منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نمونه قرارداد جوینت ونچر ( مشارکت انتفاعی )

نمونه قرارداد جوینت ونچر
نمونه قرارداد جوینت ونچر
در این صفحه این امکان فراهم آمده است که به نمونه قراردادهای جوینت ونچر با موضوعات مختلف در فرمتهای پی دی اف و ورد دسترسی داشته باشید و دانش خود را در خصوص این ساختار قراردادی افزایش دهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

به دنبال انتشار تعدادی مقاله در خصوص قرارداد جوینت ونچر (Joint Venture) ، همچون قرارداد جوینت ونچر و ویژگی های آن ،  شیوه تصمیم گیری در جوینت ونچرها ، بررسی مقدمه قرارداد جوینت ونچر و مقالات دیگر مرتبط با این ساختار قراردادی ، درخواست های بسیار زیادی در خصوص گذاشتن چند نمونه قرارداد یا همان نمونه قرارداد جوینت ونچر به دست ما رسید.

اکنون فرصت آن دست داده است تا چند نمونه قرارداد جوینت ونچر را برای دانلود و بهره برداری علمی در سایت قرار دهیم .  با اریکه عدل همراه باشید .

نمونه قرارداد جوینت ونچر

انتشار نمونه قرارداد جوینت ونچر در عناوین و موضوعات مختلف در فرمت های Word و PDF از سوی هر دو قشر فعال اقتصادی و کسانی که به این دانش علاقه مند هستند ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و ما از این بابت بسیار خوشحالیم . می توانید از لینک زیر برای دانلود اقدام کنید:

نمونه قرارداد جوینت ونچر ( مشارکت انتفاعی )

قرارداد جوینت ونچر چیست ؟

قرارداد جوینت ونچر یا JV ، همکاری دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی است به منظور به انجام رسانیدن یک پروژه مستقل تجاری.در این همکاری که به منظور کسب سود شکل میگیرد نیازی نیست که شراکت واقعی یا ادغام شرکت ها اتفاق بیفتد.

قرارداد جوینت ونچر یا همان مشارکت تجاری ، در کشورهای همچون چین و هند بسیار معمول و پر کاربر است . دلیلی این موضوع این است که مطابق قوانین داخلی این کشورها اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی نمی توانند بیشتر از حد مشخصی مالکیت سهام شرکتی که در آن کشور تشکیل می گردد، را داشته باشند.

بیشتر بدانید!
شیوه تصمیم گیری در جوینت ونچر

به همین دلیل با یک شرکت داخلی قرارداد جوینت ونچر منعقد کرده و شرکتی بر اساس این قرارداد JV  تشکیل می دهند . با این روش می توانند اراده خود را بر پروژه ای که قرار است موضوع قرارداد جوینت ونچر باشد ، حاکم می نمایند .

دانلود نمونه قرارداد جوینت ونچر

در این بخش می توانید به متن کامل 6 نمونه قرارداد جوینت ونچر در قالب فایل پی دی اف دسترسی داشته باشید . این قرارداد ها در صنایع مختلف منعقد شده است و برخی از آنها تنها تمپلیت و قالب قراردادی است که هدف آن ها آشنا کردن صنعت و تجارت با این ساختار قراردادی است . برای دانلود نمونه قرارداد جوینت ونچر بر روی لینک زیر کلیک کرده و به راحتی فایل ها را در قالب یک فایل فشرده دانلود نمایید

لیست کامل نمونه قرارداد جوینت ونچر

با کمک دپارتمان قراردادهای اریکه عدل ما چندین عنوان نمونه قرارداد جوینت ونچر را در فرمت های Word و PDF آماده کرده ایم که برای دانلود در دسترس هستند. می توانید از لینک زیر برای دانلود اقدام کنید:

نمونه قرارداد جوینت ونچر ( مشارکت انتفاعی )

بررسی و مطالعه نمونه قرارداد جوینت ونچر می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. از آنجایی که در اریکه عدل ما فایل قابل ویرایش را هم در بسته های دانلودی قرار می دهیم ، برای کسانی که می خواهند نمونه قرارداد جوینت ونچر را بسته به نیاز خود تغییر دهند ، ابزار خوبی است.

از طرفی جمعی از وکلا و حقوق دانان ممکن است با هدف توسعه مرز های علم و دانش خود ، مطالعه و بررسی نمونه قرارداد جوینت ونچر را مفید و کاربردی بیابند. مسلما دپارتمان قراردادهای اریکه عدل نیز در طول سالهای گذشته با بحث و جدل با وکلای خارجی و بررسی صدها قرارداد جوینت ونچر به دانش و تجربه کنونی دست یافته است.

بیشتر بدانید!
قرارداد جوینت ونچر و ویژگی های آن

مشاوره در خصوص قراردادهای جوینت ونچر

در صورتیکه در خصوص قراردادهای جوینت ونچر سوالی از هر دست دارید ، علاوه بر اینکه امکانش هست که سوالتان را در سامانه آنلاین مشاوره حقوقی ما مطرح کنید ، می توانید نسبت به رزرو وقت مشاوره با وکلای متخصص ما نیز اقدام نمایید. خوشحال می شویم در این خصوص به شما کمک کنیم و در خصوص نیازهای شما بیشتر بدانیم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟