منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی

نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی،  قرارداد ساخت املاک در خارج، مفاد قراردادهای ساخت املاک خارجی،  قرارداد برای ساختن ملک در خارج، روش ساخت ملک های خارجی
نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی،  قرارداد ساخت املاک در خارج، مفاد قراردادهای ساخت املاک خارجی،  قرارداد برای ساختن ملک در خارج، روش ساخت ملک های خارجی
کشورهای غیر اتحادیه اروپا ممکن است قوانین متفاوتی برای ساخت ملک خارجی داشته باشند، نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی در کار ساخت و ساز املاک خارجی بسیار مهم هستند که با رعایت آن می توان پشتوانه حقوقی برای عملیات ساخت ملک خود بدست آورید، پرداخت یکی از مهمترین مراحل در ساخت ملک خارجی است، در برخی موارد پرداخت نهایی بعد از 15 روز از تکمیل مرحله ساخت و ساز ملک می باشد، قرارداد ساخت املاک در خارج گاهی ممکن است با اختلافاتی بین پیمانکار و مالک مواجه شود که در همین رابطه می بایست در صورت بروز اختلاف در قرارداد مشخص شود که به کدام مرجع می توان مدعی شد. یکی از مفاد قراردادهای ساخت املاک خارجی ذکر هزینه های وکالت در مواقع اختلاف می باشد، شرایط فسخ قرارداد ساخت ملک نیز یکی از مفاد مهم است که باید به آن توجه شود. در رابطه با شرایط قرارداد برای ساختن ملک در خارج تحقیق کافی داشته باشد که پیمانکار مجوز لازم را برای ساخت و ساز ملک داشته  و یا نیروهای کاری آن بیمه باشند، علاوه بر آن جهت اجرای قرارداد ساخت ملک خارجی توسط پیمانکار ضمانت اجرایی بخواهید. دو گزینه برای روش ساخت ملک های خارجی مطرح شدند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی بر اساس قوانین ساخت ملک همان کشور است، که میتوان گفت کشورهای اتحادیه اروپا قوانین محدود کننده ای برای ساخت ملک ندارند برای مثال در ایتالیا زمینی را که برای ساخت خریداری می کنید باید به عنوان زمین مخصوص برای ساخت توسط شورا و مجلس تایید شود. قرارداد ساخت املاک در خارج بهتر است که با مشاوره یک وکیل بین المللی قراردادهای ساخت ملک باشد تا ساخت ملک شما روندی قانونی داشته باشد که در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل زیر مجموعه هلدینگ بین المللی آپادالا درباره مفاد قراردادهای ساخت املاک خارجی به موارد حقوقی اشاره می نماید. انعقاد قرارداد برای ساختن ملک در خارج باید با در نظر گرفتن مواردی چون، بیمه، نحوه و زمان  پرداختها، زمان شروع ساخت و شرایط انقضای قرارداد باشد همچنین از روش ساخت ملک های خارجی نیز به نکاتی اشاره می شود.

 

نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی

نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی بر اساس قوانین هر کشور می باشند ولی نکات اصلی و عمومی وجود دارد که میتوان آنها را در نظر گرفت از جمله اینکه قبل از امضای هرگونه قرارداد ساخت ملک، مفاد قرارداد را مطالعه و مرور نمایید و شرایط قرارداد را مورد مذاکره قرار دهید.

پر واضح است که یک پیمانکار قرار است بابت ساخت ملک تان پول دریافت کند که در خصوص این کار بسیار مهم بهتر است که با وکیل قراردادهای ملکی مشاوره و هزینه های مرتبط را برآورد نمایید. توجه کافی به نکته های حقوقی قراردادهای ساخت املاک در خارج پشتوانه ای برای اجرا و تکمیل مراحل ساخت و ساز ملک شما در یک کشور خارجی است.

بیشتر بدانید!
اموال غیر منقول ، اموال منقول و فایده شناسایی آنها

قرارداد ساخت املاک در خارج

قرارداد ساخت املاک در خارج

قرارداد ساخت املاک در خارج باید شرایط گوناگونی از جمله هزینه های مرتبط ساخت ملک را داشته باشد، پیمانکار باید مجوزهای لازم را از شهرداری و منطقه مورد نظر دریافت و نیروی کار، مصالح ساختمانی و تجهیزات را نیز آماده کند همچنین طرح و نقشه خانه یا ساختمان نیز باید ضمیمه قرارداد ساخت شود.

تمامی اسناد مرتبط با تجهیزات ساخت باید به دقت کنترل و زمان شروع و خاتمه ساخت نیز باید در قرارداد ذکر شود. قراردادهای ساخت ملک های خارجی باید تمامی شرایط لازم جهت تکمیل ساخت و ساز ملک را ذکر نماید.

 

مفاد قراردادهای ساخت املاک خارجی

مفاد قراردادهای ساخت املاک خارجی می بایست شرایط احتمالی و پیش بینی نشده را هم در بر داشته باشد، مانند تغییرات آب و هوا که می تواند بر عملیات ساخت خانه یا هر نوع ساختمان تاثیر گذار باشد، مشکلات کارگران، تاخیر در پرداخت ها و دیگر موارد احتمالی پیش بینی نشده. علاوه بر آن نکته حقوقی دیگری در قرارداد ساخت ملک باید لحاظ شود که اگر سازنده نتواند سر موعد مقرر کار ساخت را تکمیل نماید باید بابت هر روز دیرکرد مبلغی را به مالک پرداخت کند.

مفاد قرارداد ساخت ملک در خارج هم برای پیمانکار و هم برای مالک لازم الاجرا می باشد به دنبال همین موضوع برای خرید ملک خارجی از جمله زمین میتوانید سایت دیگر همکاران ما  املاک بین المللی اینوستایم را مشاهده نموده و سفارش خرید ملک خارجی خود را انجام دهید.

 

قرارداد برای ساختن ملک در خارج

قرارداد برای ساختن ملک در خارج باید توسط یک وکیل بین المللی ملکی و قراردادهای ساخت ملک کنترل و بررسی شود و افزون بر آن موارد دیگری مانند نحوه پرداخت به پیمانکار باید در قرارداد ساخت ملک کاملا مشخص و تعیین شود که این پرداخت ها می تواند در ابتدای عملیات ساخت و ساز باشد و یا حتی در طول دوره ساخت ملک.

بیشتر بدانید!
قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی

با توجه به تفاوت های قوانین ساخت ملک خارجی برای نمونه باید گفت اگر در استرالیا زمین خریداری کنید باید عملیات ساخت طی 12 ماه شروع شود، قراردادهای ساخت ملک خارجی تابع مقررات همان کشور مورد نظر هستند. در خصوص مهاجرت به استرالیا جهت سرمایه گذاری ملکی خارجی می توانید اطلاعات بیشتری از طریق سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL داشته باشید.

قرارداد برای ساختن ملک در خارج

روش ساخت ملک های خارجی

روش ساخت ملک های خارجی دو گزینه می تواند داشته باشد اول  اینکه زمینی را خریداری و یک آرشیتکت برای طراحی ساخت خانه خود استخدام و سپس یک سازنده انتخاب کنید و حتی خودتان در کار ساخت نیز مشارکت و نظارت داشته باشید که در این صورت تمامی مراحل ساخت به میل خودتان انجام خواهد شد.

گزینه دوم اینکه خانه پیش فروش خریداری نموده که هنوز عملیات ساخت آن تکمیل نشده باشد که در این صورت خیلی امکان اعمال نظر نخواهید داشت. روش های ساخت املاک خارجی هر کدام مزایایی دارد، برای اطلاع بیشتر شما مطالعه مقاله ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها و اقامت پیشنهاد می شود.

 

قوانین ساخت ملک در کشورها

کشورهای غیر اتحادیه اروپا ممکن است قوانین متفاوتی برای ساخت ملک خارجی داشته باشند، نکات حقوقی قرارداد ساخت ملک خارجی در کار ساخت و ساز املاک خارجی بسیار مهم هستند که با رعایت آن می توان پشتوانه حقوقی برای عملیات ساخت ملک خود بدست آورید، پرداخت یکی از مهمترین مراحل در ساخت ملک خارجی است، در برخی موارد پرداخت نهایی بعد از 15 روز از تکمیل مرحله ساخت و ساز ملک می باشد، قرارداد ساخت املاک در خارج گاهی ممکن است با اختلافاتی بین پیمانکار و مالک مواجه شود که در همین رابطه می بایست در صورت بروز اختلاف در قرارداد مشخص شود که به کدام مرجع می توان مدعی شد.

بیشتر بدانید!
نکات حقوقی خرید ملک در یونان

یکی از مفاد قراردادهای ساخت املاک خارجی ذکر هزینه های وکالت در مواقع اختلاف می باشد، شرایط فسخ قرارداد ساخت ملک نیز یکی از مفاد مهم است که باید به آن توجه شود. همچنین در رابطه با شرایط قرارداد برای ساختن ملک در خارج باید تحقیق کافی داشته باشید که پیمانکار مجوز لازم را برای ساخت و ساز ملک صادر نماید و یا نیروهای کاری آن بیمه باشند، علاوه بر آن جهت اجرای قرارداد ساخت ملک خارجی توسط پیمانکار ضمانت اجرایی لازم است که برای مفهوم بیشتر این موضوعات برای شما دو گزینه برای روش ساخت ملک های خارجی در این مقاله مطرح شدند.

حال برای اطلاعات کاملتر میتوانید وقت حضوری یا ویدیو کال با وکیل بین المللی متخصص کار خودتان رزو کنید تا بتوانید از قوانین کلی ساخت ملک در کشورهای خارجی مطلع شوید همچنین برای رزرو وقت و یا مشاوره میتوانید از طریق تماس با وکلا با ما در ارتباط باشید ما در خدمت شما هستیم.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟