منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نکات اجاره ملک در استانبول

نکات اجاره ملک در استانبول
نکات اجاره ملک در استانبول
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد نکات اجاره ملک در استانبول را بررسی نماید. همان قدر که استانبول شهری بزرگ و پرجمعیتی می باشد به همان اندازه هم افراد کلاهبردار برای اجاره ملک استانبول دارد. این مقاله از زبان کسی که 6 ماه یک بار کوچه به  کوچه و محله به محله در کل استانبول ملک مشاهده کرده و برای خرید، بیش از چندین بار در لحظه ی آخر از شر کلاهبرداران ملک خلاص شده است نوشته شده است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد نکات اجاره ملک در استانبول را بررسی نماید. همان قدر که استانبول شهری بزرگ و پرجمعیتی می باشد به همان اندازه هم افراد کلاهبردار برای اجاره ملک استانبول دارد. این مقاله از زبان کسی که 6 ماه یک بار کوچه به  کوچه و محله به محله در کل استانبول ملک مشاهده کرده و برای خرید، بیش از چندین بار در لحظه ی آخر از شر کلاهبرداران ملک خلاص شده است نوشته شده است.

 

نکات اجاره ملک در استانبول

این مواردی که در زیر به اشاره می کنیم برای نکات اجاره ملک در استانبول بسیار مفید و کاربردی می باشد.

  • وارد ملکی با آب گرمکن میشوید ، آب گرمکن آماده اس رفیق، شما که اعصباب کشی کنید صاحب خانه سریع آب گرمکن وصل میکند، مواظب باشید قول این جمله ها را نخورید، تا این جمله ها را شنیدید حتما سریع از املاکی خارج شوید، به هیچ عنوان بعد از اجاره ملک استانبول نه صاحب خانه و نه کسی تضمین نمیکند تا برای شما آب گرمکن وصل کند.
  • اگر میخواهید با کسی هم خانه شوید حتما مراقب باشید اهل کجاست ،چه کاری انجام میدهد و…. حتما از او بخواهید اجاره نامه را به شما نشان دهد ، زیرا هم هزینه را بالا اعلام میکنند هم امکان دارد خانه اجاره نامه نداشته باشد .
  • تمامی صحبت های از قبیل در آینده قراره این ملک به این حالت تغییر کند و یا این تغییرات در حال اعمال است را باور نکنید همه تله برای خرید ملک شماست.
  • روزهای جمعه روزنامه ای برای اجاره ملک استانبول چاپ میشود حتما برای خرید و یا اجاره ملک به آن مراجعه کنید زیرا کاملا موثق و صحیح می باشد.
  • با چرخیدن در خیابان ها و کوچه ها نمیتوانید ملکی پیدا کنید تا از صاحب خانه بخرید و یا اجاره کنید. این موضوع برای قدیم بود.
بیشتر بدانید!
مزایای مهاجرت به کشور مالتا

قوانین اجاره ملک در استانبول - ملک استانبول - اجاره ملک در استانبول - ملک در استانبول - اجاره ملک استانبول

  • قبل از نوشتن قولنامه به هیچ عنوان اسباب کشی نکنید. کرایه و قیمت دقیق ملک را در قولنامه حتما قید کنید. اگر قولنامه هم نداشتید حتما به وسیله وکیل اقدام به نوشتم اجاره نامه کنید زیرا اعتماد در استانبول تاوان بالایی خواهد داشت.
  • برای دیدن ملکی که برای اجاره ملک استانبول حق الزحمه ندارد در صورتی که از شما مبلغی در قبال نشان دادن ملک تقاضا کرد اعتراض کنید و اعلام کنید که نباید هزینه ای دریافت کند اگر قبول نکرد تا املاکی برگردید و به صاحب املاک اطلاع دهید .
  • خانه را اگر از صاحب خانه می خواهید تحویل بگیرید اسم خانم و یا آقا را حتما بپرسید و قبل از اینکه برای دیدن خانه بروید از فروشگاه های اطراف مثل کسی که دنبال این شخص می گردد نشانی فرد را بپرسید در صورتی که کسی نشاخت حتما به موضوع شک کنید.
  • شارژ ساختمان را از املاکی و یا صاحب خانه نپرسید حتما از فردی که چند سال است در آن آپارتمان ساکن است در بزنید و دقیقش را بپرسید زیرا هر دو اعداد کمتری را به شما اعلام خواهند کرد.
  • رنگ آمیزی و بازسازی خانه به عهده کسی است که آنجا از قبل زندگی میکرده لطفا با همچین سوالی باعث سواستفاده از خود نشونید. در صورتی که شیرآلات ساختمان مشکلی داشت از صاحب خانه درخواست تعمیر کنید در صورتی که نپزیرفت از اجاره خانه مبلغی کسر کنید معمولا قبول میکنند زیرا حق با شماست.
  • قبل از اینکه خانه را تحویل بگیرید در سند شما نوشته است همه چیز سالم تحویل داده شد، در صورتی که وسیله ای در خانه از قبل باشد و یا قسمتی از خانه مشکلی داشته باشد صورتجلسه کنید تا برای تحویل مشکلی نداشته باشید.
  • سند تحویل گرفته را در جای مناسبی پنهان کنید.
  • در سند اصلی روز تحویل، تاریخ یک سال بعد همان روز درج شده است ولی شما از املاکی بخواهید تاریخی که شما مدنظر دارید را به عنوان یک ماده اضافه نمایید. معمولا هیچ مشکلی ندارد.
  • اگر در آگهی دیدید و یا از املاکی شنیدید خانه دارای منظره ی دریا می باشد باور نکنید چون مناظر تمام قسمت های دریا منظره ی زیبایی ندارد.
بیشتر بدانید!
مهاجرت به ایالت آلبرتا در کانادا

و بسیاری از این قبیل موارد که باعث میشود بعد از اجاره یا خرید ملک در استانبول به مشکل بخورید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟