منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال

میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال
میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال
در این پست قصد داریم میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال را بررسی کنیم. همانطور که می دانید برای دریافت ویزای دی هفت پرتغال شخص متقاضی باید سطحی از تمکن مالی خودش را برای دولت پرتغال به اثبات برساند به عبارت دیگر فرد باید اثبات کند که تا حدود حداقل درآمد قانونی در کشور پرتغال ، درآمد دارد و به همین نسبت هم می تواند خانواده و افراد همراه خودش را پشتیبانی مالی کند. برای روشن تر شدن موضوع با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این پست قصد داریم میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال را بررسی کنیم. همانطور که می دانید برای دریافت ویزای دی هفت پرتغال شخص متقاضی باید سطحی از تمکن مالی خودش را برای دولت پرتغال به اثبات برساند به عبارت دیگر فرد باید اثبات کند که تا حدود حداقل درآمد قانونی در کشور پرتغال ، درآمد دارد و به همین نسبت هم می تواند خانواده و افراد همراه خودش را پشتیبانی مالی کند. برای روشن تر شدن موضوع با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید.

از میان مدارک ضروری برای درخواست ویزای تمکن مالی پرتغال ، اثبات توان مالی برای خود و خانواده فرد متقاضی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شخص متقاضی باید اثبات کند که حداقل درآمد قانونی در پرتغال را دارد و می تواند خانواده خود را هم به همین نسبت ساپورت کند. این میزان درآمد باید حداقل برای ۱۲ ماه / یک سال کامل تضمین شود.

میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال

حداقل درآمد گفته شده در بالا با توجه به کسانی که خانواده فرد متقاضی را تشکیل می دهند ، ممکن است متفاوت باشد. در محاسبه حداقل به شکل زیر رفتار می شود :

  • اولین بزرگسال ( فرد متقاضی ) : ۱۰۰ درصد حداقل حقوق قانونی ، که در حال حاضر 1200 یورو در ماه است و سالیانه مبلغ 14400 یورو خواهد بود.
  • بزرگسال دوم : ۵۰ درصد حداقل حقوق قانونی ( 600 یورو/ماه  و 7200 یورو/سال)
  • فرزندان کوچک و هر شخص جوانی که زیر ۱۸ سال سن دارد :  ۳۰ درصد حقوق قانونی ( 360 یورو/ماه و 4320 یورو/سال )
بیشتر بدانید!
مدت اعتبار ویزای دی ۷ پرتغال و اقامت حاصله

البته باید توجه داشت که چون در نهایت مقامات پرتغالی در خصوص اعطای ویزای تمکن مالی پرتغال تصمیم می گیرند ، هر چقدر که این درآمد بیشتر باشد ، شخص متقاضی و خانواده اش شانس بیشتری برای پذیرش خواهند داشت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد میزان توان مالی برای ویزا دی هفت پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟