منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت پرستاران به کانادا

مهاجرت پرستاران به کانادا
مهاجرت پرستاران به کانادا
در مورد مهاجرت پرستاران به کانادا مطالبی را در میان گذاشتیم. به شغل پرستاری در کانادا پرداختیم. چگونگی شغل پرستاری در کانادا بر حسب قانون و نیاز استانها می باشد. پرستاری در کانادا بر اساس طبقه بندی مشاغل بسیار آسان است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص مهاجرت پرستاران به کانادا مطالبی را برایتان به اشتراک می گذارد. در این مقاله به چگونگی شغل پرستاری در کانادا اشاره می شود. پرستاری در کانادا آینده شغلی خوبی دارد.

مهاجرت پرستاران به کانادا

نیاز به شغل پرستاری در کانادا بسیار بالا است. براساس لیست NOC  و کد شماره 3012، پرستاران واجد شرایط  می توانند جهت اقامت دائم اقدام کنند. مهاجرت پرستاران به کانادا طبقه بندی دارد. این لیست تحت برنامه های مهاجرتی فدرال و قوانین داوطلبانه استانی نیروهای ماهر، تنظیم شده است. NOC   کدهای طبقه بندی مشاغل در کانادا می باشد. طبق آن پرستاران، و پرستاران روانپزشکی می توانند تحت قوانین و مقررات  اداره کار و پلیس مهاجرت برای اقامت دائم درخواست بدهند. دولت کانادا اعلام نموده تا سال 2021 حداقل 1.000.000 پرستار ماهر جذب می شوند.

امیدواریم با مهارت خود بتوانید سهمی در این بازار داشته باشید. طبقه بندی مشاغل بسیار گسترده است. در حال حاضر بیشترین نیاز شغلی به همه کدهای پرستاری می باشد. کلیه پرستاران ماهر، پرستاران روانپزشکی در این لیست هستند. پرستارانی که برنامه های آموزشی یا خدمات مشاوره ای ارائه می دهند نیز مورد نیاز هستند.

اگر طرحی  داشته باشند که مستقیما به مراقبت از بیمار مرتبط  باشد، می توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. در بحث مهاجرت پرستاران به کانادا ، هر درخواستی طبق قوانین تخصصی مهاجرت پزشکی و پرستاری ارزیابی می شود. بررسی و ارزیابی درخواست ویزا نیز روند خود را دارد.

 

شغل پرستاری در کانادا بسیار متنوع است

تخصص های مرتبط با این شغل وجود دارد از جمله:

  • پرستار مراقبت های ویژه.
  • مشاور پرستار.
  • پرستار بهداشت روان (psychiatric nurse R.P.N).
  • پرستار حرفه ای بهداشت.
  • پرستار محقق.
  • پرستار بالینی.
  • پرستار اورژانس و حوادث.
  •  پرستار عمومی یا بهداشت.
  • پرستار با دیپلم یا پروانه رسمی.
  • پرستاران مامایی.
  • پرستاران مراقبت های اولیه با کد 3124 که با  پزشکان متخصص بهداشت ،مراقبت و درمان در ارتباط هستند.
بیشتر بدانید!
مسئولیت های وکیل ثبت شرکت در انگلیس

این زیر شاخه ها به شما کمک می کند که با هر مهارتی در خصوص پرستاری بتوانید برای اقامت درخواست بدهید.

هرکدام از این مشاغل یک دستمزد و حقوق دارند. حداقل شرایط برای مهاجرت پرستاران به کانادا  این است که  در کشور خود دارای مدرک مجاز پرستاری باشند. سپس بایستی واجد شرایط لازم بین المللی به منظور مهاجرت باشند.

کانادا دارای استان های گوناگونی است، هر یک از آنها  فرآیند نظارتی و ارزیابی خود را دارند. بر اساس نیاز هر استان، نیروی کار ماهر جذب میشود. کاناد سازمان ثبت ملی برای پرستاران ندارد. استانهای این کشور تعیین کننده نیاز ها هستند. 

 

انواع پرستاری در کانادا

شغل پرستاری در کانادا در سه نوع  طبق ذیل می باشد :

  • پرستار RN -registered nurse :
    که دارای پروانه کار هستند.این نوع پرستاری معمولا دوره 4 ساله را در دانشگاه بعد از دوره متوسطه تکمیل می کنند سپس جزو پرستاران ثبت شده می شوند.
  • پرستاران PRN – Registered Psychiatric Nurses:
    که مدرک لیسانس پرستاری روانپزشکی یا مدرک پرستاری عمومی در رشته روانپزشکی دارند.این نوع پرستاران مقرر به فعالیت در بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا هستند.
  • پرستار LPN-licensed Practical Nurse:
    یا پرستار عملی ثبت شده در انتاریو. این نوع یک برنامه عملی پرستاری است .پس از پایان دوره متوسطه در کالج تکمیل می شود . معمولا دو سال طول می کشد.

پرستاری بسیار قانونمند است.مهاجرت پرستاران به کانادا برحسب نیاز مناطق و استان های این کشور است.

 

پرستاری در کانادا را تجربه کنید

تمامی مطالب طبق آخرین اخبار و قوانین سال 2019 می باشد. اگر به عنوان یک پرستار که واجد شرایط بین المللی هستید، بایستی از خدمات ارزیابی پرستاری ملی کانادا تاییدیه  بگیرید. NNAS-National Nursing Assessment Services هزینه این ارزیابی 650 دلار است. این اولین مرحله  اجباری اخذ ویزای کانادا و ثبت شغل شما است. مهاجرت پرستاران به کانادا در حین سادگی قوانین مخصوص خود را دارد.

بیشتر بدانید!
روش های سرمایه گذاری در انگلیس کدامند؟

اقدام برای مهاجرت چندین مرحله دارد:
اولین مرحله همان ارزیابی توسط خدمات ارزیابی پرستاری ملی کانادا بود که در بالا به آن اشاره شد. اقدام بعدی آزمون بین المللی به زبان انگلیسی یا فرانسوی  است.
ارسال درخواست برای شغل پرستاری در کانادا یکی دیگر  از مراحل درخواست اقامت است. شما باید به هیئت پزشکی و پرستاری در منطقه ای که قصد کار در آن دارید، درخواست بفرستید. در این خصوص شما را راهنمایی خواهیم کرد.

در رابطه با این موضوع که آیا پرستاران می توانند خانواده خود را در کانادا همراه داشته باشند، مطالبی وجود دارد. در صورت نیاز این موارد را برایتان ذکر خواهیم کرد. اقامت پرستاری در کانادا بسیار آسان می باشد.

 

در مورد مهاجرت پرستاران به کانادا مطالبی را در میان گذاشتیم به شغل پرستاری در کانادا پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله دلایل ریجکت ویزای کانادا را بخوانیدبرای کسب اطلاعات از سایر مشاغل مورد نیاز در کانادا اینجا کلیک کنید

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت پرستاران به کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟