منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت پزشکی به آلمان

مهاجرت پزشکی به آلمان
مهاجرت پزشکی به آلمان
در مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مهاجرت پزشکی به آلمان ، خدمات پزشکی و درمانی آلمان ، مراقبت های پزشکی در آلمان ، هزینه خدمات درمانی و پزشکی در آلمان و اخذ ویزای پزشکی آلمان را صحبت خواهند کرد. درمقدمه مهاجرت پزشکی به آلمان ، به جایگاه و اهمیت سفرهای درمانی ( گردشگری پزشکی )در کل دنیا ، بخصوص کشور آلمان می پردازیم. با سفر به کشور آلمان هم از جاذبه های توریستی آن لذت ببرید و هم در صورت نیاز ، به معالجه و درمان بیماریهای خود بپردازید . آلمان با پیشترفته ترین تجهیزات و پزشکان در خدمت بشریت است.در این سفر با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید و از جدیدترین اطلاعات بروز استفاده کنید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مهاجرت پزشکی به آلمان ، خدمات پزشکی و درمانی آلمان ، مراقبت های پزشکی در آلمان ، هزینه خدمات درمانی و پزشکی در آلمان و اخذ ویزای پزشکی آلمان را صحبت خواهند کرد. درمقدمه مهاجرت پزشکی به آلمان ، به جایگاه و اهمیت سفرهای درمانی ( گردشگری پزشکی )در کل دنیا ، بخصوص کشور آلمان می پردازیم.

با سفر به کشور آلمان هم از جاذبه های توریستی آن لذت ببرید و هم در صورت نیاز ، به معالجه و درمان بیماریهای خود بپردازید . آلمان با پیشترفته ترین تجهیزات و پزشکان در خدمت بشریت است.در این سفر با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید و از جدیدترین اطلاعات بروز استفاده کنید .

 

مهاجرت پزشکی به آلمان

با آسان شدن مسافرت ها ی امروزی و رشد فزاینده آن ، بسیاری از مردم برای درمان و معالجه به دیگر کشورها سفر می کنند . هر کدام از آنها انگیزه و هدف خاصی برای درمان پزشکی در خارج از کشور دارند . بیشتر مردم به این یکی دو دلیل مهاجرت پزشکی به آلمان می کنند : دلیل اول  : صرفه جویی در هزینه درمان  و دلیل دوم : دسترسی به امکانات درمانی که در کشور خودشان وجود ندارد . کشور آلمان  یک مقصد محبوب  و پر طرفدار ، برای مسافرانی می باشد که قصد درمان را دارند . و این تمایل روز به روز برای  مهاجرت پزشکی به آلمان رو به افزایش است

سالانه ما شاهد این افزایش سفرهای درمانی هستیم . کیفیت بالای مراقبت های پزشکی ،  پایبندی به اصول و تعهدات اخلاقی ، دسترسی سریع به متخصصان  و پزشکان،  به جذابیت این کشور برای انتخاب آن به عنوان مقصدی برای بهره مند شدن از خدمات پزشکی و درمانی، می افزاید . مراقبت های پزشکی در  آلمان ،  به نسبت  هزینه  درمان  و کیفیت خدمات  درمانی بسیار عالی می باشد . هزینه خدمات درمانی و پزشکی در آلمان ارزان ترین نیست ، اما  هزینه خدمات درمانی و پزشکی در این کشور بطور قابل توجهی ، از دیگر کشورهای صنعتی مانند ایالات متحده امریکا ، پایین تر می باشد .

 

نگاهی به گذشته و عملکرد سیستم مراقبت های بهداشت و سلامت در آلمان

سیستم مراقبت های سلامت  در کشور آلمان دارای شهرت و معروفیت بسیار خوبی  در سطح بین المللی می باشد و بخاطر سطح کیفیت بالا در دنیا  معروف شده است . استانداردها و عملکرد درمانی  و کیفیت  خدمات ، در بیمارستان های کشور آلمان بی نهایت بالا می باشد .

 چه عاملی مزیت اصلی خدمات پزشکی و درمانی آلمان می باشد ؟

یکی از عواملی که باعث شده کیفیت خدمات پزشکی و درمانی آلمان بسیار بالا باشد و آلمان را از دیگر کشورها متمایز کند ، آموزش های تخصصی می باشد که کلیه پزشکان ، پرستاران ، و دیگر متخصصان پزشکی ، حرفه ای های پزشکی ،  و جراحان در آلمان باید  قبل از هر عمل و اقدام پزشکی پشت سر بگذارند و با گذراندن این دوره های کاملا جدید و به روز  ، و گذراندن دوره انترمی ، مجاز به اقدامات پزشکی میشوند .

بیشتر بدانید!
چرا دانشجویان بین المللی در آلمان می مانند؟!

پزشکان و جراحان بطور مدام و پی در پی ، این دوره های آموزشی را میگذرانند تا از آخرین پیشرفت های علمی پزشکی و درمانی  در رشته تخصصی خودشان  مطلع و آگاه بشوند . این به روز بودن پزشکان و متخصصا ن  ، بزرگترین ویژگی و امتیاز سیستم خدمات  و مراقبت های درمانی و پرشکی کشور آلمان می باشد .

مجهز ترین امکانات و خدمات پزشکی و درمانی آلمان را با  اریکه عدل بشناسید . اریکه عدل ،  ضمن آرزوی سلامتی  ،  شما مسافران و مهاجران عزیز را برای استفاده از به روز ترین خدمات پزشکی سوق می دهد .

 

صنعت پزشکی در کشور آلمان

تجهیزات ، دستگاه ها و ابزارهای  موجود و در دسترس خدمات پزشکی و درمانی آلمان ، از نظر فنی و ساختار مهندسی ، دارای سطح بالایی از نو آوری و تکنولوژی می باشد . و باهمین مزیت و ویژگی در سطح بین المللی شناخته شده است .

تقریبا تمامی بیمارستان های آلمانی به تکنولوژی و نو آوری سطح بالای اسکن و تصویر برداری ، سونوگرافی سه بعدی (3D)  و خدمات عکس برداری MRI  مجهز می باشند . و بسیاری از کلینیک های تخصصی  ، از تجهیزات پیشرفته و مهندس ساز نوین برخوردار هستند ، که بیماران را با آخرین روش ها و جدیدترین دستاوردهای درمانی ، معالجه می کنند .

ربات های جراح ، آنژیوکت های قلب ، پرتو درمانی های دقیق برای بیماران سرطانی ، تنها بخشی از تکنولوژی هایی می باشد که در کلینیک های کشور آلمان موجود و انجام میشوند .

علاوه بروجود این تجهیزات و امکانات جدید ، آلمان قوانین و مقررات بسیار سختگیرانه ای به منظور نگهداری و مراقبت از بیماران دارد . اقدامات  و مراقبت های بهداشتی دقیق و درست در بیمارستان های آلمان ، فقط جزئی از مواردی می باشد که بیماران در بیمارستان ها  توقع دارند . و زمانی که بیماران به این بیمارستان ها می روند کاملا این ویژگی را خواهند دید . تمامی این عوامل و مزیت ها ، باعث شده که کشور آلمان  به عنوان جذاب ترین و پر مخاطب ترین  مقصد گردشگری پزشکی باشد . و همواره کلیه بیماران را در سطح جهان به سوی خود می کشاند . تکنولوژی و نو آوری در صنعت پزشکی کشور آلمان حرف اول را در دنیا می زند.

 

بیماران و درمان

با در نظر گرفتن تمامی این مزیت های خدمات پزشکی و درمانی آلمان  ، آمار دقیقی در مورد تعداد مسافرانی که برای درمانی های پزشکی و یا عمل جراحی  و یا به دلایل استفاده از خدمات سلامت و بهبودی بیماران ، به کشور آلمان می روند ، در دسترس نیست و آمار مشخصی ارائه داده نشده ، ولی از تعداد سالانه  150000 نفر تا 250000 نفر متغیر می باشد . و کارشناسان مطمئن هستند که این تعداد برای گردشگری پزشکی همچنان رو به افزایش می باشد . و تعداد بیشتری از بیماران از سراسر دنیا  قصد سفر به کشور آلمان دارند تا بتوانند از جدیدترین روش های درمانی انواع بیماریها استفاده کنند .

بیشتر بدانید!
پروسه اقامت با خرید ملک در آلمان

بسیاری از دیگر کشورهای دنیا ، خدمات گسترده و بیشماری را برای درمان و عمل های جراحی  به گردشگران پزشکی ارائه می دهند ، اما در این کشورها ، تعداد  متخصصان شان کمتر از  متخصصان آلمان می باشد . و عملا توانایی رقابت با آلمان را در این زمینه ندارند .

برای مثال ،  کشورهایی هستند که  شاید در جراحی قلب و جراحی زیبایی  ، یا جراحی های ایمپلنت  و  جراحی و مراقبت های دهان و دندان متخصص باشند  ، اما کشور آلمان  مراقبت و خدمات عالی تری را با متخصصان حرفه اش به متقاضیان ارائه می دهد . کشور آلمان حتی در دیگر مناطق و کشورها پیشرفت و حضور خود را نشان داده است و فعالعیت های برون مرزی هم دارد .  این شهرت تمام عیار و واقعی ،  از امیتازات کشور آلمان در زمینه خدمات پزشکی و درمانی می باشد .

 

زمینه های خدمات درمانی در کشور آلمان

این خدمات شامل موارد ذیل می باشد . اما این خدمات محدود به این موارد نیستند . ما برای مثال چندین مورد را به اطلاع شما می رسانیم .

  • درمان بیماری سرطان
  • درمان بیماری نا باروری
  • درمان بیماری و مشکلات قلبی و جراحی قلب و عروق
  • جراحی ارتوپدی
  • درمان بیماری مغز و اعصاب  – جراحی مغز و اعصاب
  • درمان بیماری چاقی
  • درمان بیماری کلیوی
  • درمان جایگزین و تکمیلی انواع بیماریها
  • چشم پزشکی

آلمان همچنین مقصد بسیار عالی و ممتازی برای آزمایشات  و تحقیقات تشخیصی ، کنترل  و چک آپ های همه جانبه سلامتی می باشد .با بهترین امکانات و دستگاه ها ،  و با آسان ترین روش های تشخیص بیماری ، بیماری مورد نظر را پیدا می کند و نوع بیماری را تشخیص می دهد که تشخیص خود بیماری ، بسیار در معالجه و درمان آن موثر می باشد .

این کشور پیشرفته ،  علاوه بر تجهیزات با تکنولوژی و نو آوری ، همچنین مراکز و اماکنی برای  آبگرم درمانی ، انواع ماساژ درمانی ، بخش های بهداشت و سلامت ،  و مراکز توانبخشی  می باشد . لذا جای تعجبی نیست که  میلیون ها توریست و گردشگر  هر ساله از کشور آلمان دیدن می کنند . به عبارتی هم تفریح و هم درمان .  مراکز حمام و آب درمانی ،  چشمه های آب معدنی  و ماساژدرمانی ، و بخش های درمانی و  مراقبت های سلامتی و بهداشتی را می توانند ببینند و از آنها طبق نیازشان استفاده کنند .

 

گرفتن ویزیت و وقت ملاقات

قرار ملاقات وگرفتن وقت  ویزیت برای بسیاری از  درمان های  پزشکی و روند جراحی در کشور آلمان خیلی سریع و راحت می باشد  و وقت زیادی نمیگیرد و بیمار خیلی منتظر گرفتن وقت ویزیت نمیشود . علاوه بر این مزیت ، بسیاری از پزشکان و کارکنان ، به زبان انگلسیی که زبان بین المللی هست صحبت می کنند و براحتی می توانند با بیمارانشان ارتباط برقرارکرده و صحبت کنند . که این حسن بسیار خوبی می باشد .

بیشتر بدانید!
سریع ترین راه مهاجرت به اروپا

 

نحوه عملکرد گردشگری ( سفر ) پزشکی چگونه است ؟

گردشگری پزشکی در سال های اخیر آسان تر شده است .و به سختی سالهای قبل نیست . امروزه ، خیلی از شرکت های بزرگ بیمه ، تمام خدمات پزشکی  یا بخشی از خدمات پزشکی خارجی را برای بیمار تامین و بر آورد می کنند . برخی از بیماران بنا به نیازشان انتخاب می کنند که بیمه مسافرتی خریداری کنند بخصوص بیمه پزشکی که برای بیماران دارای اهمیت زیادی دارد .

بیماران  می توانند خودشان نوع سفر را انتخاب و برنامه ریزی کنند ، و یا می توانند با کمک سازمان ثالثی که درتامین  نیازهای خاص گردشگری پزشکی تخصص دارد ، مشورت و برای سفرشان برنامه ریزی کنند . برنامه ریزی و سازماندهی مسافرت پزشکی  معمولا  ، همراه با استرس و ابهام است .

 

مزیت آشنا بودن با زبان آلمانی

آشنایی شما با زبان آلمانی و فرهنگ کشور آلمان ، و آگاهی از سطح تجربه کاری بیمارستان و نحوه برخورد آن بیمارستان با بیماران خارجی ، و نتایج تشخیصی آزمایشات پزشکی ، همگی عواملی هستند که روی گرفتن ویزیت و قرارملاقات با متخصص پزشکی آلمانی  ،تاثیر  مهمی می گذارد . دانستن زبان آلمانی و آشنایی با فرهنگ کشور آلمان ، شما را در ایجاد ارتباط و صحبت با پزشک تان کمک می کند . همچنین انتخاب یک بیمارستان مناسبی که رفتار مناسب با بیماران  ، بخصوص بیماران خارجی داشته باشد و در این خصوص دارای تجربه کافی و سابقه خوبی باشد ، از استرس شما کم خواهد کرد.

 

اخذ ویزای پزشکی آلمان

نیاز به ویزا برای سفر پزشکی به آلمان ، چالش ها  و دغدغه هایی را برای بعضی ملیت ها ایجاد می کند . بیماران از هر کشوری  و با هر ملیتی که باشند ، برای سفر پزشکی به آلمان بایستی ویزا ی پزشکی بگیرند . بدین منظور اگر شما با یک شرکت و یا سازمان و موسسه ای که ، کار مدیریت اخذ ویزای پزشکی  و اعزام بیمار را انجام می دهد  ارتباط و مذاکره داشته باشید ، اینکار هم  زمان شما را هدر نمیدهد و هم  اینکه مشکلات قبل از سفر را  دیگر نخواهید داشت .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت پزشکی به آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟