزندان زیر 21 سال به شرط وابستگی می توانند همراه شما باشند. البته والدین شما و همسرتان نیز می توانند در روشهای مهاجرت به یونان شما را همراهی کنند. 

به غیر از روش دریافت اقامت یونان از طریق ویزای خودحماتی در سایر روشهای مهاجرت به یونان حق کار دارید. 

سوابق کار ما در یونان از 2013

سرمایه گذاری
0
کارت اقامت
0
پاسپورت یونان
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

اگر در خصوص امور مهاجرتی یونان نیاز به اطلاعات بیشتر  و راهنمایی دارید با ما در تماس باشید. خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.  همچنین می توانید از صفحه مشاوره مهاجرت آنلاین نیز استفاده کنید. 

مهاجرت به یونان

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...