منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نکات حقوقی خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان، حقوق خریداری ملک یونان، شرایط حقوقی ملک یونان، قانون خرید ملک یونان، هزینه ثبت ملک یونان
خرید ملک در یونان، حقوق خریداری ملک یونان، شرایط حقوقی ملک یونان، قانون خرید ملک یونان، هزینه ثبت ملک یونان
بدین نتیجه رسیدیم که ثبت وام رهنی برای خرید ملک و بررسی صحت و سوابق مالکیت از جمله پرداخت انواع مالیات ها و توجه به قوانین جدید خرید ملک در یونان و ثبت آن در دفتر خانه اسناد رسمی و اداره ثبت اراضی از نکات مهم حقوقی خرید ملک یونان می باشد که توجه و رعایت آن همراه با مشاوره با وکیل ملکی بین المللی توصیه می شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ممکن است که قوانین حقوقی سرمایه گذاری ملکی بین الملل شبیه هم باشند اما در هر کشوری قوانین، استثنائات و جزئیات خاصی برای خرید انواع ملک وجود دارد، که در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا به نکات حقوقی خرید ملک در یونان پرداخته و در رابطه با حقوق خریداری ملک یونان نکاتی را مطرح می نماید. علاوه بر آن از شرایط حقوقی ملک یونان به موضوع بررسی هزینه های معوقه ملک اشاره و از قانون خرید ملک یونان اهمیت دفترخانه اسناد رسمی را در ثبت مالکیت عنوان می نماید. در تکمیل موضوع نیز هزینه ثبت ملک یونان را به لیست در می آورد.

 

 

خرید ملک در یونان

در شروع مبحث قابل ذکر است که سرمایه گذاری و خرید ملک در یونان با توجه به جاذبه ها و مزیت های سرمایه گذاری ملکی بین الملل نکات حقوقی برای خریداران ملک دارد که با درک و رعایت آنها می توان از حقوق قانونی خریداری ملک خارجی در این کشور بهره مند شد. یکی از نکات حقوقی خریداری ملک یونان تحقیق و بررسی لازم در مورد صحت مالکیت ملک خریداری شده می باشد و همچنین اینکه در اداره ثبت اراضی ملک مورد نظر به ثبت رسیده باشد که این موارد از نکات حقوقی خرید ملک خارجی  در این کشور به شمار می آیند.

 

قانون خرید ملک یونان

حقوق خریداری ملک یونان

در مهاجرت به یونان خوب است بدانید که اداره ثبت اراضی که یک سیستم مدرن و منظم برای ثبت رسمی املاک است تا چند سال آینده تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد و دریافت وام های رهنی برای خریداری ملک در تمامی مناطق یونان باید در این اداره  ثبت و تایید شود که در زبان یونانی به آن ثبت وام رهنی (Ypothikofilakion) گفته می شود لذا ثبت وام رهنی  در اداره ثبت اراضی از حقوق خریداری ملک در یونان می باشد. همچنین با توجه به علل خرید ملک در یونان و مراحل تکمیلی ثبت  آن می بایست بسیار دقیق باشید.

بیشتر بدانید!
شرایط دریافت گلدن ویزای اروپا برای ایرانیان

 

شرایط حقوقی ملک یونان

در ادامه مطلب اشاره می شود که هنگام انتقال مالکیت یا همان سند زدن ملک با همکاری و مشاوره وکیل ملکی بین الملل نکاتی از این قبیل باید کنترل و مورد بررسی قرار گیرد:

  • هزینه های احتمالی که از قبل پرداخت نشده  یا همان هزینه های معوقه
  • مشکلات احتمالی که برای طرفین قرارداد بوجود می آید مانند بدهی های ملک
  • شکایات طرفین قرارداد خرید ملک
  • اگر موضوع خریداری زمین باشد می بایست توسط مهندس شهری کنترل شود که آیا این زمین مجوز ساخت دارد یا نه

دقت و رعایت این شرایط حقوقی ملک یونان در خرید و فروش انواع ملک، می تواند تمامی موانع و مشکلات را در سرمایه گذاری ملکی بین الملل در  این کشور را برطرف می نماید.

 

قانون خرید ملک یونان

از نظر قانون خرید ملک یونان ملکی که خریداری شده اما در دفتر خانه اسناد رسمی امضا و مهر نشود اعتباری ندارد بلکه پیش نویس قرارداد هم باید توسط مسئول دفتر اسناد رسمی بررسی و کنترل شود که معمولا انتخاب دفترخانه اسناد رسمی به عهده خریدار ملک می باشد که هزینه آن یک درصد از ارزش ملک مورد معامله خواهد بود.

 

 

حقوق خریداری ملک در یونان

هزینه ثبت ملک یونان

در تکمیل موضوع مورد بحث اشاره می شود که هزینه ثبت ملک یونان برای خریدار شامل این موارد می باشد:

  • هزینه ثبت وام رهنی
  • دستمزد وکیل ملکی بین المللی
  • هزینه شهرداری
  • 24 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر خانه و ملک های نو که معمولا سازنده ملک این درصد را پرداخت می نماید که در نهایت به حساب خریدار ملک می گذارد.
  • مالیات انتقال مالکیت
بیشتر بدانید!
کشورهای در حال توسعه و انواع سرمایه گذاری

که البته جزئیات و استثنائات این هزینه ها و مبلغ آن بستگی به نوع ملک و امکانات آن همچنین قوانین سرمایه گذاری ملکی در یونان دارد که توصیه می شود بدون مشاوره با یک وکیل ملکی معتبر بین المللی در خصوص هیچ یک از این موارد اقدامی انجام ندهید.

 

 

نکات حقوقی خریداری ملک در یونان

بدین نتیجه رسیدیم که ثبت وام رهنی برای خرید ملک و بررسی صحت و سوابق مالکیت از جمله پرداخت انواع مالیات ها و توجه به قوانین جدید خریداری ملک در یونان و ثبت آن در دفتر خانه اسناد رسمی و اداره ثبت اراضی از نکات مهم حقوقی در خرید ملک یونان می باشد که توجه و رعایت آن همراه با مشاوره با وکیل ملکی بین المللی توصیه می شود.

 

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران کارآمد و توانا خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم امور حقوقی سرمایه گذاری ملکی بین الملل و مهاجرتی را ارائه و تکمیل می نماید. که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پیرامون نکات حقوقی خریداری ملک در یونان می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا گفتگوی تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت حضوری رزرو نمایید. در پایان بابت مطالعه مقالات جدیدمان از شما علاقمند گرامی تشکر می نماییم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟