منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی چگونه است؟

نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی، دریافت نمایندگی شرکت خارجی، انواع نمایندگی شرکتهای خارجی، وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی، شرکت های خارجی و خدمات نمایندگی
نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی، دریافت نمایندگی شرکت خارجی، انواع نمایندگی شرکتهای خارجی، وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی، شرکت های خارجی و خدمات نمایندگی
نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی با ارتباط و مشاوره با وکلای تجاری میسر خواهد شد، زیرا مشاوران و وکلای تجاری شناخت کافی از بازارهای بین المللی از جمله تولید کنندگان و صادر کنندگان معتبر دارند، برای دریافت نمایندگی شرکت خارجی باید از توانایی ها و قابلیت هایی در بازار داخلی بهره مند بود و شناخت لازم را از بازار مصرف داخلی داشت. نمایندگی یک شرکت خارجی بخشی از وظایف شرکت اصلی را به عهده دارد و علاوه بر آن نمایندگی مسئول عملکرد و نتایج فعالیت های خودش می باشد. هریک از انواع نمایندگی شرکتهای خارجی یک وظایفی نسبت به شرکت مادر دارند که وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی نیز می تواند در ایجاد ارتباط موثر بین نمایندگی و شرکت خارجی با پشتوانه حقوقی تاثیر بسزایی داشته باشد، علاوه برآن شرکت  های خارجی و خدمات نمایندگی ها باید مجاز و قانونی باشد نمایندگی و شعبه می تواند تجاری یا غیر تجاری باشد موسسات و شرکت های غیر تجاری خارجی که بخواهند در ایران فعالیت داشته باشند بایستی از قوانین ایران پیروی نمایند تا بتوانند شعبه و نمایندگی خود را به ثبت برسانند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

 نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی به منظور سهیم شدن در منافع یک شرکت خارجی از طریق مشاوره با یک وکیل تجاری بدست می آید، در خصوص این موضوع می توان گفت هموار نمودن بازار داخلی برای ارائه و فروش  تولیدات یا خدمات شرکت خارجی یکی از وظایف نمایندگی می باشد که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل زیر مجموعه هلدینگ حقوقی بین المللی آپادالا( Apadalw) درباره  چگونگی و روش های دریافت نمایندگی شرکت خارجی مطالبی را ارائه می نماید. نمایندگی انحصاری یکی از انواع نمایندگی شرکتهای خارجی می باشد که فروش و عرضه کالا یا خدمات شرکت مادر بطور انحصاری در بازار هدف انجام میشود. در تکمیل این موضوع از اهمیت و نقش وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی گفته و به شرکت  های خارجی و خدمات نمایندگی ها نیز اشاره میشود. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی

نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی می تواند از طریق اشخاص و یا شرکت های مشاوره ای باشد که در داخل ایران فعالیت دارند همچنین مطالعه و کسب اطلاعات کامل بازار هدف و شناسایی و ارزیابی کالا یا خدمات شرکت های خارجی یکی از الزامات اخذ نمایندگی از یک شرکت خارجی می باشد.

مشاوران و متخصصان این امر باید نیازهای بازار داخلی و مصرف کنندگان کالا یا خدمات شرکت خارجی را دانسته و به تامین نیاز آنها از طریق نمایندگی اقدام نماید. زوایایی که در این رابطه باید به آن توجه کافی شود عبارتند از بازاریابی، ظرفیت های توزیع، تجربه ها، سوابق کاری و گواهینامه های استاندارد. چگونگی دریافت نمایندگی از  یک شرکت خارجی باید کاملا قانونمند و با مشاوره های تخصصی وکلای تجارت بین الملل باشد.

 

دریافت نمایندگی شرکت خارجی

دریافت نمایندگی شرکت خارجی نیاز به توانایی و شناخت کافی از نیازهای بازار داخلی می باشد، که در این رابطه باید گفت که تمام شرکت های خارجی سعی بر پیدا نمودن یک نمایندگی واجد الشرایط و توانا هستند تا بهتر و بیشتر بتوانند کالا و خدمات خود را در بازار هدف عرضه و به فروش برسانند.

بیشتر بدانید!
نمونه قرارداد Agency (نمونه قرارداد نمایندگی خارجی)

که اکثرا هم به دنبال نمایندگی های انحصاری هستند زیرا دیگر نمی خواهند وقت و انرژی خود را صرف مشتریان گوناگون در نقاط پراکنده بازار نمایند و ترجیح می دهند با یک شخص و یا یک شرکت و نمایندگی سرو کار داشته باشند و از طریق آن کالا یا خدمات خود را به فروش برسانند. اخذ نمایندگی از شرکت های خارجی همراه با مسئولیت ها و وظایفی می باشد.

دریافت نمایندگی شرکت خارجی

انواع نمایندگی شرکتهای خارجی

انواع نمایندگی شرکتهای خارجی عبارتند از نمایندگی های داخلی:

1- شعبه داخلی ( بومی)

2- نمایندگی انحصاری

3- نمایندگی فروش

4- جوینت ونچر

هر کدام از این نوع نمایندگی ها یک وظایف و مسئولیت هایی در قبال شرکت اصلی و مادر دارند، همیشه ما به دنبال شرکت های خارجی نیستیم تا نمایندگی انحصاری آنها را بگیریم بلکه خود شرکت های خارجی نیز ترجیحا به دنبال نمایندگی مناسب یا شعبات انحصاری هستند. انواع نمایندگی های یک شرکت خارجی بنا به اهداف و مسئولیت های نمایندگان تعریف میشود.

 

وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی

وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی و مشاوران حقوقی آن با ارتباطات خوب و دانشی که از دیگر بازارهای تجاری بین المللی در اروپا و آسیا دارند می توانند شرکت های خارجی معتبر و بزرگی را که به دنبال نمایندگی هستند را به شما معرفی نمایند. دپارتمان، مشاوران وپشتیبانان حقوقی شرکت ها می توانند گزینه های خوبی در پیدا کردن بهترین و معتبر ترین شرکت های خارجی باشند که به دنبال اعطای نمایندگی خود هستند.

مشاوران و وکلای تجاری در مذاکرات جهت انعقاد و تنظیم انواع قراردادهای نمایندگی می توانند شما را یاری نموده تا ارتباط و لینک خوبی بین شما و شرکت خارجی برقرار شود. تمامی شرکت های بازرگانی، تجاری، وارد کنندگان و تولید کنندگان داخلی می توانند برای دریافت نمایندگی فروش یا هر نوع نمایندگی دیگر با شرکت های خارجی مذاکره نموده و جهت توسعه بازارهای بین المللی به توافق و قرارداد برسند.

بیشتر بدانید!
قرارداد نمایندگی ملک خارجی

وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت های خارجی با اطلاع از قوانین کاری کشور شرکت مادر و کشور میزبان می تواند بهترین روش ها را به منظور توافق طرفین به کار گیرد.

وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی

شرکت های خارجی و خدمات نمایندگی ها

شرکت های خارجی و خدمات نمایندگی ها در راستای هدف عرضه و فروش کالا یا خدمات شرکت خارجی می باشد، اما باید دانست که سرمایه گذاری در یک کشور خارجی بدون تحقیق درباره بازار آن کشور ممکن نیست، به همین جهت شرکت های خارجی به نیروهای محلی بازار هدف نیاز دارند که از طریق آنان قوانین و الزامات داخلی را جهت توسعه و گسترش فعالیت های خود دانسته و به بازار آن کشور ورود و تسلط داشته باشند که برای رسیدن به این هدف سهمی از سود خود را به نمایندگی های خود اختصاص می دهند.

فعالیت شرکت خارجی و خدمات نمایندگی آن باید مطابق قوانین و نیازهای بازار کشور هدف باشد که البته همچنین می بایست سود و منفعت برای نمایندگی نیز داشته باشد.

 

شرایط نمایندگی

نماینده شدن یک شرکت خارجی قوانین و مقررات دارد که از وظایف یک نمایندگی ارائه و معرفی خدمات پس از فروش کالاها می باشد و قراردادهایی که شرکت خارحی با مشتریان خود می بندد نمایندگی آنها را اجرا و عملی می سازد، نمایندگی چه شخص حقیقی باشد یا حقوقی باید بستر و امکانات لازم برای سرمایه گذاری و یا فعالیت شرکت خارجی را مهیا و آماده نماید و علاوه برآن قانونی بودن شرکت اصلی و مادر نیز باید محرز شود که این امر مهم به عهده وکیل تجاری می باشد.

بیشتر بدانید!
قرارداد نمایندگی ملک خارجی

مشاوره با وکیل قراردادهای نمایندگی تجاری یکی از ضروری ترین مراحل در توافق با شرکت خارجی می باشد که باید توجه کافی به آن داشته باشید.

 

وظائف نمایندگی ها در قبال شرکت های خارجی

نحوه اخذ نمایندگی شرکت خارجی با ارتباط و مشاوره با وکلای تجاری میسر خواهد شد، زیرا مشاوران و وکلای تجاری شناخت کافی از بازارهای بین المللی از جمله تولید کنندگان و صادر کنندگان معتبر دارند، برای دریافت نمایندگی شرکت خارجی باید از توانایی ها و قابلیت هایی در بازار داخلی بهره مند بود و شناخت لازم را از بازار مصرف داخلی داشت. نمایندگی یک شرکت خارجی بخشی از وظایف شرکت اصلی را به عهده دارد و علاوه بر آن نمایندگی مسئول عملکرد و نتایج فعالیت های خودش می باشد.

هریک از انواع نمایندگی شرکتهای خارجی یک وظایفی نسبت به شرکت مادر دارند که وکیل قراردادهای نمایندگی شرکت خارجی نیز می تواند در ایجاد ارتباط موثر بین نمایندگی و شرکت خارجی با پشتوانه حقوقی تاثیر بسزایی داشته باشد، علاوه برآن شرکت  های خارجی و خدمات نمایندگی ها باید مجاز و قانونی باشد نمایندگی و شعبه می تواند تجاری یا غیر تجاری باشد موسسات و شرکت های غیر تجاری خارجی که بخواهند در ایران فعالیت داشته باشند بایستی از قوانین ایران پیروی نمایند تا بتوانند شعبه و نمایندگی خود را به ثبت برسانند.

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل زیر مجموعه هلدینگ بین المللی آپادالا با دیگر همکاران مجرب خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم تمامی امور حقوقی ثبت شرکت ها، قراردادها و اخذ نمایندگی، و امور مهاجرتی و خرید ملک خارجی را از ابتدا تا پایان بطور کامل و جامع ارائه می نماید. چنانچه در خصوص موضوع این مقاله اطلاعات بیشتری نیاز داشتید با مشاوران اریکه عدل تماس بگیرید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟